Tiše jsem dřepěla na chladné dlažbě v naší koupelně. Už i zadek mě studil, ale já se nemohla pohnout. Jen jsem čekala, až uběhne těch nejdelších deset minut mého života a já konečně zjistím, zda jsou mé předtuchy pravdivé. I nehty jsem si samu nervozitou okousala. Co když to tak doopravdy je? Co když jsem těhotná? To můžu školu rovnou hodit za hlavu. Vždyť mi zbývají jen pitomé dva roky studia. A navíc dítě je obrovská starost. Já sama jsem dítě. Nedokážu v tomhle věku správně vychovat člověka. Nedávno jsem oslavila dvacáté narozeniny.
Na displeji mého mobilu se rozsvítilo upozornění. Deset minut uběhlo. Zhluboka jsem se nadechla a rozklepanýma rukama se natáhla pro těhotenský test, co ležel na záchodové míse. A bylo to tam. Dvě růžové čárky značící, že uvnitř mě je někdo další. Nejde o to, že bych děti nechtěla, jen ne teď. Proto se mé oči okamžitě zaplnily slzami a já jen tiše vzlykala. Logan už dávno odjel do práce, takže vůbec nevadilo, když jsem se na dlažbě schoulila do klubíčka. A pak tu byla další otázka. Bude mě s tím Logan stále chtít? Protože co když nemá rád děti? Dobře, to je blbost, jelikož Maxe miluje, ale co když děti nechce? Co když, až mi naroste pupek, mě začne podvádět se svou sekretářkou, která je krásně štíhlá a neroste uvnitř ní vetřelec?
Ani nevím, jak dlouho jsem tam ležela, ale když jsem otevřela oči a zvedla se do sedu, zaslechla jsem bouchnutí vchodových dveří. Rychle jsem se v zrcadle upravila a došla dolů. Když jsem ale spatřila osobu stojící u naší pohovky, trochu jsem se zarazila.
,,Amy?" vydechnu překvapeně a rychle jí vběhnu do náruče.
,,Bože holka. Co se stalo?" odtáhne se ode mě jen na vzdálenost napnutých paží a starostlivě si mě prohlédne. ,,Něco s Loganem? On totiž- volal mi. Prý tě mám pohlídat, když ti není dobře a že on přijde až pozdě večer," vysvětlí mi, proč tu vlastně je. Amy jako jediná dostala náhradní klíče od tohoto domu, kdyby se něco podobného dělo.
,,Já-" pokusím se, ale místo slov ze mně vyjde vzlyk. Amy neváhá a rychle kolem mě obmotá své dlouhé paže. Když jsem se uklidnila, Amy udělala ledový čaj a obě jsme si sedli na naší terasu. Mlčky jsme tam seděli a sledovali paprsky slunce odrážející se ve vodní hladině našeho bazénu. Zrovna zavál teplý vítr, když jsem se nadechla. ,,Čekám dítě," vydechnu a Amy na mě vyvalí oči. Chvíli váhá, co říct, jakoby jí došla slova.
,,Víš to jistě?" zeptá se nakonec. Pravda je, že doktor mi to nepotvrdil a test není vždy stoprocentní, ale jsou tu i jiné okolnosti.
,,Test mi vyšel, po ránu mi je nevolno a měsíčky jsem už dva týdny zmeškala. Vše naznačuje to, co si myslím," frustrovaně si pročísnu vlasy svými prsty a usrknu si ledové tekutiny.
,,Ale to přece není konec světa. Možná se to nehodí, ale ber to z té druhé stránky. Budeš sexy mladá maminka," obě se trochu zasmějeme, ale i tak to situaci neodlehčuje. ,,Hele myslím, že Logan bude rád. Už na to věk má a navíc, víš, jak jsou děti roztomilé?" zaculí se a já nad ní musím protočit očima. Vážně nevím, co bych bez ní dělala.
,,Jo, když jim nemusíš měnit plínky a utírat jim zvratky na bradě," ušklíbnu se. ,,Možná máš pravdu. Svět se kvůli tomu nezboří, ale spíš mi jde o to, že na to nemám. Já sama jsem dítě a navíc nemám žádné zkušenosti. Nevím, co a jak."
,,A myslíš, že ostatní holky, co čekají první dítě, jo? Hele časem na vše přijdeš. Mamka ti s tím pomůže, Sue bude hlídat a já budu nakupovat roztomilé věcičky. Víš, kolik věcí mu můžete koupit, když je Logan tak zazobanej? I já tomu prckovi závidím," uchechtne se. Měla pravdu. Nejsem na to sama. Holt na vše budu muset postupně přijít. ,,Mimochodem mám novinku," ozve se a já na ní se zájmem pohlédnu. ,,Někoho jsem potkala," vydechne zasněně a já okamžitě vypísknu.
,,Fotku. Ihned!"
***
,,Zvládneš to tu?" obejme mě Amy a vyjde ven z našeho domu. Bylo něco kolem desáté večer, když jí zavolal Jason, její skoro přítel, takže jsem ji hned nakázala, aby za ním šla.
,,Nejsem malá. A potřebuju si promyslet, jak mu to řeknu," povzdychnu si a ona chápavě přikývne.
,,Uvidíš, že vše bude v pořádku," povzbudivě na mě mrkne a odemkne na dálku svůj červený kabriolet.
,,Měj se a pozdravuj Jasona. A hlavně použijte ochranu," hlasitě se zasměju a Amy po mě hodí vražedný pohled.
,,Abychom nedopadli, jako vy co?" ušklíbne se. Obě si ještě vyměníme úsměvy, když nasedne do auta a vyjde po naší příjezdové cestě do centra.
Já jsem si zatím dala sprchu, schovala jsem Loganovu večeři do lednice a pustila si nějaký film, u kterého jsem stejně usnula. Probudilo mě až bouchnutí dveří.
,,Promiň. Nevěděl jsem, že spíš dole," šeptne ke mně Loganův stín, co se odráží ve světle televize.
,,Čekám tu na tebe," trochu se zarazí a já se posadím. Odloží si své sako, rozváže si kravatu a u košile si povolí tři knoflíčky. Pak si sedne vedle mě a skloní se ke mně pro polibek. ,,Musíme si promluvit."
,,Dobře. Tak mluv," pobídne mě a zkoumavě mi hledí do očí. Snad, jakoby z nich chtěl vyčíst to, o co se tu jedná.
,,Něco se stalo. Něco hodně vážného," začnu a Logan se celý napne.
,,Někdo ti ublížil? Protože jestli ano, zabiju ho," stiskne dlaně v pěst a tak ho rychle za ně chytnu a políbím je.
,,Ne. Týká se to nás dvou," doslova slyším, jak mu bije srdce v tom tichu. ,,Prostě to řeknu," pokrčím rameny a nadechnu se, když mě Logan předběhne.
,,Jsi těhotná."
Lidičky dneska jsem se dost rozepsala :D Mimochodem už nám zbývají jen dva týdny prázdnin :( Kdo se těší do školy? XP