21

517 28 6
                                    

Όταν η Λόρεν έφτασε στο γραφείο της, βρέθηκε αντιμέτωπη με τις δύο συνεργάτες της. Αφού χάθηκαν στην σκληρή δουλειά, ήρθε η ώρα για το διάλειμμα της ημέρας. Η Λόρεν βρίσκονταν στη μέση ενός αστείου που έλεγε στις φίλες της, όταν τελείωσε και οι 3 ξέσπασαν σε γέλια. Η Άλλυ κοίταξε την Νορμάνι και ύστερα έστρεψε το βλέμμα της στην Λόρεν. ''Σήμερα μια φίλη μας κάνει πάρτι, να έρθεις, θα περάσουμε τέλεια.'' είπε και η Νορμάνι κούνησε καταφατικά το κεφάλι της συμφωνώντας. Η Λόρεν κοίταξε διστακτικά και με ένα ευγενικό χαμόγελο απάντησε ''Θα το ήθελα αλλά έχω υποσχεθεί σε μία φίλη να βγούμε απόψε''. Η Άλλυ γέλασε ''Μπορείς να φέρεις και την φίλη σου.'' είπε. Η Λόρεν κοίταξε ξανά τα κορίτσια. ''Θα έρθεις, τέτοια πάρτι δεν χάνονται.'' είπε η Νορμάνι ενθουσιασμένη. ''Εντάξει, θα προσπαθήσω.'' απάντησε η Λόρεν και οι δύο γυναίκες απέναντι της απέκτησαν ένα βλέμμα ικανοποίησης.


Φτάνοντας σπίτι η Λόρεν έβγαλε το σακάκι της. Ξεκούμπωσε το άσπρο πουκάμισο της και περπάτησε μέχρι την κουζίνα ώστε να φάει κάτι. Φυσικά, δεν βρήκε κάτι τρομερό εφόσον δεν είχε χρόνο να μαγειρέψει για τον εαυτό της, έτσι, τσίμπησε ελάχιστα ό,τι βρήκε μπροστά της και ξάπλωσε να χαλαρώσει.

Πήρε τηλέφωνο την Μάντισον και της πρότεινε να πάνε στο πάρτι μαζί, εκείνη αμέσως συμφώνησε. 



Τώρα η Λόρεν στεκόταν έξω από το σπίτι της Μάντισον και περίμενε υπομονετικά να κατέβει και να φύγουν. Είχε βαρεθεί και είχε ξεπαγιάσει καθώς η μεγαλύτερη κοπέλα αργούσε. Άλλαζε τους σταθμούς στο ράδιο της και έψαχνε ένα τραγούδι να ακούσει. Πέρασε σίγουρα μισή ώρα αλλά για την Λόρεν έμοιαζε με 5 βασανιστικές ώρες ώσπου η Μάντισον άνοιξε την πόρτα του σπιτιού της και βγήκε έξω. Έτρεξε προς το αυτοκίνητο της Λόρεν και η μικρότερη κοπέλα βγήκε έξω. Την αγκάλιασε τρυφερά και ξαφνικά όλος ο θυμός της έφυγε. ''Συγγνώμη που καθυστέρησα.'' απολογήθηκε και η Λόρεν χαμογέλασε. ''Δεν πειράζει.'' έκανε μία παύση. ''Είσαι πολύ όμορφη'' συνέχισε. Η Μάντισον κοκκίνησε, χαμογέλασε. ''Και εσύ.'' είπε και την κοίταξε στα πράσινα της μάτια. Η Λόρεν της άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου και εκείνη κάθισε στην θέση του συνοδηγού. Έκατσε στην θέση της, και ξεκίνησαν για το πάρτι. 

Στον δρόμο άκουγαν μουσική και μερικές φορές θα τραγουδούσαν μαζί στους στίχους κάποιου τραγουδιού με πάθος. ''Δεν σε έχω ρωτήσει εάν βλέπεις κάποιον.'' είπε η Λόρεν χωρίς να γίνεται αδιάκριτη και χωρίς να στρέψει το βλέμμα της από τον δρόμο. Ένιωσε το βλέμμα της Μάντισον καρφωμένο πάνω της. ''Βλέπω εσένα.'' είπε και γέλασε. Η Λόρεν χαμογέλασε, ''κατάλαβες τι εννοώ.'' είπε. Η Μάντισον κοίταξε μπροστά της. ''Με ενδιαφέρει κάποιος, τίποτα παραπάνω. Προς το παρόν.'' παραδέχτηκε και η Λόρεν ένιωσε μία απογοήτευση. ''Εσύ;'' έσπασε ξανά την σιωπή η Μάντισον. ''Όχι εγώ δεν έχω κάτι αυτή τη φάση.'' είπε με δισταγμό και την κοίταξε για λίγο προτού γυρίσει ξανά στον δρόμο. 
Η υπόλοιπη διαδρομή ήταν σιωπηλή.

BLUEWhere stories live. Discover now