PART 13

28 3 0
                                    

JAENA POV

"Jadi..kau bosan asyik sorang - sorang kat rumah?" aku bermain rambutnya miliknya diribaku..

"Sebabtulah aku tak ajak kau date..teman aku kat umah je harini..kau first kawan kelas aku datang masuk rumah.." ujarnya sambil bermain dengan tangan aku lagi satu..

Dah macam pasangan bercinta pulak hahahahaaaaanattt..

"Asal tak ajak haechan? Dia kan deskmate kau"

"Dia tu? Kepochilah..tak macam kau....brutal tapi senanya caring..sweet.." aku angkat kening..

"Stalk aku ke?"

"Mana ada..aku memang dah tau..tu..jaehyun tu sebenarnya abang kau kan.." mataku membulat..

"Maca..macam mana kau.."

"Kau tak perasan ke jaena? Aku ni guanlin..Cha Guanlin kau memang dah lupakan aku betul - betul ke?..." dia mula bangun.. Mukanya berhadapan dengan muka aku sekarang ni..

"Srs tak kenal kawan aka boyfriend kau ni?" dia tarik dan hembus nafas.. Matanya redup memandangku..

"Aku Karl...Karl Wilson boyfriend kau di amerika.." aku terpana...

Bu.. Bukan dia..daa..

SARA POV

"Hyung..hyung nak tahu tak..sara suka hy...!!!!!!!&&'";:"';" aku sumbat mulut cabai taik kucing dia ni guna roti gardenia perisa jagung yang aku tak sempat nak makan sebab hampir nak bocorkan rahsia aku..

"Jangan dengar si kepochi ni sunbae..dia tadi meroyan makan ramen tu semua nak keluar..eheheehee.." jaehyun sunbae hanya tertawa kecil melihat gelagat kami berdua sebelum bersuara..

"Haish..kamu berdua ni..sepadan sangat..macam pinang dibelah samurai..takpelah sunbae nak pergi dulu..kedai bunga tu nak kene jaga. Annyeong" jaehyun sunbae terus menonong keluar dari 7e tu..

Aku menampo mulut haechan..

"Ha...mulut tu..! Takde insuran takaful berhad ke! Kalau bocor tadi malu aku tenuk.." marahku. Manakala haechan terbatuk batuk nak menelan roti jagung yang aku sumbat tadi tu..

"Nasib aku tak mati tau !" marahnya..

"Lantakla.." balasku.

JAENA POV

Masih di posisi tadi...

"Bukan awak dah.."

"Mati?" pintasnya.. Aku menjatuhkan pandanganku di bawah.. Dia memegang daguku dan didongakkan daguku supaya melihatnya...

Derp eyes..

Dipamerkan oleh dia...

"Aku belum mati lagi Viona.." mataku membuntang...

Hanya dia dan jaehyun je tahu nama panggilan aku di amerika..

Belum sempat aku bersuara bibirnya yang lembut cepat melekap dia bibir milikku..

Karl....

Saat ni aku fikir tentang perasaan hansol je ni...

Tbc

FLOWER BOYWhere stories live. Discover now