Ertesi gün kalkıp kahvaltı hazırladım . Annem hala yoktu bende yemekle oyalanıp temizliğe giriştim . Önce kendi odamı - kitaplar yerlerdeki kıyafetler .. - annemin odasını oturduğumuz odayı yerleri perdeleri tozları derken en son perdeyi asarken gözlerim kararıyordu .
Bir de sanırım dün gece rahat uyumak için anneme doktorun verdiği ilaçtan içmiştim Kafam dumanlıydı anlayacağınız . Baktımki saat üç hemen altıma siyah pantolon ve askılı bir bluz giydim . Saçlarımın uçlarına maşa yaptım . Telefonumu ve biraz parayı da cebime attım .
Bir dolmuşa atlarken Seline de yer bildirimi yapıyordum . hanımefendi başımın etini yiyordu sonra . Ana caddede inip cafenin olduğu sokağa saptım . Evet Tunanın motoru yoktu şimdi onuda çekemezdim .
Anladığım kadarıyla Tunayla Ali baya iyi arkadaştılar . O sıcak mekana girerken içeriden bağrışlar geliyordu biraz ilerleyince Ali yi onu tutmaya çalışan Tunayı devrilen masayı ve yerdeki cam kırıklarını gördüm
Ali dünkü o mahçup masum adam değildi sinirli küfreden bağıran çağıran bir adam vardı karşımda .
Tuna bana baktı umutsuz gözlerle . Tuna ne arıyordu burada ?
" Alii "
o sırada siyah gözleri bana döndü
Her tarafımı yakan o bakışlar .
Ali Tunanın kolundan kurtuldu masaları devirdi şişeleri o sırada içeride kimse kalmamıştı . her şeyi kırıp döktü . Sonra cam kırıklarının arasına oturdu .
" Tuna yardım et dayanamıyorum " diye bağırırken saçlarını yoluyordu .
Ali Tunanın yakasına yapıştı . Bir şeyler fısıldadı Tuna onu sürükleyerek - zorda olsa - içerideki bir odaya götürdü . Bende orda kalakaldım . Kenarda duran süpürgeyi görünce cam kırıklarını topladım . Masaları canım çıkarak kaldırdım . Çok ağırlardı . Evdeki temizliktende sonra kesin on kilo vermiştim . Evet buna emindim .
Aliyi öyle görmek .. İtiraf etmeliyim canımı yakmıştı . Tam Tunanın niye gelmediğini düşünürken sarı saçları dağılmış , gözleri mosmor olan Tuna geldi . Yanıma sessizce oturdu . Kafasını duvara dayadı . Gözleri kapalıydı . Tek kelimeyle berbat görünüyordu .
"Ne çektin bu kadar kafa yaptı ? "
"Ne diyorsun kızım sen ? "
" Ali ye noldu peki " dedim hızlı hızlı
" Seni ilgilendirmez " dedi tıslayarak
" Halini ben gördüm ya noldu dedim "
" Bende dedim ki küçük kız SENİ İLGİLENDİRMEZ "
" Tamam o zaman bende burda beklerim " dedim tam bana dediği küçük bir kız edasıyla kollarımı kavuşturarak .
" Hayır bekleyemezsin " dedi ve kolumdan tutup ittirdi .
" Beklemek istiyorum ya bırak "
" Sabna bir tavsiye hayatta her istediğin olmaz çirkin " dedi fısıldayarak .
" Sana bir tavsiye biraz adam olmayı öğren Bay ukala "
" Ee yetti çık git şurdan "
" Tamam gidiyorum ama öğrenirim görürsün "
Gözlerini devirdi . Tabi tabi kesin yaparsın dedi resmen gözleriyle ukala piç .
Aliye ne olmuştu . Bana verdiği kart aklıma geldi . Mesaj atacaktım . Evet kesin mesaj atacaktım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eskidendi her şey
Teen FictionŞiirlerin içinden çıkıp gelen kadınlar vardır. Öpse şiir, saçını dağıtsa mısra, gülse kıta olur.