Ani jsem se nenadála a nastalo léto. Všechny zkoušky jsem úspěšně zvládla a postoupila tak do dalšího ročníku. Logan byl stále častěji v práci a nebo na obchodních cestách. Tím pádem já zase trávila čas s rodiči nebo s Amy, kterou jsem poslední dobou zanedbávala. Není to jen tím, že jsem s Loganem, ale ona studuje až v New Yorku, což znamená, že nás od sebe dělí víc než hodina cesty. Ale když Logan odjede pryč, nic mi nebrání v tom, abych u ní přespala a užila si tak den s mou nejlepší kamarádkou.
,,Lásko?" ozve se z chodby. Ihned odhodím knihu, kterou jsem zrovna četla a rozeběhla se za hlasem. Logan zrovna sundal boty a když mě uviděl, odhodil tašky stranou a já mu tak mohla bezhlavě skočit do náruče a obmotat nohy, kolem jeho pasu.
,,Říkal jsi, že přijedeš až pozítří," vydechnu mu na krk a pořádně se k němu natisknu.
,,Stihl jsem to dřív. Vadí to snad?" pozvedne na mě obočí a já ho s úsměvem a zakroucením hlavy políbím. ,,Nemůžu uvěřit, že už jsem doma. Ty necelý dva týdny bez tebe byly strašný," povzdychne si. Pomalu spustím své nohy a on mě položí zpět na zem. Chytnu ho za ruku a dovedu ho do obýváku, kde se oba usadíme na gauč a já položím své nohy přes jeho. ,,A mám dobrou zprávu," v jeho očích se zajiskří a mě to na tváři vykouzlí obrovský úsměv. ,,Do konce roku by už neměla být žádná obchodní cesta a navíc jsem dostal týden volno," myslela jsem si, že jsem předtím měla na tváři obrovský úsměv, ale teď? Víc šťastná jsem snad nikdy nebyla. Okamžitě a bez váhání jsem se mu vrhla na rty a sedla si na něj obkročmo. ,,Tak takovou radost jsem nečekal," uchechtne se do polibku.
,,Uvolněte se, pane Foxi. Cesta byla určitě více než náročná," hlesnu svůdným tónem hlasu a on okamžitě zvážní. Jemnými polibky jsem se po jeho tváři dopracovala až ke krku, kde jsem nechala provokativní flíček. To jen, aby všichni věděli, že je můj. Velice pomalu jsem mu rozvázala jeho tmavě modrou kravatu, kterou jsem pak odhodila někam do prostoru. Hned za ním letělo jeho lehce pomačkané sako. Velice pomalu jsem rozepínala každý knoflík na jeho košili a pak jsem ji odhrnula tak, aby odhalila jen jeho hruď. Logan si jí chtěl sundat, ale já jsem ho přikovala ke gauči a znovu se vrátila na jeho dokonalý krk. Po celé horní části jeho těla jsem zanechala malou vlhkou cestičku od mých polibků a když jsem se konečně dostala k lemu jeho kalhot, které jsem jedním škubnutím rozepnula, Logan se prudce nadechl. Chtěla jsem mu ukázat, jak moc si vážím, co pro mě dělá. Chtěla jsem, aby se uvolnil a na chvíli zapomněl na tu pitomou práci a mafii. Chtěla jsem, aby byl konečně jen můj. A tak jsem opatrně vytáhla jeho chloubu a ukázala mu, jak moc ho miluju. Ani nevím jak, ale za ani ne deset minut jsme byli oba nazí a snažili se rozdýchat vše, co se stalo. Jelikož byl gauč poměrně malí, ležela jsem z větší části na Loganovi a poslouchala jeho splašené srdce, jak se pomalu uklidňuje. ,,Co kdybych nám udělala něco k jídlu?" navrhnu. Logan na mě pootevře oči a s úsměvem přikývne. ,,Můžeš si jít zatím dát sprchu a třeba si trochu odpočinout," zvednu se a nasoukám se zpět do svého oblečení. Logan mě napodobí, až na to, že se neobleče, ale nahý rovnou dojde do sprchy. Musím se nad tím pousmát. S úsměvem na tváři otevřu lednici, abych zjistila, co tu máme. Nakonec jsem se rozhodla pro steaky s pečenými bramborami.
Po hodině jsem oba usedli ke stolu a hladově se do toho pustili. Pak jsme společně umyli nádobí, já si dala sprchu a zachumlali jsme se do peřin, kde jsme si pustili film, co Logan vybral. Jenže v půlce filmu jsem si všimla, jak klidně oddechuje a tak jsem to vypnula, schovala se do jeho náruče a přesně ve chvíli, kdy si položil svou hlavu do mé šíje a jeho teplý dech mě pošimral na krku, jsem usnula.
No dneska to byla trochu odvážnější kapitolka. Abych pravdu řekla, není mi moc příjemný takhle popisovat ty no žhavější scény... Ale doufám, že se vám kapitolka aspoň líbila a musím říct, že se zase dostávám do té wattpadovské mánie, kdy budu vydávat snad pořád, jelikož mě to teď fakt chytlo :)