27

433 22 1
                                    

*Ενημερωτικά = Στο κομμάτι αυτό περιέχεται σεξουαλική σκηνή επομένως εάν κάποιος δεν ψήνεται..το προσπερνάει*

«Μωρό μου;» ακούστηκε η Καμίλα αναζητώντας την κοπέλα της που δε βρισκόταν πλέον πλάι της στο κρεβάτι. Η βροχή είχε δυναμώσει όλο και περισσότερο και ελάχιστο φως χτυπούσε στο διαμέρισμα μέσα από τα παράθυρα από το φεγγάρι. Η Καμίλα προσπάθησε να ανοίξει το φως και να βρει την κοπέλα της αλλά παραδόξως ο διακόπτης δεν δούλευε. Ένα παράθυρο είχε μείνει ελάχιστα ανοιχτό επιτρέποντας στον αέρα να κουνάει την κουρτίνα αργά. Η Καμίλα αγκάλιασε τα χέρια της για να ζεσταθεί από το κρύο. «Λόρεν;» ρώτησε για άλλη μια φορά και βγήκε στο μπαλκόνι. Κοντά στα κάγκελα βρήκε την Λόρεν να καπνίζει ένα τσιγάρο και να κοιτάζει ανήσυχα την θέα. «Αγάπη μου; Μπες μέσα θα κρυώσεις. Είσαι τρελή;» είπε αμέσως όταν την αντίκρισε. «Έλα εδώ» συνέχισε βάζοντας πάνω στην μικρότερη κοπέλα μια ζεστή ζακέτα και από πάνω μια κουβέρτα που είχε πρόχειρα η Καμίλα στο μπαλκόνι της. «Γιατί είσαι ξύπνια;» ρώτησε η Λόρεν και η Καμίλα την ρώτησε ακριβώς το ίδιο. «Ξεκίνησαν αστραπές και βροντές και μάλλον με ξύπνησαν. Έπειτα δεν κατάφερα να κοιμηθώ, έτσι βγήκα να πάρω λίγο αέρα, θα έμπαινα μέσα σε λίγο.» εξήγησε η Λόρεν. Τα μάτια της Καμίλα βούρκωσαν. Πλησίασε και ξάπλωσε τρυφερά το κεφάλι της στον ώμο της κοπέλας της στρέφοντας το βλέμμα της στην θέα, στην ίδια κατεύθυνση με εκείνη που κοιτούσε η Λόρεν. «Δε μου αρέσει που καπνίζεις, το ξέρεις;» είπε η Καμίλα. «Θα καταλήξει μία από αυτές τις αντικαπνιστικές συζητήσεις που δεν πρόκειται να καταφέρουν τίποτα και εν τέλει θα βρεθούμε μαλωμένες και εγώ θα εξακολουθήσω να καπνίζω;» ρώτησε η Λόρεν και γέλασε. Η Καμίλα ανάγκασε ένα χαμόγελο και κούνησε αρνητικά το κεφάλι της. «Δεν θα σε αναγκάσω να σταματήσεις τίποτα, αυτό είναι δικιά σου υπόθεση. Παρόλα αυτά θεωρώ πως ως άνθρωπος έχω μια θέση στη ζωή σου η οποία μου επιτρέπει να τονίζω μερικά στοιχεία σου που κατά την γνώμη μου σε βλάπτουν.» στάματησε για λίγο, «κατά τις επιστημονικές γνώμες» πρόσθεσε. Η Λόρεν γέλασε και κοίταξε την μικρότερη κοπέλα στα μάτια. «Είσαι και επιστήμονας τώρα;» την κορόιδεψε και η Καμίλα την έσπρωξε τρυφερά γελώντας. «Σε αγαπάω» είπε η Λόρεν αυθόρμητα και το αίμα της αισθανόταν παγωμένο. Τα βλέμματα τους ενώθηκαν και η Καμίλα φρόντισε να φιλήσει τα χείλη της κοπέλας της. «Κι εγώ σε αγαπάω». Χαμογέλασαν. «Είσαι τόσο αγνή για αυτόν τον κόσμο.» είπε η Λόρεν και εννοούσε κάθε λέξη. «Καλύτερα να πάμε για ύπνο» είπε σβήνοντας το τσιγάρο της σε ένα τασάκι.
Όσο βρίσκονταν ξαπλωμένες στο κρεβάτι, κοιτούσαν το ταβάνι καθώς η Λόρεν είχε το χέρι της τυλιγμένο γύρω από την Καμίλα. Η πρασινομάτα γύρισε και κοίταξε τη κοπέλα δίπλα της, «τι σκέφτεσαι;» ρώτησε. Η μικρότερη κοπέλα ένωσε τα βλέμματα τους, «σκέφτομαι πως αισθάνομαι πολύ ευτυχισμένη, εδώ, δίπλα σου» είπε και κοίταξε τα χείλη της τα οποία σχημάτισαν ενα μεγάλο χαμόγελο, «είσαι ο αγαπημένος μου άνθρωπος στον κόσμο» ολοκλήρωσε. Η Λόρεν την κοίταξε και σήκωσε τα φρύδια της «εντάξει, υπερβάλλεις αλλά το ξέρω, τέλεια είμαι» και γέλασε. Η Καμίλα την χτύπησε τρυφερά και ξέσπασαν σε γέλια. Οι δύο τους κοιτάχτηκαν. Η μικρότερη κοπέλα