PART 20

26 4 0
                                    

Jaena pov

Tiba masa aku dengan jaemin berangkat ke sekolah. Memandangkan abang awal awal dah pergi dulu. Cis! Budak jaemin ni tak berabis duk tanya aku macam - macam soalan..

"Weh nanti cikgu tanya aku nak jawap apa. Ala aku nerves la fuhguhfhbccb.."

Dia peluk lengan aku..

Eii rimasnya aku dengan budak ni!!!!!! 

"Agak agak aku kene buli tak dekat sekolah nanti..kau nanti teman la aku..aku takda kawan"

"Haechan tu kan ada..kawan kau gak kan..ei tak payah ngada ngada lah weh lepaslaah rimas tau!!" aku memarahi jaemin..

Sedang aku memarahi jaemin tiba - tiba aku ternampak hansol bersama sara menaiki superbike dengan mengenakan baju sekolah.. Ya kami sudah berhampiran dengan kawasan sekolah tu pasal aku makin rimas jaemin duk peluk tangan aku budak budaknya duk pandang aku lain macam. Ada yang senyum sinis selepas keluar daripada kereta pun ada.

Tapi aku tak kisah semua tu.. Yang kisah sekarang kenapa hansol dengan sara dah macam pasangan bercinta.. Hansol kemain bukkakkan topi keledar milik sara selepas kenderaan diparking di tempat parking..

Aku yang tetiba panas hati melihat aksi mereka berdua terus sahaja memeluk tangan jaemin balik dan menarik jaemin masuk ke pintu pagar sekolah.. Ramai duk usha jaemin dan aku tapi aku tak peduli. Lantak sana janji tak kacau aku main ke berak ke makan ke dah..

Jaemin yang pelik dengan aku hanya melayankan sahaja perangai tak munasabah aku..

"Tadi kemain marah aku peluk lengan kau.. Ni beria pulak peluk lengan aku..aku rimas ni jaena..fuh fuh.."

"Diam jap..jadi boyfriend sementara aku k.." aku terus mengacah - acah aku berbual riang demgan jaemin.. Hansol dan sara yang nampak perbuatan kami hanya memerhati..

Sara ternampak hansol yang sedang menahan marahnya dengan menggenggam kunci superbike miliknya kuat - kuat hanya mengeluh kecil.

"Itu sepupu dia lah hansol..jangan cemburu sangat.." hansol melemparkan pandangan sinisnya pada aku..

"Kau fikir sepupu tak boleh berkahwin ke hah.." sejurus itu hansol berjalan meninggalkan aku yang terkebil - kebil disitu..

Tbc

FLOWER BOYWhere stories live. Discover now