Den samme videoen om og om igjen, det var meg på bussen da jeg gråt. Alle har kommentert "går det bra med deg Marcus???😭😭❤️" eller "hva har skjedd?!?😢💔". Jeg gikk inn på en random bruker og postet under videoen; "det går fint med meg. Marcus". Jeg orker bare ikke mer drama nå, det er det siste jeg trenger. Etter noen sekunder var kommentaren delt over hele Instagram og de fleste trodde på meg, men noen ikke. Jaja.
-Neste dag-
-Martinus perspektiv-
Jeg var på vei hjem fra sykehuset sammen med mamma. Jeg gikk inn på Instagram og sjekket ut om det hadde kommet noen nye videoer/bilder osv. Jeg fikk øye på en video av Marcus som...gråt? Han gråter aldri, iallfall ikke i offentligheten! Videoen var tatt på bussen i går kveld. Jeg kan ikke tro det, var det jeg sa virkelig så sårendes for han? Når jeg tenker over det så var jeg kanskje litt hard mot han. Fordi jeg har jo egentlig vært player og byttet på kjærester hele tiden. Alt var sikkert Kristine sin plan! Marcus var nok bare på feil sted til feil tid. Jeg begynte å få dårligere tid, jeg må snakke med Marcus fort før noe annet skjer. Bilturen begynte å gå saktere. Jeg pustet tungt.
-Marcus perspektiv-
-50 min senere-
Jeg våknet av en bil som kjørte inn oppkjørselen. Jeg sovnet visst på sofaen. Jeg reiste meg opp og gikk til vinduet. Jeg tittet forsiktig frem. Ånei. Det er Martinus og mamma. Jeg skyndet meg opp trappen. Men i det siste trappetrinnet så snublet jeg. Jeg slo benet hardt ned i gulvet. "Ah" stønnet jeg og holdt meg til benet. Jeg hørte noen gå opp trappen. Jeg reiste meg opp, haltet inn rommet og låste døren etter meg. Jeg satte meg ned på sengen og dro forsiktig opp buksen. Benet hadde allerede begynt å bli hovent, så typisk at dette skulle skje! Benet begynner bare å verke, jeg må ha noe is på det. Jeg bestemte meg for å sende melding til Emma, håper bare at hun er hjemme. "Emma? Er du hjemme?" Sendte jeg.
-10 min senere-
Jeg har enda ikke fått noe svar. Benet gjør bare mer og mer vondt. Jeg tok et valg. Jeg må ned, uansett om Martinus er der. Jeg må ned.
Jeg låste opp døren og haltet bort til trappen. Jeg så ned, jeg ble bare mer og mer svimmel av å se på trappen. Jeg klarer jo ikke å gå ned her! Jeg satte meg forsiktig ned og begynte å "ake" ned. Jeg hørte latter bak meg. Ugh, Martinus. Han sto der og filmet med telefonen sin. Jeg ga han et stygt blikk og fortsatte vegen ned. "Ak litt fortere da Marcus" lo han og ga meg et dytt. Jeg mistet plutselig kontrollen og ramlet ned. Jeg slo hodet hardt i gulvet og mer husker jeg ikke.
-Martinus-
Marcus ligger nede på gulvet og det drypper blod fra pannen. Jeg har alt på film! Jeg la ned mobilen i lommen og løp ned til han. "Marcus! H..
-
Sorry for dårlig oppdatering i det siste, jeg har ikke så mye tid, men her kom det iallfall en ny del😆
Mer på 10 kommentarer og 5 votes!!
ESTÁS LEYENDO
Delte følelser (Marcus&Martinus)
FanficMartinus har en tvillingbror, Marcus. Alle på skolen tenker at de er verdens heldigste som har en tvillingbror, alle forventer at begge er snille og at begge har det tipp topp. Men Martinus har det ikke bra. Marcus er en helt annen person enn han er...