Taeyong pov
Baru je aku nak masuk dorm bahu aku ditepuk mark yang bersama sebakul baldi kecilnya..
"Uit.." sapanya..
"Hmm" sahutku lalu memulas pintu dorm untuk masuk. Aku meletakkan beg galasku di tepi meja belajar lalu duduk di atas katil sambil menanggalkan blazer dan stokin.
"Lambat balik..pergi mana?" tanya mark..
"Belajar kat library dengan jaehyun ngan lisa" ucap taeyong..
"Study apa?" tanya mark sambil menyimpan peralatan mandinya yang digunakan tadi.
"Biologi..esok kan ada test..aku dengan lisa mintak jaehyun ajar. Dia kan budak bijak sains.." ucap taeyong...
"Esok bio test!? Weh asal tak tahu! Hmm tak dapat date la ni dengan yaena.." bebel mark.. Aku hanya tersengih..
"Mana renjun dengan jeno.." tanya taeyong.. Yelah mereka berempat kan satu dorm..
"Dua ekor tu pergi basuh baju..hmm ajak jeno dengan renjun belajar bio la cenni..kau tolong le ajo ." minta mark..
"Ha yelah..bagi aku abis mandi dengan makan dulu.." pinta taeyong..
Skip
Sara pov
"Aish oppa..bila nak balik korea tengok saeng.." bebel ku..
"Minggu depan oppa balik..dah nak habis dah exam ni.." ujarnya..
Aku hanya buat mulut itik.
"Nasib baik kita berskype ni klau tak dah cubit bibir saeng yang tak berapa nak lawa ni.." ujarnya..
"Apa ni oppa! Dahlah merajuk lah cenni"
"Ha pergila merajuk haa bubye.." dia terus tutup..
Kedajalan apakah ini..
Tak guna punya moon taeil!
Oh..kenapa nama keluarga lain?
Sebab dia abang tiri..
Omma kawen lain..
Omma kawen dengan appa oppa dulu.. Oppa korea tulen. Aku je tak berapa nak tulen. Bapak aku orang cina stay kanada.
Begitulah kisahnya..
Nama aku pon macam omputih je gayanya..
Lepastu aku bukak ig cuba cari username jaena..
• jujaena_
In relay with @hansolveryhot- Post
117- Followers
131kFollow
- 708Recomanded
• markeulee • taeyongishot
• hansolveryhotAku try stalk sekor - sekor..
• hansolveryhot
@jujaena punya 💞Post
-236Followers
-87kFollow
- 45"Bapaklah hansol kedekut follow orang.." bebelku..
Aku punya stalk stalk..
"Mark relay dengan budak cam tomboy hahaha..followers kemain 247k"
"Taeyong oppa ni cem peramah je..je cer try follow hahaha..kat sekolah kemain muka ketat.."
YOU ARE READING
FLOWER BOY
Short StoryAku rasa tajuk takde kena mengena dengan story nya tapi aku peduli apa 😂