Emma

112 8 4
                                    

"Marcus!" "Halo?" "Er du her??" sa jeg og slo han forsiktig på kinnet. Ikke noe svar. Blodet fortsatte å dryppe. Jeg løftet han opp og la han forsiktig ned på sofaen. Jeg fant førstehjelpsskrinet og fant noe å rense såret hans med. Jeg løftet opp hodet hans og satt meg ned. Hodet hans var nå i fanget mitt. Jeg startet forsiktig å rense såret hans. Tilslutt så satte jeg på et plaster. Jeg skulle til å gå da jeg så benet hans. Det er jo helt hovent! Jeg fant frem litt bandasje og bandasjerte benet hans. Mamma og pappa kan ikke se hva som har skjedd, det er best jeg bærer han ned i kjellerstua. Jeg bar han ned og la han forsiktig ned. Jeg har blitt ganske sliten av dette, jeg har egentlig bare lyst til å sove. Jeg fant frem et teppe og la meg ved siden av Marcus. Jeg la teppet godt rundt oss. Øynene mine klarte ikke å holde seg åpne mer, så jeg sovnet.
-3 timer senere-
-Emma perspektiv-
"Jeg er hjemmeeee!" Ropte jeg høyt mens jeg låste døren etter meg. Ingen svar. Jeg så tlf til Martinus ligge på stuebordet så han må være hjemme. Jeg gikk ned til kjellerstua. Der lå de og sov. Martinus hadde armen over Marcus. Jeg var bare nødt til å ta bildet. Selvfølgelig kan jeg koden til Martinus. Jeg låste den opp og tok et bilde. Jeg gikk inn på Instagram og skrev en kort tekst til bildet. Så publiserte jeg det.
-Martinus perspektiv-
Jeg våknet og så meg forsiktig rundt. Der så jeg Emma smile mens hun så ned på mobilen MIN. "Emma?" Sa jeg oppgitt. "Jaaa?" Svarte hun tilbake. "Du vet jo at du ikke kan være inne på mobilen min" sa jeg og så oppgitt på henne. "Men dere var jo så søte når dere sov. Jeg måtte bare ta et bildet" sa hun og viste meg det. "Du har vel ikke publisert dette?" Sa jeg og kikket nøye på bildet. "Ehhh.." svarte hun og kikket vekk. "Emma! Du er nødt til å spørre meg før du i det hele tatt røren mobilen min!" Sa jeg irritert. "Unnskyld" svarte hun trist. "Nei. Det var ikke meningen" svarte jeg og trakk henne inn i en klem. "Det går fint" svarte hun.
-Marcus perspektiv-
Jeg åpnet sakte øynene mine. J..
-
Sorry for lite aktivitet. Men tusen takk for 2k lesere❤️❤️❤️
Mer på 5 kommentarer og 4 votes!!

Delte følelser (Marcus&Martinus)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