-2-

9.1K 291 13
                                    

,,Mami," vydechnu a vpadnu jí do náruče. Logan se zatím pozdraví s mým otcem. 

,,Holčičko, jsi den ode dne krásnější," vydechne a celou si mě prohlédne. 

,,Já jí to říkám pořád," ozve se Logan a tím si ode mě vyslouží dloubnutí do ramene.  

,,Pojďte honem dovnitř. Vypadá to, že bude pršet," všichni vzhlédneme k obloze, které se zahaluje do tmavého pláště. Slunce se vytratilo a vítr si začal pohrávat s mými vlasy. Všichni tedy zalezeme do domu, kde je připravené nějaké občerstvení. ,,Volala tvá matka. Říkala, že přijedou déle. Max má nějaký zápas," otočí se na Logana a mile se na něj usměje. Ten jen přikývne a strčí si ruku do kapsy. Měl na sobě bílou košili s vyhrnutými rukávy, takže mu byly krásně vidět žíly a svaly. Málem jsem se nad tím pohledem roztekla. 

,,Co kdybychom si zašli vedle na skleničku a nechali tu holky si popovídat," navrhne táta a Logan po mě střelí pohledem. S úsměvem přikývnu a on se ke mně natáhne pro letmý polibek. Pak zmizí oba v tátově pracovně. 

,,Tak jak se máš, holčičko?" sedneme si naproti sobě na sedačku a mamka mi podá skleničku vína. 

,,Jsem šťastná. Jakože doopravdy šťastná. S Loganem nám to klape, ve škole mi to jde jako po másle a všechno špatné je za mnou," rozzářím se a mamka mě s úsměvem poslouchá. ,,A co vy? Táta mi přijde nějaký jiný."

,,Myslím, že někoho má," vyhrkne a mě zmrzne úsměv na tváři. 

,,Jako milenku?" polknu ten děs, co se mi usadil na jazyku. 

,,Jo. Nechci ti tím kazit narozeniny, ale už se potřebuju někomu svěřit," povzdychne si a usrkne si ze sklenky. ,,Chodí pozdě domů, což bylo občas normální, ale teď to je každý den. Je na mě až moc milý. Neustále mi něco kupuje, vaří večeře a chválí mě, což dřív nedělal. A navíc si neustále kontroluje telefon. Ať jíme, koukáme na televizi nebo i na golfu. Pořád ho má u sebe."

,,To ale nemusí hned znamenat, že tě podvádí," zamračím se. Nevěřím, že by jí to udělal. Po tolika letech. Znám svého otce dost dobře, abych věděla, jak moc mamku miluje. 

,,Já vím. Snažím se si to nějak vysvětlit," znovu se napije. Domem se rozezní zvonek a tak se mamka zvedne a přejde ke dveřím. ,,Zdravím. Logan s Tess už jsou tu," do obýváku vstoupí Loganova matka Sue a ihned si mě přitáhne do náruče. 

,,Ráda tě zase vidím," za jejími zády se vynoří tmavé rozcuchané vlasy malého kluka, které mohli patřit jen Maxovi. 

,,Tess!" doběhne ke mně a rychle mě obejme. 

,,No ahoj. Tak jak dopadl zápas?" kleknu si k němu, abych mu viděla do očí. Max už začíná dospívat, ale ten růst se moc nepohnul. 

,,Vyhráli jsme a já jsem dal dva góly," pochlubí se a já mu s úsměvem rozcuchám vlasy. 

,,Maxi," ozve se za námi sexy hlásek mého manžela, který zrovna vyšel z tátovi pracovny. ,,Ahoj mami," políbí svou matku na tváře a pak přejde ke mně a položí mi jednu ruku kolem pasu. 

,,Tak co si dáte?" ozve se mamka. 

,,Já prosím jedno kafe a Maxovi nějakou limonádu," ozve se Sue a mamka přikývne. 

,,Mě stačí víno a Logan-" otočím se na muže po mém boku, který mě s lehkým úsměvem sleduje. 

,,Já poprosím jedno pivo," řekne, aniž by ode mě odtrhl zrak. 

,,Nepozoruj mě," hlesnu k němu, když se dá táta se Sue do konverzace. 

,,Jsi dnes hrozně krásná," nakloní se k mému uchu a zašeptá tyhle čtyři slova, která doslova zastaví můj tep. Zpomalí čas. Spustí ohňostroj v mém břiše. 

,,Logane," protočím očima a on mě spraží pohledem. 

,,Víš, co jsem říkal o tom protáčení očí," zamračí se na mě, ale pak se ke mně skloní a políbí na rty. 

***

,,Ten obraz od tvé matky bychom si mohli dát do ložnice," zamyslím se cestou do mého starého dětského pokoje. Logan toho dost vypil a navíc je pozdě, takže zůstaneme u našich. 

,,To nejde. Nebudu při našem dovádění sledovat obraz od mámi," uchechtne se. Zavřu za námi dveře a vytáhnu si ze skříně staré triko, do kterého se převleču. ,,Co takhle na chodbu?" navrhne Logan a přetáhne si přes hlavu triko. ,,Aspoň by ho všichni viděli." 

,,To je dobrý nápad. Zítra ho přiděláš," zazubím se na něj a oba si zalezeme do postele. ,,Mohli bychom zase někdy někam vyrazit," napadne mě. 

,,Jako dovolenou?" tiše přikývnu a lehnu si na jeho hruď. Naslouchala jsem tlukotu jeho srdce a vnímala každý jeho nádech či výdech. I to teplo vydávající jeho tělo, co do mě proudilo. ,,Zítra se zkusím podívat. Jel bych někam na hory," zamyslí se a já s úsměvem přikývnu. 

,,Ale až po zkouškách ve škole," povzdychnu si a on se mi výsměšně zasměje. ,,Hele jo! Budu alespoň vystudovaná," praštím ho hrudi, což ho ještě víc rozesměje. ,,Jsem dost unavená," přiznám a víc se k němu zachumlám. 

,,Tak sladké si krásko," šeptne mi do ucha a políbí na krk. 


Po ultra dlouhé době ;* Já se teď snažím dopsat všechny knížky, jelikož už jsou moc dlouho rozepsaný, takže nevím, kdy zase vydám další kapitolku :/ Ale bud se snažit brzy :***

Our ✔ |book 2|Kde žijí příběhy. Začni objevovat