-14-

6.6K 233 17
                                    

,,Tak se můžete otřít. Vaše miminko je zdravé," usměje se na mě místní doktorka, kterou jsme narychlo zařídili. Zrovna jsem byla na prohlídce. Logan seděl v čekárně a před vchodem do nemocnice hlídali dva jeho muži. ,,Víte, jaké má pohlaví?" odtrhne zrak od papírů, když k ní už oblečená přijdu. 

,,Chceme se s manželem nechat překvapit," usměju se a položím svou ruku na mé už velké bříško. Před týdnem jsem začala osmý měsíc, takže už jen jeden měsíc a je ten malý venku. 

,,Dobře tedy. Tady máte kartičku a uvidíme se za týden," podá mi mou těhotenskou průkazku a já s pozdravem odejdu. 

,,Tak?" Logan se rychle zvedne na nohy a zvědavě na mě pohlédne. 

,,Jsme zdraví a za týden se tu máme ukázat znovu," líbnu ho a on se celý rozzáří. Vím, že má teď hodně práce s mafií a celkově s naší ochranou, takže dobré zprávy jsou pro něj důležité. ,,Nezajdeme na oběd?" pokusím se, jako už mnohokrát, co jsme vyšli z našeho domu. 

,,Lásko, víš, že bychom neměli pokoušet štěstí," připomene mi. Smutně přikývnu a v tichosti dojdeme k autu. ,,Zastav nám u nějaké výborně restaurace, prosím," sdělí našemu řidiči a já se mu samou radostí vrhnu na rty. Mimo náš domov a nemocnici jsme nebyli už týdny. Po asi deseti minutách jízdy jsme zastavili u jedné restaurace. Jeden z Loganových mužů zůstal venku a druhý si sedl ke stolu vedle nás. Logan nám objednal a my jsme si spolu bavili, jako kdysi. Nebyla tu žádná mafie. Žádné problémy. A když jsme dorazili domů, měla jsem úžasnou náladu. 

,,Máš hodně práce?" stoupnu si na špičky, abych ho krátce políbila na jeho narůžovělé rty. 

,,Vlastně ani moc ne," hlesne a popadne mě za ruku. Společně vpadneme do ložnice, kde mě Logan začne vášnivě líbat. 

***

,,Lásko, ta večeře byla úžasná," ucítím dvě silné paže, co se obmotají kolem mého pasu a dlaně, které opatrně přiloží na vypouklé bříško. Já zatím umyla nádobí. Logan mi pomohl ho utřít a uklidit a pak jsme si dali oba sprchu. 

,,Ještě jsme se nedohodli na jménech," dojde mi a pohlédnu na zrovna lehajícího si Logana. 

,,Pravda. Tak já vyberu pro kluka a ty pro holku," věnuje mi úsměv a já přikývnu. 

,,Tak když to bude holka, bude to Sofia," navrhnu a Logan přikývne. 

,,Ale ono to bude kluk, takže počítej s Ownem," pošle mi vzdušnou pusu. 

,,Nezáleží, co to bude. Holka nebo kluk, je to naše dítě," vydechnu a jemně pohladím své bříško na důkaz lásky, kterou k tomu pulci chovám. 

,,Dobře. Nech nás si promluvit, jako muže s jeho synem," odkryje peřinu a skloní se těsně k mému bříšku. ,,Ahoj Owne nebo možná Sofi, už brzy budeš u nás. Jen chci, aby si věděl, že tě s maminkou moc milujeme a těšíme se na tebe. Tak sladké sny," jemně přiloží rty na bříško, nad čímž se usměju. ,,Sladké sny lásko," skloní se ještě ke mně a pak se oba zachumláme do peřiny.

*** 

,,Jak to myslíte, že je v domě?!" zaslechnu Loganův křik a rychle se probudím. Logan přecházel po místnosti a celý se klepal. ,,Postarejte se o to. Hned!" křikne a hodí mobilem o zem. 

,,Co se děje?" zachraptím ospalým hlasem. 

,,Lásko schovej se za mě a buď v klidu," Logan z pod postele vytáhl zbraň a nabil jí. 

,,O co tu jde?" zvýším svůj rozklepaný hlas a ochranitelsky položím ruce na břicho. 

,,Někdo je v domě. Museli nás vystopovat, jak jsme jeli na prohlídku. Kruci neměli jsme chodit na ten oběd!" bouchne do zdi a pak se ozve dupot na schodech. Logan si rychle stoupne přede mě a namíří zbraň na dveře. Ty se otevřou, ale v nich stojí jeden z jeho mužů. 

,,Nemůžeme ho nikde najít, pane Foxi. Děláme, co můžeme, ale-" nestihl to doříct, protože ho někdo v temné chodbě praštil do hlavy a tím ho omráčil. 

,,Ani hnout," Logan křečovitě sevře zbraň v dlani, zatímco já se celá rozklepu. 

,,Být tebou tu zbraň odhodím nebo tvá žena ve vteřině zemře," Logan se na mě nechápavě otočí a spatří to, co já před vteřinou. Červený flíček laseru, který mi mířil přímo na hruď. Díky tomu se ještě víc rozklepu. Logan si povzdychne a zbraň hodí na zem. 

,,Co chcete?" zavrčí. Zuřil. Poznám to a kdyby nebylo toho, že jsem na hraně smrti, hned by toho muže zabil. 

,,Jen předat vzkaz," zachraptí do tmy a následně na to se ozve výstřel. Logan se chytne za rameno a padne na kolena. ,,Jemu se nikdy neschováš," uchechtne se ten neznámý muž. 

,,Logane!" vyhrknu, ale nepohnu se, jelikož zachytím pohled toho muže, co si mě celou prohlíží. 

,,Mimochodem gratuluji k těhotenství," uchechtne se a pak se ozve druhý výstřel. Očima sjedu ke svému břichu, kde se pomalu rozšiřuje krvavá skvrna. 

,,Tess!" Logan si ke mně okamžitě dřepne a pokusí se zastavit krvácení. Já ale vnímám jen to, jak se mi pomalu zavírají oči. ,,Ne ne ne. Zůstaň se mnou lásko. Nezavírej oči!" cítím, jak se mnou Logan třese, ale to už pomalu upadám do tmy. Už ani nedokážu rozeznat, co mi říká. Jen padám hlouběji a hlouběji, dokud neztratím vědomí. 


Konečně trochu akce :/

Btw pro ty, co viděli Teen Wolf: Kdo taky u té scény nahoře brečel? :(

Our ✔ |book 2|Kde žijí příběhy. Začni objevovat