,,Lásko?" byl to jeho hlas. Hlas, díky němuž jsem procitla. Opustila říši snů. Ocitla se zpět v přítomnosti. A pak jsem spatřila něco nádherného. Zářivé tmavé oči. Doslova jsem se v jejich hloubce topila. Ztrácela. Byla jsem jimi uchvácená. A pak tu byla jeho vůně. Ta, co mě celou zaobalila. Cítila jsem ji úplně všude. Byla všude kolem mě. Jeho krásná dokonalá vůně. Ta, co dělala mé sny krásnější. A úsměv. Rty roztažené do obrovského a roztomilého úsměvu. Byly to přesně ty rty, co jsem ještě včera večer chutnala. Ty plné narůžovělé rty. Chtěla jsem znovu. Další dávku jeho polibků. A pak tu bylo to uvědomění, že vedle mě leží jen v boxerkách. Umožnil mi doopravdy se probrat. Pokochat se. Byl to ten nejlepší pohled. Láska mého života ležící vedle mě. Zkoumající každý milimetr na mé tváři. Já propadající jeho pohledu. ,,Všechno nejlepší, krásko moje. Udělal jsem ti snídani," uvědomění. Bylo tu hned, jak to vypustil z úst. Mé dvacáté narozeniny. Dva společné roky. Krásných čtyřiadvacet měsíců manželství. Že jsem si myslela, že s ním nikdy nebudu? Chyba. Omyl. Lež. Nikdy jsem se nemýlila tak moc, jako tenkrát.
,,Už jsem ti řekla, že tě hrozně moc miluju?" zasměju se a natáhnu se k němu pro svou dávku. Jeho rty. Byli jako má droga. Prahla jsem po nich. Každou vteřinu. Milovala jsem je. Jeho polibky. Tak jemné. Nedokážu si představit, že bych o ně přišla.
,,Co takhle dnes zavolat do práce a školy, že jsme nemocní? Abychom to pořádně oslavili," přesune své rty na můj krk. Nemohla jsem tomu zabránit. Vzdech. Unikl mi z úst. Tak moc jsem s ním dnes chtěla být. Mít ho celého jen pro sebe. Celý den v posteli. S jeho polibky.
,,Ráda bych, ale víš, že dnes mám ten důležitý test," zklamání. Vše, co se nacházelo v jeho očích. Věděl, že tam musím. ,,Ale na oběd budu zpět. Udělám něco dobrého a odpoledne jedeme na k našim," líbnu ho na špičku nosu. Milovala jsem jeho úsměv. Ať se dělo cokoli, dokázal ho vykouzlit. Pro mě. Jen a jen pro mě.
,,Dobře. Vrátím se brzy, abychom měli ještě nějakou chvilku pro sebe," šeptne mi do rtů při dalším polibku. Další dávka. Teplo rozlévající se po celém mém těle. Zrychlený dech. Tlukoucí srdce. Patřilo mu. Každičký kousíček mého srdce mu patřil. Ukradl mi ho. Bez optání si ho vzal. Přiměl mě zářit. Jako hvězda na nebi. Nikdy jsem se necítila šťastnější. Jeho slova, doteky, polibky, vůně, úsměvy. Vše mě dělalo den o de dne šťastnější. A nešlo to zastavit.
Konečně jste se dočkali!!! Druhý díl Mine je tu! Snad se vám bude líbit stejně jako první ;)