9. prosince

24 6 0
                                    

Ahoj, ještě než začneme, tak bych se chtěla omluvit za to, že minulá kapitola vyšla teprve dnes. Napsala jsem ji už včera, ale zapomněla jsem ji publikovat. No, a všimla jsem si toho až teď :D

Byla jsem připravena k odchodu. Nenápadně jsem s sebou ještě vzala knihu, kterou jsem si nestihla přečíst a šla za Tess. Nebyla v koutku, ale nešla jsem ji u sebe v pokoji. Četla tu samou knihu, co jsem sbalila s sebou. „Tak já odcházím. Za týden si pro tebe přijdu, ale nikomu o tom neříkej," usmála jsem se a pohladila ji. Něco mě k ní táhlo.
„Ahoj," zamumlala a smutně se usmála. Pak už mě jenom pozorovala, jak odcházím.

Doma jsem se rozhodla trochu uklidit a vymyslet, jak to udělám s Tess. Kde bude mít uložené věci apod. Vzala jsem knížku a uložila ji k mé ještě nedočtené knize z domova. Něco z ní vypadlo. Zářivě bílý list papíru. Zvedla jsem ho a přečetla si ho. "Tess si vyzvedni dřív. V knize jsou uloženy peníze na vybavení vašeho nového domova."
Stála jsem tam jak přikovaná. Takže za těmi všemi dopisy stojí nějaká sestra z nemocnice. S třesoucíma rukama jsem vzala knihu a otevřela ji. Slova v dopise neklamaly. Opravdu v ní byly peníze. Spočítala jsem je. Deset tísíc. To snad nemyslý vážně! Ani nás nezná a dává nám peníze. Co to je za člověka?

O Vánocích (Adventní kalendář 2017)Kde žijí příběhy. Začni objevovat