KATE:
Zamknęłam się w swoim pokoju. Kevin powiedział, że rano się zobaczymy i pójdziemy gdzieś razem.
Tylko, że nie wiem, czy następny raz będzie. Coraz bardziej odczuwam, iż nie dam rady.
-Nie możesz zrobić krzywdy mi i Kevonowi.- powiedziałam zmęczona tą całą sytuacją. I od razu poczułam skutki tego. Chad znowu coś mi zrobił, ściskał mi w środku serce. Krew sączyła się z moich ust.-Zostaw mnie w spokoju, odejdź ode mnie!
Nie byłam pewna, ale chyba posłuchał mnie, bo wyszedł ze mnie. Zobaczyłam ducha mojego brata, który wcale nie wyglądał, jak duch.
...tylko jak człowiek.
Oddychałam szybciej, bo teraz nie wiem, co on zrobi ze mną. Mogłam tego nie mówić w ogóle. Chad złapał mnie za policzki i spojrzał na mnie wrednie.
-Masz zabić Kevina. Taki był nasz początkowy plan, pamiętasz?
-Pamiętam.- mruknęłam cicho.-Ale sytuacja się pozmieniała. Nie mogę go zabić, bo...
-Nie mów mi tylko, że się w nim zakochałaś.- Czad uderzył mnie w policzek i popchnął na ziemię- Ty idiotko! Po czyjej jesteś stronie?
-Teraz już nie wiem.- odpowiedziałam zgodnie z prawdą, za którą zostałam jeszcze mocniej w twarz.- Chociaż daj mi parę dni na pożegnanie się z nim jak trzeba.
Szykowałam się na kolejne uderzenie w twarz, ale nic takiego nie nastało, tylko usłyszałam głos Kevina nade mną.
-Cholera Kate, co ty robisz na ziemi?- podniósł mnie i odsunął moje włosy. Złapałam jego rękę i odepchnęłam go od siebie.- Kto cię skrzywdził, gdy mnie nie było?
-Nie.- odpowiedziałam mu po czasie.- Ja po prostu się wywróciłam i...tyle.
Kevin chyba mi nie wierzył, ale uznał, że nie będzie ciągnąć tematu.
-Miłej nocy.- uśmiechnął się do mnie i skierował się do drzwi, ale ja byłam szybsza i przytuliłam się do niego. Spojrzałam na reakcje Kevina. Wydawał się być strasznie zakłopotany.
-Zostań ze mną przez noc.
ROSALIE:
"Ona jest tą, która chcę wyrwać brata Logana z mocy jasności.
Ona chcę zabić Kevina, by być królową całego świata.
Ona chcę zabić jego cała rodzinę, by wytępić nas.
..na imię jej Kate."
-Ups, jaka szkoda, że musisz umrzeć w taki sposób.- szarpnęła głowę Kevina i wbiła mu kołek w serce.-Teraz cały świat pozna mnie.
Zerwałam się łóżka i prawie zeszłam na zawał, gdy Logan wszedł do naszej sypialni.
-Nie mam mocy, a widziałam sen. Powiedz mi, czy Kevin mówił ci coś, że poznał jakąś Kate?
Logan skoczył obok mnie na łóżko.
-Mówił. Kate jest teraz też ponoć królową ciemności, czemu pytasz?
Teraz już wszystko wydawało się jasne. Chciałam telefon Logana i wybrałam numer do Kevina.
-Kevin?- zapytałam.- Proszę cię. Nie rozłączaj się. Musisz zabić jak najszybciej Kate, zanim ona zabiję ciebie.
CZYTASZ
Samotny król
VampireJak to jest być wybranym przez los królem? Chłopak, który nie wiedział o istnieniu czegoś takiego, jak królowie dobrych, czy złych wampirów. Jego rodzina jest zapełniona wampirami, ale on nie chcę być jednym z nich. Poznajcie kolejnego chłopaka...