PART 16

27 2 2
                                    

Jaena pov.

Sekarang tinggal aku berdua dengan guanlin sebab sara balik rumah pack baju nak duduk kat umah aku.. Then haechan jumpa awek dia kejap..

Haechan dah maju yow.. Even mulut duk mengepoh muka tak berapa nak hensem laku gak dia ek? Bercinta dengan sunbae seulgi lak tu...

Guanlin meletakkan lengannya memeluk leherku agar lebih rapat dengannya. Aku cuba menolak..

"Karl orang tengoklah malu!" aku cuba tolak dia..

"Alah biarlah orang tengok my cutie Viona..Biar dorang tahu awak saya punya sorang.." aku melirik mataku pada bawah dagu guanlin...

Aku rasa pelik semacam..

Mana tanda lahir tu.. ?

Setahu aku karl ada tanda lahir dekat bawah dagu dia..

And yang aku tahu....

"Hey dah sampai rumah awaklah vion..tak nak jemput masuk ke?" kata karl..

"Tak nak...awak boleh go balik.." aku tolak badan dia supaya berambus..

Karl ketawa dan mula cium pipi aku seraya berkata..

"Bye sayang.." aku balas dengan wajah tenuk aku..

Aku bercekak pinggang dan menggelengkan kepala.. Dan ketawa sendirian sambil berjalan masuk ke rumah..

Tapi yang bodohnya aku tak perasan hansol ternampak scene guanlin cium pipi aku dan selebihnya..

Hansol pov

Aku mengepal tangan kananku..

Aku follow guanlin dan..

Dush!!!

Guanlin terjatuh rebah ketanah..

"Kau pahal.." dia memegang pipinya..

"Kau jangan dekat dengan kekasih aku jung jaena.." guanlin tersenyum sinis..

"Kau nak halang aku dari jumpa kekasih aku la? Hei! Aku kekasih jung jaena tahu? Sejak kau belum kenal dia aku dulu kekasih dia. And you know what? Kitorang belum clash lagi sejak dia balik ke sini..kau yang sibuk datang dalam hidup dia!" aku terpana..

Jadi? Jaena dah lama dengan dia? Jadi aku tempat dia melepaskan bosan dia di sini sebab takda guanlin?

Sial kau perempuan sundal..

Aku mendail nombor seseorang..

"Atuk..hansol setuju kahwin dengan sara.."

Tbc

FLOWER BOYWhere stories live. Discover now