ένωσε τα χείλη τους και μετά από λίγα λεπτά ξεκίνησε να την φιλάει χαμηλότερα. «Καμίλα..» ψιθύρισε η Λόρεν.. «Μμ;» ρώτησε η Καμίλα. "Τι κάνεις;" συνέχισε η Λόρεν. Η μικρότερη κοπέλα την κοίταξε στα μάτια και ανέβηκε πάνω στο σώμα της. «Καλά είμαι, ευχαριστώ» απάντησε γελώντας και συνέχισε να την φιλάει. «Είναι αργά..» είπε η Λόρεν, η Καμίλα πλησίασε το πρόσωπο της πολύ κοντά και ψιθύρισε, «που πήγε η αυτοπεποίθηση και η αλαζονεία που είχαμε πριν Λο;». Η Λόρεν στραβοκατάπιε το σάλιο της και την κοίταξε στα μάτια. Η Καμίλα τότε έπιασε με τα χέρια της το κάτω μέρος της μπλούζας της και την τράβηξε προς τα πάνω, βγάζοντας την τελείως. Η μεγαλύτερη κοπέλα παρέμεινε εκεί κοιτάζοντας το σώμα της κοπέλας της με προσοχή. Τοποθέτησε τα χέρια της στη μέση της και ένωσε τα χείλη τους. Η μικρότερη κοπέλα χαμογέλασε πονηρά και συνέχισε βγάζοντας την μπλούζα της κοπέλας που ήταν κάτω της. «Είσαι πανέμορφη» της είπε με τη φωνή της να τρέμει. Η Λόρεν χαμογέλασε, «και εσύ». Την φίλησε πεταχτά στα χείλη και συνέχισε. Κατέβηκε στο στήθος της μεγαλύτερης κοπέλας και άρχισε να το φιλάει. Η γλώσσα της έπαιζε με την ρόγα της κοπέλας ενώ με το χέρι της έκανε ρυθμικά μασαζ στο άλλο μέρος του στήθους της. Η Λόρεν αφήσε μερικούς αναστεναγμούς. Η Καμίλα τότε κατέβηκε φτάνοντας στη μέση της κοπέλας της όπου άφησε μερικά φιλιά. Με την έγκριση της, κατέβασε το παντελόνι της και άρχισε να φιλάει τρυφερά το γύρω μέρος της περιοχής της. Η ανάσα της Λόρεν είχε ξεκινήσει να γίνεται όλο και πιο βαριά. Η μικρότερη κοπέλα την κοίταξε από χαμηλά και χαμογέλασε, καθώς της άρεσε το θέαμα αυτό. Με σιγουριά, ξεκίνησε να φιλάει την περιοχή της. Η γλώσσα της ξεκίνησε να παίζει με την κλειτορίδα της μεγαλύτερης κοπέλας. «Γαμώτο Καμίλα...» αναστέναξε η Λόρεν δυνατά. Η Καμίλα δε μπόρεσε να σταματήσει το πονηρό χαμόγελο που είχε σχηματιστεί στο πρόσωπο της. Τα δάχτυλα της ξεκίνησαν να πιέζουν ελαφρά την περιοχή της ώσπου έβαλε δύο δάχτυλα μέσα της. Η Λόρεν ξεκίνησε να αναστενάζει από την ηδονή και αυτό γέμιζε την Καμίλα αμέριστη ευχαρίστηση. "Γαμώ.." συνέχισε να αναστενάζει. Η Καμίλα ανέβηκε πάνω και άρχισε να φιλάει τα χείλη της κοπέλας της όσο την έτριβε με τα δάχτυλα της. Τα χείλη της έφτασαν στο αυτί της. «Θέλω να τελειώσεις για εμένα.» της ψιθύρισε και η Λόρεν την φίλησε παθιασμένα χωρίς να σκεφτεται την ανάγκη που είχε για οξυγόνο. Το σώμα της ξεκίνησε να τρέμει και τα πόδια της άρχισαν να μουδιάζουν. Και οι δύο τους χαμογέλασαν προσπαθώντας να ελέγξουν τις ανάσες τους. «Μπράβο το κορίτσι μου.» είπε η Καμίλα στη Λόρεν και την φίλησε απαλά. «Δεν ήξερα πως το είχες ακόμα μέσα σου» είπε η Λόρεν και η Καμίλα γέλασε «Εε εντάξει τώρα, υπερβάλεις, αλλά το ξέρω, τέλεια είμαι». Η Λόρεν γέλασε, «είσαι μαλάκας, μη με κοροϊδεύεις.» είπε. «Αλλιώς;» ρώτησε παιχνιδιάρικα η Καμίλα. «Αλλιώς θα πρέπει να το φροντίσω διαφορετικά.» είπε η Λόρεν και το χέρι της πίεσε την περιοχή της μικρότερης κοπέλας. Η Καμίλα τότε χαμογέλασε, «Κοίτα να δεις που με έπιασε μόλις μια νύστα.». Η Λόρεν σήκωσε τα φρύδια της και γέλασε. «Καληνύχτα μωρό μου.» είπε και την φίλησε στο μάγουλο τρυφερά. Σε λίγα δευτερόλεπτα τα δύο κορίτσια βρέθηκαν να κοιμούνται αγκαλιά.

BLUEWhere stories live. Discover now