,,Zlato jsi si jistý, že jsi zavřel všechna okna?" nervózně se na něj ohlédnu. Už je to dvacet minut, co jsme vyrazili autem na naší malou dovolenou na horskou chatu.
,,Tess, kontroloval jsem to tak třikrát. Uklidni se a povol. Užij si trochu toho volna," položí svou velkou ruku na mé stehno a tím mě uklidní. Všechny mé svaly povolí a mysl se mi vyčistí. ,,Přemýšlel jsem o tom, jak jsi nedávno mluvila o mé matce. Že vypadala šťastná," začne a já na něj se zájmem pohlédnu. ,,Myslíš, že někoho má?" stočí svůj pohled na mě.
,,Je to možný, ale to by bylo jen dobře, ne?" Logan se upřeně zahledí na silnici před námi a v autě nastane na nějakou chvilku ticho.
,,Myslíš, že na tátu už zapomněla?" hlesne. Překvapeně na něj pohlédnu.
,,Rozhodně ne. Logane, tvého tátu miluje, ale to neznamená, že musí zůstat do smrti sama. Max brzy vyroste a ona zůstane sama. Bylo by přece fajn, kdyby na to vše nebyla sama, ne?" pohladím ho po jeho havraních vlasech a všimnu si malé slzy, která mu ukápla z oka.
,,Já vím, ale prostě vždycky jsem si myslel, že s tátou budou spolu navždy," povzdychne si.
,,Oni spolu jsou navždy. Vždycky se budou milovat," natáhnu se k němu a jemně ji políbím na tvář. ,,My spolu budeme taky navždy," ihned se mu na tváři objeví roztomilý úsměv a jeho stisk na mém stehně upevní na důkaz souhlasu. ,,Co takhle rádio?" navrhnu a ihned tam naladím naší oblíbenou stanici. Oba jsme se dali do zpívání a tak se naše cesta ihned zpříjemnila.
Když Logan zastavil na malém parkovišti pod velkým kopcem, oba jsme vystoupili a popadli naše tašky.
,,Je to ta nahoře," ukáže na hnědoubílou chatu skoro na vrcholu kopce. Žaludek se mi trochu smrskne a Logan si mého výrazu ihned všimne a dá se do smíchu. ,,Od půlky kopce pro nás přijedou," dodá a já si trochu oddechnu. Ne že by mi vadila chůze, ale ty tašky, co jsem si sbalila nejsou dvakrát nejlehčí. Ruku v ruce se vydáme vstříc kopci a po asi půl hodině pro nás přijede malý skútr, který nás zaveze ke krásné chatce.
,,Tak co myslíš?" otevře dveře od našeho pokoje a mě málem vypadne čelist z pantů. Hlavní dominantou pokoje je velká postel s nebesy, pak je tu velká skříň se zrcadly na dveřích, velká televize naproti posteli, dveře do krásné prostorné koupelny a dveře na terasu, kde se nachází malá vířivka s výhledem na celé okolí. ,,Zřejmě se ti to líbí," uchechtne se, když běhám z jednoho místa na jiné a vše si prohlížím. ,,Co takhle vybalit a jít se porozhlédnout po okolí?" navrhne a zavře za námi dveře.
,,A co takhle vyzkoušet tu velkou postel?" skousnu si dolní ret mezi zuby a Logan na mě s jiskřičkami v očích pozvedne obočí. Pomalu, jako lvice plížící se na lovu, k němu přejdu a přetáhnu mu jeho mikinu přes hlavu. Logan se na mě hladově vrhne a namáčkne mě na dveře. Jeho polibky sjedou na můj krk a já si neodpustím hned několik vzdechů. Pomalými pohyby sjede až k lemu mého svetru a přetáhne mi ho přes hlavu. Samozřejmě s sebou vezme rovnou i tílko, takže jsem před ním jen v kahotech a podprsence. S pokřiveným úsměvem mě dovede k posteli, na kterou mě svalů a sundá mi kalhoty. Jak je možný, že je svlečená dřív než on?
Rychle využiju příležitosti a tričko mu přetáhnu přes hlavu. On se zvonivě zasměje, ale pak mé břicho zasype polibky, díky čemuž mi ihned naskočí husí kůže. Loganovi ruce zabloudí k lemu mých legín, které mi stáhne a odhodí někam za něj. I on si sundá kalhoty a už se ke mně chystá, když se ozve klepání na dveře. Já si pohotově vlezu pod deku a Logan na sebe hodí kalhoty a tričko. Pootevře dveře a zaslechnu nějaký hlas. Po chvíli Logan zavře a vrátí se ke mně.
,,Bude večeře," uchechtne se a políbí mě do šíje. ,,Ale máme patnáct minut," záludně se na mě podívá a ve vteřině ze sebe skopne všechno oblečení.
,,Tak to abychom si pospíšili," zaculím se a Logan ke mně vleze pod deku.
Dobře, já vím. Je to dlouho, co jsem naposledy vydala kapitolu, ale jsem zpět. Nevím, jak to bude úplně přes prázdniny, budu se snažit, ale nevím... Důležitější ale je, že po prázdninách chci zase naplno psát nejen tenhle, ale všechny rozdělané příběhy, jelikož mám strašně moc vymyšlených příběhu a zkrátka jsem na to poslední dobou dost kašlala... No snad se vám tahle krátká kapitolka líbila😉 A užívejte léto❤️