,,Amy!" vypísknu, když otevřu dveře dalším hostům, kteří se uráčili přijít na náš večírek na počest narození Owna. ,,Neviděli jsme se tak dlouho," vydechnu a přitáhnu si jí do náruče.
,,Umačkáš mi dárek," uchechtne se. Rychle se odtáhnu a převezmu si malou krabičku. ,,Mimochodem tohle je Jason," až teď si všimnu kluka vedle ní. Měl tmavě modrou košili, která dokonale ladila s jeho světlou pletí pletí a v ruce držel květiny.
,,Rád tě poznávám," natáhne ke mně ruku, kterou vřele přijmu.
,,Tak pojďte dál. Logan určitě uvítá parťáka na pití," uchechtnu se. ,,Logane?" křiknu do kuchyně, ze které za pár sekund vyjde můj manžel se skleničkou whiskey v ruce. ,,Lásko, tohle je Amy přítel Jason. Jasone, to je můj manžel," seznámím je a oni si taktéž podají ruku.
,,Pojď za mnou. Všude kolem se tu probírají jen mimina," protočí Logan očima a zmizí společně s jeho novým kamarádem v jeho pracovně.
,,Tak kdepak ho máš?" celá natěšená se vydá za mnou po schodech až k Ownovi do pokojíčku, kde poklidně spinkal. ,,Ten je krásný," vydechne tiše a úplně se celá nad ním rozplynula. Own začal pomalu otevírat očička a pak tiše vzlykal. Rychle jsem ho vzala do náruče, aby nezačal řvát a přecházela jsem s ním po místnosti dokud se neuklidnil. ,,Můžu?" Amy ke mně opatrně přešla bez toho, aniž by od Owna odtrhla zrak. S úsměvem jsem jí ho opatrně předala a pak sledovala, jak se jí rozzářily oči. ,,Musím ti něco říct," vydechne a vrátí mi Owna.
,,Děje se něco? S Jasonem vše v pořádku?" nejistě si ji prohlédnu a u toho začnu krmit Own, který si v klidu cucá mé prso.
,,Jsem těhotná," uchechtne se a já překvapeně pootevřu pusu. Dokonce i Own se na chvíli odtrhl od svého přijmu potravy, aby na Amy pohlédl.
,,Předpokládám s Jason?" zeptám se opatrně.
,,Samozřejmě. Ale znáš mého tátu. Nemá bělochy rád a až zjistí, že s jedním čekám dítě, které bude bůhví jaké, zabije mě," dřepne si do křesla na uspávání a složí hlavu do dlaní.
,,Amy. Tvůj táta bude rád, že bude mít vnouče. Nezáleží přece, jak bude vypadat. Možná to chvíli potrvá, ale určitě se s tím smíří a Jasona si zamiluje. Stejně tak jako to malé," přejdu k ní a opatrně si dřepnu, abych nevyrušila pana nasávače.
,,Doufám, že to bude kluk, abych si vzala to všechno, co jsme spolu nakoupili pro Owna," zasměje se a já s ní.
,,Už to ví tatínek?" pozvednu obočí a ona přikývne.
,,Chtěla jsem, aby byl první a hned za ním ty," přesně jak jsme si, jako malé slíbili. Own se konečně odtáhl od mého prsa a začal zkoumat svět kolem. Proto jsem si upravila šaty, vyměnila mu plenku a pak jsme se spolu s prckem vrátili dolů.
,,Tak co si o něm myslíš?" vyhrknu na Logana, když si Amy odtáhne Jasona stranou.
,,Co si myslím o kom?" nechápavě se na mě zamračí a převezme si Owna.
,,O Jasonovi. Jaký je?" protočím očima a ignoruju jeho vraždící pohled. Za to mě večer potrestá.
,,Normální. Lásko, děje se něco?" zasměje se.
,,Amy je s ním těhotná. Potřebuju vědět, jestli je on ten pravý," prozradím a on překvapeně pozvedne obočí.
,,Páni. Vy jste vážně nejlepší kamarádky," uchechtne se a já ho plácnu přes hruď tak, abych Ownovi nic neudělala. ,,Myslím, že to je fajn chlap. Navíc nemyslím si, že by se Amy snažila od jiných zjistit, jestli jsem pro tebe ten pravý," dodá a já ho znovu praštím do hrudi.
,,Amy si toho s opačným pohlavím zažila už dost. Potřebuje někoho dokonalého," hlesnu a vyhledám je pohledem. Jason jí zrovna něco šeptal a Amy si přitom držela bříško, které ještě nebylo ani trochu poznat. Vypadala šťastně.
,,Myslím, že toho našla," ucítím na svém krku horký dech. Otočím se zpět na Logana a srazím se doslova s jeho obličejem. Hned mě políbí a když se odtáhne, jemně mě kousne do dolního rtu.
,,Ale pokud by chtěla někoho opravdu dokonalého, musela by si vzít mě," tak momentálně z něj to ego doslova vyletělo. Ironicky jsem se zasmála a přitom ho poplácala po jeho neoholené tváři, za což můžu já, jelikož jsem mu řekla, že vousy jsou sexy a navíc miluju, když mě líbá a u toho mě lechtá jeho strniště.
,,Dojdu pro dort. Běž zatím vyhledat naše rodiče a půjdeme rozbalovat dárky," vypísknu jako malé dítě na vánoce. Kdybych jen věděla kolik párů ponožek, balení plenek a plyšáků dostaneme, žádná oslava by nebyla. Doufejme, že Amy bude mít vážně kluka, jinak nevím, co s tím vším budeme dělat.
,,Už spí?" pohlédnu na Logana, který skočí vedle mě na postel a zavalí mě celou svou vahou.
,,Ano. Víš, že mám přece všechny omotané kolem prstu. Obzvlášť tebe a Owna," miluju jeho egoistickou stránku. Je u toho vychloubání tak roztomilý.
,,Spíš bych řekla, že všichni ve tvé přítomnosti usínají," zasměju se. Uznejme, že tohle byl dobrý stěr. Loganovi se rozšířily zorničky a bez dechu mě sledoval.
,,Zaručuju ti, že ty v mé přítomnosti dneska neusneš," nakloní se k mému uchu a jemně mi skousne ušní lalůček, přičemž přivřu oči a pokusím se zabránit ostrému výdechu, který se mi drah z úst.
,,Vedle spí naše dítě," hlesnu, když rukou zajede pod mou deku míříc po mém boku níž.
,,Máme velmi silné stěny," zaboří svou tvář do mé šíje, kde začne ihned tvořit vlhkou cestičku po jeho polibcích, dokud nedojde až k mým rtů. Naposledy mi pohlédne do očí, ale ani se nehne. Byl těsně u mě, svým dechem hladil mou tvář a hypnotizoval mé oči. Až jsem to nevydržela a konečně ho políbila a tím se spustila třetí světová mezi našimi jazyky. Rukou zajel na mé stehno, které lehce zmáčkl a pak pomalými pohyby zajel do středu mých stehen.
,,Jestli ho probudíme, zabiju tě," prudce vydechnu do jeho úst.
,,Nejdřív tě ale přenesu do ráje," uchechtne se a naše pyžamu jsou ve vteřině na zemi.
Nemám slov. Zítra je zase škola :/ Jdete ještě na základku nebo už jste na střední? Já mám před sebou druhák :D