"Boleh tak awak berhenti membuli orang! Lagi lagi si jaehyun tu! Bukanke dia tu kawan baik awak hansol!" marah jaena..
Hansol bendecit..
"Jangan sibuk la..hal aku..kau tak perlu masuk campur.." jaena semakin geram pun bersuara..
"Fine! Awak pun jangan masuk campur dalam hal saya! Kalau saya nak mengurat lelaki lain pun jangan sebuk! " baru sahaja jaena mahu meninggalkan hansol..
Hansol menarik tangan jaena lalu dipeluk rapat ke dadanya..
Johny, winwin dan yuta dari jauh hanya menjadi penonton tak berbayar..
"Ada jajan tak..sedap pulak drama ni" pinta yuta..
"Koop ada..sini takde" balas winwin
"Bila aku nak ada awek" kata johny.
"Hmm ko tak laku.." kata yuta.
"Macam ko laku sangat " perli johny balik
Back to hansol
"Lepaskan saya!" pinta jaena kuat
"Shuuh..jangan lah merajuk please.." pinta hansol..
Jaena menolak hansol..
"Selagi awak tak berhenti membuli orang..jangan jumpa saya!" marah jaena lalu meninggalkan hansol..
Hansol hanya membiarkan jaena pergi..
Skip
"Woi kau pergi mana..nasib cikgu meeting" kata haechan..
"Hansol"
"Oh ok aku tau.." haechan faham bahawa jaena dengan hansol perang blok dunia tentang perkara yang sama..
Tiba - tiba jeno masuk ke kelas bersama seorang perempuan..
"Uwa jeno oppa!" jerit fangirls gila dibelakang.. Aku dengan haechan buat muka tenuk..
"Disebabkan guru tengah meeting..saya bawakkan classmate baru korang semua..perkenalkan diri budak.." perli jeno..
Budak perempuan tu mengetuk kepala jeno terlebih dahulu sebelum memperkenalkan diri dia. Jeno mengusap kepalanya lalu memberi jelingan manja tapi dia buat derk je..
"Hi saya sara lee dari quebecc canada" katanya..
"Macam mark hyung cuma beza mark vancouver" kata haechan..
"Saya pindah sini sebab saje hahahaa taklah..family saya balik sini so werm..k tu je.." ucapnya..
"Ok..awak boleh duduk sebelah jaena..jaena angkat tangan.." aku pun ikut jeno oppa cakap..
Budak tu pun duduk sebelah aku..
"Hi saya sara" ujarlah lalu menghulur tangannya untuk berjabat tangan..
"Saya jung jaena.." balasku..
"Saya haechan.." sampuk haechan yang duduk dibelakang aku
Kami pun berbual sampai abis kelas..
Tbc
YOU ARE READING
FLOWER BOY
Short StoryAku rasa tajuk takde kena mengena dengan story nya tapi aku peduli apa 😂