Canlarım özür dileyerek yeni bir bölüm ekliyorum . Yazmayali neredeyse bir ay oldu ve ben yazabilcek gücü ancak bugün bulabildim . Begenmeniz benim icin cok güzel bir şey . hepinizi çokk özledim ve sizi çokk seviyorum . biraz kısa bir bölüm oldu . ama desteginizi eksik etmezseniz çok sevinirim . hepinize en mutlusunden güpgüzelli yıllar her şey gönlünüzce olsun .. :)
Bugün yeni bir yılın ilk saatleri . İnsanlar gülüyor eğleniyor kahkahaları gökyüzüne karışıyor ben elimde küçük bir çantayla gece yarısı tek başıma yürüyorum . Mutluluğumun üstünün acımadan çizildi ği bu şehirde adımlarım insanların seslerine karışırken kafamı işgal etmiş binlerce soruyla birlikte yürüyorum . Doruğun hala kayıtlı olan telefon numarası karşımda duruyor. ani bi hareketle ariyorum . Üçüncü çalıştan sonra kısık bir ses , o tanidik ses içinde binlerce duyguyu barındıran bir şekilde adımı söylüyor .
-Zeynep ?
-Müsaitsen arka caddedeki parka gelir misin ?
konuşmayı telefonda sürdürmek istemiyordum bir an önce bitmesini istiyordum bu işin . beni bırakmayan vicdanim sanki Aliye haksizlik yapiyormuşçcsına kalbimi agritiyordu . Arkamda bulunan banka oturdum ve beklemeye basladim . soguk yuzumu yakarken duydugum hışırtı ile arkami döndüm . O an gordugum yuz burdan giderken parcaladigim adaminkiyle aynıydı . Kısılmış yeşil gözler , kirli sakal , sararmış bir yüz . Kalbimin üstünden bir titreme geçerken gözlerimi yumdum sanki biraz güç almak istermiş gibi . Doruk ağır hareketlerle yanima geldi .
-Merhaba dedim sogukla yarisan bu sessizligi ortadan kaldirmak için .
O benim aksime bu sessizligi bozmak icin bir çaba göstermedi .
-Cevap vermeyecekmisi.....
cumlemi tamamlamama izin vermeden ani bir hareketle beni kollarinin arasina çekti . ellerimi sanki dokunsam kirilacakmis gibi duran bu adamın sirtina tedirgince yerlestirdim . o benim aksime simsiki sardigi kollariyla beni tutuyordu . kokusu burnuma doldu . Biraz hüzün , bolca gozyasi kokuyordu . belki biraz da acı .
ellerimi yavasca sırtından cekerek onu ittirdim .
mahçup bir sekilde cikan sesimle ,
-yeni yilin kutlu olsun .
soylenebilcek en sacma cumleyi söylemiştim yine . O derin bir nefes aldı sakince konuşmaya başladı
-benim yeni yılım olmayacak Zeynep .Sen gittiğinden beri yeni bir gunumde olmadı . Yeni bir gulumsemem de . sen gelmedin ya ben iste ayni zaman diliminde kac bin defa öldüm . yok olan bedenimle yine seni sevmeye devam ettim . beni öldürüyor olmani bile sevecek hale geldim . Lafı kisa kesmem gerek seni mesgul etmek istemem onun için , Seline öyle bir mesaj atmasini ben soyledim . son bir defa daha gormek için . bugun her sey bitecek . icimdeki senle birlikte . Kendine iyi bak . Ali 'ye selamlar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eskidendi her şey
Teen FictionŞiirlerin içinden çıkıp gelen kadınlar vardır. Öpse şiir, saçını dağıtsa mısra, gülse kıta olur.