PART 11

29 2 0
                                    

Guanlin yang berada di depan pagar kudekati.

"Dah jom!" ajakku..

"Jom!" dia terus mencapai tanganku dan masuk kedalam kereta miliknya di parking yang berdekatan....

Aku hanya melihat tanganku yang dipegang oleh guanlin semasa guanlin menarikku dengan riak kurang percaya..

Skip

"Kita nak kemana?" tanyaku seraya memandangnya yang sedang memandu kereta..

Dia senyum kecil lalu menjawab..

"Balik rumah aku..teman aku.." aku dah fikir benda lain. Apa lah yang dia nak kami dating dekat rumah dia ni...

"Jom masuk" dia memulas tombol pintu rumah banglo milik keluarganya..

Kami masuk.. Aku pandang sekeliling..

Sunyi je. Aku pandang guanlin yang sedang kunci pintu..

"Mana family kau?" dia senyum sinis..

"Tak de..pergi daegu.." dia mendekatiku..

Aku dah pandang dia semacam dan kaki melangkah berundur perlahan - lahan kebelakang. Sampai kaki aku tersadung dekat kaki sofa dan aku terjatuh atas sofa.

Cepat - cepat guanlin mengontopku.. Dan bermain dengan rambutku..

"K..kau nak apa?"

"Nak kau" membesar mataku...

Bibirnya mendekati bibir milikku..

"Janganlah!" jeritku..

Atas badanku yang terasa bahang kerana guanlin ontop terus hilang.. Pegangan pun dah tak terasa. Aku yang memejam mata mencelikkan kembali mataku...

Eh? Mana dia?

"Aku mandi kejap.." terus aku memandangnya di atas tangga.

"Kau jangan lari..aku gurau je tadi..nanti dah habis mandi kita makan.." ujarnya lalu blah..

Abis aku nak buat apa doh?

Babeng nya lahai guanlin ni..

Skip

Aku teroka sikit rumah dia nih.. Aku tengok frame gambar family dia..

"Kau tengok apa?" sapaannya secara tiba - tiba membuatku tersentak lalu melihat dia dengan pandangan kau nak aku mati terkejut ke yal?

Dia yang seakan faham. Tapi buat - buat tak faham hanya meninggalkan aku disitu dan berlalu masuk kearah dapur yang dah teroka sikit eheyy..

"Dating jenis ape ni siak?"Aku menjulingkan mataku lalu mengekor dia kedapur..

Tbc

FLOWER BOYWhere stories live. Discover now