-10-

7.4K 247 11
                                    

Nevěděla jsem, co říct. Logan se opíral o zeď u okna a sledoval naší zahradu, zatímco já pořád seděla na pohovce a snažila se vymyslet, co mu na to říct. Nebyla to má vina. Vlastně spíše jeho. To on to do mě vpustil. I když nechápu, kde se stala chyba. Nepamatuju si, že bych vynechala prášek. 

,,Zlobíš se?" hlesnu konečně. Logan se na mě otočí a trochu se pousměje.

,,Jak bych mohl. Není to tvá chyba. Jen se snažím přijít na to, co dál," povzdychne si. Přejde celou místnost a sedne si zpět vedle mě. ,,Nejde o to, že bych nechtěl mimčo, jen je teď poměrně špatná doba. Když opomenu, že jsem neustále v práci, tak se tu vyskytly určité problémy s mafií. Nic, s čím by sis musela dělat starosti. Zkrátka se o vás bojím a snažím se přijít na to, jak vás zabezpečit. A tím, že je tu o jednoho navíc, to bude složitější," chytne mou tvář do své velké dlaně a opře si své čelo o to mé. ,,Den, co den se o tebe bojím a tím, že teď čekáš naše dítě, se bojím ještě víc. Neodpustil bych si, kdyby se vám něco stalo," ihned jsem si všimla slz, které zaplnily jeho oči. Okamžitě jsem se sklonila k jeho rtům, kde jsem zanechala sladký polibek, kterým jsem mu předala všechnu svou lásku. 

,,Věřím, že to zvládneme a nic se nestane. Znám tě až moc dobře, abych mohla s jistotou říct, že na to dohlédneš," pousměju se a uvelebím se v jeho náruči. ,,Potřebovala bych zítra odvézt k lékaři, abych to měla stoprocentní," zamumlám do ticha. 

,,Postarám se o to. Myslím, že na chvíli to beze mě v práci zvládnou," pohlédnu do jeho tváře, ve které vládne egoistický úšklebek. Nemám ráda egoistický lidi, ale Logan je tak ještě víc roztomilý a navíc má na to právo, jelikož je v mnoha věcech vážně dobrý. ,,Měli bychom jít spát. Už je po půlnoci a ty potřebuješ odpočívat," a je to tu. Tohle budu asi slýchat často. 

,,Dobře. Počkám na tebe v posteli," líbnu ho na tvář a nechám ho, aby se vysprchoval. Já se zatím zachumlám do peřiny a napíšu Amy zprávu, kde shrnu celý náš rozhovor. Pak dorazí Logan, který si mě přitáhne do své náruče a obličej zaboří do mé šíje. 

,,Nádherně voníš," zamumlá proti mé kůži, což mě polechtá a já se musím zasmát. Pak tam ucítím jemný polibek a dech, co mě polechtal na pravém uchu. ,,Sladké sny," šeptne a políbí mě těsně pod ušní lalůček. Miluju ten pocit bezpečí, co cítím v jeho náruči. 

***

,,Tak vám to mohu potvrdit. Jste ve čtvrtém týdnu těhotenství. Gratuluji," podá mi doktor ruku a pak si sedne za velký stůl. ,,Vypíšu vám pár papírů a vystavím těhotenskou průkazku. A venku se můžete zapsat na různé kurzy pro těhotné. Některé jsou i pro otce miminka," usměje se na mě a vše potřebné mi podá. ,,Tak se na vás budu těšit za dva týdny a prohlídce," s těmito slovy vyjdu z ordinace a Logan se prudce zvedne. ,,Čekáme miminko," Loganova tvář se okamžitě rozzáří a přitáhne si mě do náruče. Vyzvedne mě do vzduchu a párkrát se se mnou zatočí. 

,,Miluju tě. Vás oba," dotkne se mého zatím splasklého bříška a skloní se ke mně pro polibek. V té chvíli mi bylo úplně ukradené, že na nás koukala celá čekárna. V té chvíli jsme to byli jen my dva. Vlastně tři. Budu si na to muset zvyknout. 

,,Tak mě napadlo, jestli by jsi nemohl věnovat ještě hodinku. Že bychom zašli nakoupit nějaké věci," našpulím na něj nevině rty a on se ihned rozesměje. 

,,Myslím, že naše miminko bude mít nejvíc věcí ze všech," uchechtne se a popadne mě za ruku. ,,A taky bych ti měl asi říct, že mám volno na celý den," šeptne mi do ucha a já se ještě víc rozzářím. ,,Takže doufám, že celý den nestrávíme v obchodech," dodá a pak se, jako malý chlapeček, co má něco v plánu, zaculí a mě je hned jasný, na co myslí.  Jen jsem mu to odkývala a oba jsme nasedli do auta. Nakonec jsme se domů z obchodů vrátili až večer, jelikož jsem začala vybírat i nábytek a hračky a musím říct, že jsem nevěděla, kolik věcí a vychytávek svět vytvořil. A jelikož jsem chudáčka Logana tak dlouho trápila, musela jsem se mu nějak odvděčit. V naší ložnici...


Lidičky, mám takový nápad. Co kdybychom se společně domluvili na jméně pro toho prďolu? Mě napadl Ben neboli Benjamin, ale budu ráda, když mi napíšete vaše nápady do komentářů a třeba si nějaké jméno vyberu :D Pokud ale souhlasíte s Benem, napište do komentářů #PrďolaBen XP Uvidíme, jak to dopadne...


Our ✔ |book 2|Kde žijí příběhy. Začni objevovat