18

468 13 0
                                    

Okul çıkışında Mineyle gitmek için yürümeye karar verdim .Yürürkende Seline mesaj atıyordum . Akşamki partiyle ilgili . Tabi dayanamayıp beni arayınca kapattım . Mineyle sarılıp ayrıldık bende Selini aradım .

" Seliiin "

" Efendiiim "

" Napıyosun canım arkadaşıım "

" Ne isteyeceksin Zeynep ? " dedi ve kahkaha attı birileri bana Selinden azıcık enerji verebilir mi acaba ?

" Aşk olsun ama " dedim sırıtarak .

" Olsun olsun aşk güzel valla ama karşılıklı olsun bari de benim gibi sürünme "

Selin yine okulun popüler grubundan Doruğunda en yakın arkadaşı olan şahsiyet yani Özgürden hoşlanıyordu Platoniğin dibine vurmuştu resmen iki yıldır .

"Neyse dur bak unutturdun bana ya Tuna bana mesaj attı akşam parti varmış sende gel lütfeen beni yalnız bırakma o hödükle - en sonda can aldırıcı darbemi vurarak - Özgür de gelir illaki Sin lütfen "

ona ikna etmeye çalıştığımda hep Sin derdim değişik bir sinerjisi mi vardır nedir işe yarıyordu . Tabi Özgürün Ö sünü bile duyması onun için yeter de artardı bile orası ayrı mesele .

Ses gelmedi biraz düşünüyordu bir kaç kere daha ısrar edince

" Bak sırf sen sus diye kabul ediyorum yoksa bu akşam babannemle dizi keyfi yapacaktık "

" Bitanesiiin sen ya "

" Tamam tamam sulanma bir dakika iyi de ben ne giyeceğiim ? "

" Bize gel ayarlarız bi şeyler "

" Hadi kapat tamam geliyorum "

" Seni seviyorum Sin " dedim ve kapattım . Eve girip hemen bir duş aldım . Saçlarımı düzleştirdim . Koyu kahve olan saçlarımın önden bir kısmını alıp örgüyle arkadan birleştirdim . Saçlarım böyle çok daha güzeldi . Bunu yapmayı annem bana öğretmişti genelde özel bir yere gittiğimizde hep yapardım . Mavi olan gözlerimi daha da ortaya çıkaracak lacivert eyelinerı güzelce çekip rimeli sürdüm . Kırmızı rujumuda sürdüğümde elbisem hariç tamamdım .

Az sonra kapı çaldı bende Selinin olduğunu bildiğim için direk bornozla açtım .

" Sen evde sürekli böyle mi dolaşıyorsun fazla sexi komşuların çıldırmasın sonra "

" Piç misin evet ya cidden öylesin bari bunu alalen yapma "

" Yok böyle direk piç olmak daha güzel gerçekten hem iki yüzlü olmak kötü bir şey değil mi küçük kız " dedi ve yine sırıtmaya devam etti . Al işte ben ona boşuna ukala demiyorum ama ukalanın yanına bir de piçi eklesem iyi olurdu aslında .

Sonra cidden taş olduğunu fark ettim . Üstünde siyah bir gömlek , kolları kıvrıktı Gömleğin altındaki kasları belli oluyordu . Altında bir kot sarı saçları ve mavi gözleri ile çabuk göze çarpan birisiydi . Ama benim ilgi alanım sarışın erkekler kesinlikle değil Sadece düşüncelerimi ifade etmek istedim o kadar yani .

Gözlerimi devirerek içeri gidiyordum ki arkamdan seslendi .

" Bir ergen ergen tavırlar göz devirmeler filan ne böyle "

cevap vermeye tenezzül etmeden içeri geçtim .Dolabımı açıp elbiselerime bakmaya başladım tek tek üstüme tuttum en son siyah olanda karar kıldım üstü kalın askılı bele doğru daralarak inen arkasında sırt dekoltesiyle kurdele olan etek dizimin bir karış üstündeydi . Altımada siyah topuklu ayakkabılarımı giyip odadan çıktım .

Eskidendi her şeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin