Jaena pov
"Aku nak kau balik.." aku rasa sesak nafas..
Hansol pov
"Atuk tak kira..atuk tetap nak kawenkan kamu berdua.." aku yang sedap duduk di sofa empuk terus terangkat punggung untuk berdiri kerana terkejut diikuti sara..
"No!" hambur kami serentak..
Weh agaklah jaena aku nak letak mana? Aku sayang dia kut!
"Sara tak nak kawen dengan hansol oppa!" tegasnya lalu beredar dari situ.. Aku mengalihkan pandangan aku kepada atuk sebelum memandang omma appa sara..
"Atuk...hansol dah ada kekasih la atuk!"
"Siapa? Kamu sendiri tak tahu asal usul dia..atuk tak kira..kamu berdua kene berkahwin untuk buat kamu menjadi seorang lelaki bertanggungjawab!" atuk bangun dan beredar ke biliknya di tingkat 2
"Auntie uncle! Bagitahu atuk..hansol takkan bertanggungjawab terhadap sara even kami dah menjadi suami isteri..Hanya Jung Jaena sahaja dalam hati hansol..Hansol dah ubah perangai hansol semata - mata untuk kebaikan hansol dan jaena..bukan untuk memuaskan hati orang lain!" cepat aku mencapai kunci superbike di atas meja dan berambus dari rumah tu..
Eh tak..
Bangalow milik atuk...
Sara pov
Aku keluar dari rumah atuk. Bukan tanda aku nak berkurang ajar dengan atuk, serta omma appa. Tapi apa yang atuk nak buat tu betul betul buat aku hilang sabar!
Tengah sedap membebel aku terlanggar seseorang menyebab aku terjatuh kebelakang..
"Aduii sakitnya..ermm" gumamku... Mataku dengan tidak sengaja terpandang tangan seseorang dihulurkan kepadaku.. Aku tengok tangan milik siapa.. Membesar mataku dibuatnya..
Skip
Jeno menyisip coffe panas jenama starduck yang diorder olehnya lalu memandang kearahku..
"Ni kau kenapa duk berlari macam dalam cerita tamil memalam ni. Bahaya kau tau?"
"Hmmm rambut tu asal tukar kaler brown light?" aku cuba tukar topik..
"Eh...kan cuti musim panas 2 minggu so aku nak bergaya hahaha." jeno flip hair dia sebelum dia terasa pelik dan mengerutkan dahi. Dipandangnya sara dengan riak wajah yang pelik..
"Eh apasal kau tukar topik...haish..suka hati lah kau tak nak bagitau ke apa..ni nasib baik aku yang kau langgar bukan lelaki mabuk plus miang yang kau langgar. Kalau tak tak tahulah aku..." dan jeno teruskan scene membebel dia..:)
Aku buat muka boring..
Tbc
YOU ARE READING
FLOWER BOY
ContoAku rasa tajuk takde kena mengena dengan story nya tapi aku peduli apa 😂