Dupla jsem pořádně na plyn, až se má podrážka pomalu dotýkala podlahy. Myslím, že až se vrátíme domů, Logan Michaela zabije, že mě nechal utéct. A doufám, že je Own u mamky v bezpečí. Prosvištěla jsem ulicemi centra, až jsem konečně dorazila na dané místo. Bývalé skladiště hned vedle lodního doku. Teď to tu patří rodině Nickolsonovým, kteří tu pořádají podobné schůzky jako dnes. Zaparkovala jsem kousek od vchodu a ani se neobtěžovala auto zamknout. Sebejistými kroky jsem se rozešla dovnitř a v ruce sevřela Loganovu zbraň, kterou si v autě schoval. Za ty roky jsem toho zjistila dost.
,,Ale koho pak tu máme?" zaslechnu po pravé straně. Rychle trhnu hlavou a pohlédnu na vysokého muže se slizkým účesem, který mířil zbraní na mého manžela. Další tři muži stály po jeho boku a všimla jsem si dvou, co stáli za mnou. ,,Hádám, že to je ta tvá krásná žena. Kdepak máte malého Owna?" Logan se pokusí vytrhnout ze sevření jednoho z mužů a tím si vyslouží ránu, po které mu začne téct krev z obočí. Celkově měl ale celý obličej zničený a od krve.
,,Co chcete?" namířím na ně zbraní a on se rozesměje.
,,Prvně odhoďte zbraň, než si ublížíte," uchechtne se. ,,A nebo než ublížíme Loganovi," přiblíží zbraň k jeho hlavě a tak tu svou odhodím na zem. Samozřejmě jsem u toho ale přemýšlela, takže jsem jí hodila tak, aby se po ní Logan mohl kdykoli natáhnout. ,,Výborně," ucítím silné paže, které se obmotali kolem mých rukou, abych jim neutekla. ,,Víte Logan si s námi neměl začínat. Kdyby si totiž od nás držel dál, nebyl bych teď nucen udělat to, co brzy udělám," přejde pomalými kroky ke mně a špičkou prstu mi přejede po tváři. ,,Jste moc krásná na to, abyste zemřela. Kdyby bylo po mém, nechal bych si vás, jenže co Loganovi ublíží víc než vás únos? Přece vaše smrt. A ještě lépe, když to bude přímo v přímém přenosu," zasměje se. ,,Ale nejdřív bych si moc rád pohrál. Odveďte ji do kumbálu," kývne svým lidem a začnou mě někam vést.
,,Tess! Ne! slyšela jsem Logana, ale přes slzy a vzlyky jsem nemohla vydat ani hlásku. Vím, co mě právě čekalo. Ve chvíli, kdy mě hodili do malé místnosti a zavřeli se dveře, jsem byla kompletně v háji.
,,Víte má žena byla krásná. Jako vy. Jenže tady drahocenný otec vaše manžela to nedokázal ocenit a zabil jí. Chtěl jsem vyčkat s pomstou, až bude Logan nejvíce šťastný. Až budete mít krásnou rodinu. Jenže on narušil mé teritorium. A přesně proto bude trpět už teď," procedí skrz zuby a začne si rozepínat pásek.
,,Ne. Prosím, ne!" začnu hlasitě křičet, ale on mi zacpe pusu. V té, kdy přiloží mou ruku k ústům, využiju příležitosti a co nejsilněji ho kousnu.
,,Ty děvko!" křikne a vrazí mi facku. Ta mě ihned omráčí a já jen těžko vnímám, co se dělo dál. Slyšela jsem střelbu a křik. Pak se otevřeli dveře, ve kterých stál Logan. Bez váhání ho zabil a pak přiběhl ke mně.
,,Tess. Jsi v pořádku? Promluv prosím," uchopí mou hlavou a starostlivě si mě prohlédne.
,,Žiju," uchechtnu se. Rychle se ke mně skloní a políbí mě. Opatrně se zvednu a vyjdeme ven. V té chvíli spatřím svého otce, který nebojácně střílí po těch mužích, co mě předtím drželi. Jenže pak ho zasáhl někdo zezadu. Logan pohotově vystřelil a zabil ho. Pak zastřelil i ty dva muže a oba jsme doběhli k tátovi. ,,Tati," vydechnu vylekaně a rychle přiložím ruce na krvavou ránu.
,,To je v pořádku, zlato. Budu v pořádku," ostře se nadechne a jeho obličej se zkřiví v bolestnou grimasu.
,,Ty nesmíš umřít," zakroutím hlavou. Logan zatím zavolal záchranku a pak svou košilí zacpal ránu.
,,Holčičko, já už umírám dlouho. Mám rakovinu, víš?" hlesne.
,,To není možný. Mamka by mi to řekla," zakroutím hlavou a utřu si stékající slzy.
,,Nevěděla to. Řekl jsem jí to až dnes," natáhne ruku k mé tváři a jemně mě pohladí.
,,Dávej na sebe pozor a postarej se o Owna. Jsem na tebe tak moc pyšný," nevěřícně jsem zakroutila hlavou. Tohle se přece neděje. To nemůže být pravda.
,,Nedovolím ti umřít," vykřiknu.
,,Jednou to muselo přijít."
Tak možná vydám ještě jednu :D