,,Jsi připravená?" Logan zasedne za volant a pohlédne na mě do zpětného zrcátka. Opatrně pohladím Owna po hlavičce a pak s úsměvem přikývnu. Konečně se ozve motor a my vyjedeme od našeho několika týdenního vězení zpět domů. Byl to tak krásný pocit vědět, že jsme v bezpečí. Že ať už by se stalo cokoli, Logan se o nás postará. Navíc jsme se vraceli domů. Tam, kde jsme s Loganem prožily ty nejhezčí chvilky. Tam, kde jsme zplodili našeho syna a tam, kde ho i vychováme. Konečně jsme zastavili v naší garáži a my vystoupili. Já vzala Owna a Logan pár tašek. Zbytek věcí nám v průběhu odpoledne mají přivézt stěhováci.
,,Půjdu si vybalit nějaké věci. Objednáme i večeři nebo mám uvařit?" odložím sedačku s Ownem v obýváku a ohlédnu se na Logana.
,,Co kdybych uvařil já? Ty nám zatím vybal," krátce mě políbí a pak i s Ownem odejde do kuchyně. Já zatím vybalím naše oblečení a pár drobností jako třeba rámečky s fotkami. Když jsem přišla dolů, v hale se váleli krabice, co stěhováci přivezli. Můj pohled ale upoutal Logan, který sedel u prostřeného stolu, na kterém hořela svíčka. Pro vyplnění ticha hrála nepatrná hudba a vše vonělo po steaku. A přesně to se taky na talíři nacházelo.
,,Proč taková romantika?" uchechtnu se a sednu si k němu. Vedle nás si pochrupoval Own, kterému bych menší hluk úplně u zadku.
,,Protože tě miluju a nechci, aby se z našeho vztahu někdy stal stereotyp," hlesne. Zářivě se na něj usměju a oba se pustíme do jídla.
,,Mimochodem tě taky miluju," dodám a on si falešně oddychne.
,,Už jsem se bál," znovu nad ním protočím očima, díky čemuž na mě potom hodí papriku.
,,Logane," s pootevřenou pusou překvapeně vydechnu a pak neváhám a hodím po něm další kousek zeleniny. Za pár sekund se oba válíme na zemi v kouscích zeleniny a vášnivě se líbáme.
***
,,Jsi si jistá, že tu s tebou nemám ještě týden zůstat. Práci můžu dělat odkudkoli," Logan si mě sjede starostlivým pohledem, u čehož mu zrovna rovnám kravatu na jeho první jednání po dlouhé době.
,,Budeme v pořádku. Držíme ti palce, lásko," postavím se na špičky a láskyplně ho políbím. S povzdychnutím se vydá k autu, které pak nastartuje a já tak zůstanu v celém domě sama jen s Ownem, který většinu dnes prospí, probrečí nebo projí.
,,Zdravím má nejlepší kamarádko a zároveň ta jediná, co má v mém okolí malé dítě, díky čemuž mi může dávat později rady," Amy bez klepání vtrhne domu a hupsne na gauč. Její bříško pomalu roste, díky čemuž je více náladová a občas až nehorázně protivná.
,,Zdravím vyděračko. Co tu pohledáváš?" dám stavit na čaj, jelikož nic jiného nesmíme.
,,Byla jsem na kontrole. Bude to holčička," vypískne a já k ní rychle doběhnu, abych jí objala.
,,To je úžasné. Máte jméno?" sednu si vedle ní.
,,Rozhodujeme se mezi Lizzie nebo Mia. Ale dohodli jsme se, že konečný verdikt bude až na sále, když na ní poprvé pohlédneme. Chci vědět, že k ní to jméno sedne," znala jsem ten pocit. Když jsem se na své miminko poprvé podívala a byla si vším jistá. Takové chvilky se nezapomínají.
,,Obě jména jsou krásná. Co táta?" zeptám se opatrně a ona si povzdychne.
,,Není úplně nadšený, ale přijal Jasona. Není to tak, že by si s ním neustále povídal a dával mu rady do rodičovství, ale už se na něj nemračí, když k nim zajdeme, takže to je úspěch," lehce se pousměje, i když vím, že jí to mrzí.
,,Pojď. Našla jsem pár věcí, které by se dali použít i pro holčičku a které stejně nevyužijeme a pak tu mám i dívčí věci, jelikož ti, co přišli na oslavu, si ani nezjistili, co se nám to vlastně narodilo," zasměju se a vydám se do druhého patra. Zkontroluji Owna a pak ji podám tašku s oblečením a hračkami.
,,Třeba ti to jednou zase vrátím," zažertuje, ale já jí zabijím pohledem.
,,Jedno dítě momentálně stačí, takže mlč," rozkážu jí a přitom si sáhnu na své konečně splasklé břicho, které se mi pomalu daří shodit do své původní podoby. Představa, že bych měla zvládat dvě děti, mi doslova užírá energii. Myslím, že i sám Own, nám dá zabrat.
No už mi ty kapitolky přijdou trochu o ničem, takže příští už bude konečně epilog, takže se konec je za dveřmi!!! :D
Jinak o jméně pro Amy miminko můžete zase rozhodnout vy. Pište do komentářů buď Lizzie nebo Mia ;*