Umudum da cesaretim kadar hızla tükenirken Ali 'nin uykulu sesi kulaklarımı doldurdu .
"Alii " diye fısıldadım .
"Zeynep sen misin ? Noldu ?Niye aradın beni ? Bir şey mi var bu saatte . Hem sen niye fısıldıyorsun ki ? " Ya bunları genelde kadınlar yapardı bu kadar soru ard arda .Bu saatte mi . Beyimizi rahatsız mı ettik akşam akşam . Allah allah ya .
"Rahatsız ettiysem özür dilerim pardon ben seni aramamam gerektiğini unutmuşum Ali .." o sırada balkon kapısının gürültüyle açılması ve benim telefonu elimden düşürmem bir oldu .Bana doğru atılan adımları hissedebiliyordum , giderek yaklaşanadımları. Gözlerimden yaşlar boşanırken o masmavi gözlerle karşıkarşıya geldik.
"Lütfen bırak beni ben kimseye bi şey söylemem hiç yaşanmamış gibi olur derken hıçkırıklarımı tutamadım.Aniden oturduğum yerden beni kaldıran kuvvetli kollar beni duvara dayadı . Boğazımı sıkan elleri nefes almamı zorlaştırıyordu .
"Demek kimseye anlatmazmış ha ?"
Histerik bir kahkaha atmaya başladığında gözyaşlarım akıyordu yanaklarımdan.
"Kıyamam bi de ağlarmış , bana bak orospu ayağını denk al ."dedi ve tuttuğu kolumu bırakmasıyla olduğum yere düşmem bir oldu .. Bir daha uğraşmam diye bağırdı ve kapıyı çarparak çıktı . Kafam karmakarışık olduğum yerde soğuktan ve korkudan titriyordum .Kolum acıyordu. Ali telefonda adımı bininci defa söylerken titreyen ellerimle telefonu kulağıma götürdüm . Ali çok korkuyorum dedim son kalan nefesimle ..
Alinin ağzından
Zeynebi o halde gördüğümde şok olmuştum . Titriyordu aglıyordu hıçkıra hıçkıra telefonda zor bela aldığım adresiyle eve gelebildiğim kadar hızla gelmiştim. Yüzünü ellerimin arasına aldım gözlerinin içine baktım.
"Şşş sakin ol geçti hepsi tamam mı ben geldim burdayım " dedim en yumuşak sesimle o da kendisini daha fazla tutmayıp kendini kollarıma bıraktı. Kucaklayıp odasına taşıdım. Yatağına yatırdım dikkatlice , kırılmasından korktuğum porselen bir bebek gibi. Saçlarını okşadım yılların özlemiyle gözyaşlarım karıştı saçlarına kokusu karıştı kanıma .Ne kadar oturdum o şekilde bilmiyorum ama hava aydınlanmıştı yavaşça yatağından kalktım evinde dolaştım kolileri vardı yeni mi taşınmıştı ki ? Seni ne ilgilendirir Ali sen istedin her şeyi sen istedin .Sen seçtin .Daha fazla durmaya hakkım yoktu onu üzmeye de . Kapıyı çekip çıktım Arabam kapının önündeydi atlayıp sahile gittim deniz havasını içime çektim o sırada telefoum çalıyordu kim olduğuna bakmadan açtım "Sevgiliim arıyorum açmıyosun nerdesin sen sahildemisin " Asya .. Sevgilim.."Eski bi arkadaşın yanındaydım aşkım duymamışım geliyorum şimdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eskidendi her şey
Teen FictionŞiirlerin içinden çıkıp gelen kadınlar vardır. Öpse şiir, saçını dağıtsa mısra, gülse kıta olur.