Opatrně jsem otevřela oči a pohlédla do Loganovy krásné spící tváře. Klidně oddechoval a všechny jeho svaly byly tak uvolněné. Mohla bych se na něj koukat klidně celý den. Ale povinnosti manželky volají. Jelikož jsme tu zavření už měsíc a Logan musí pracovat odtud, což je ještě víc práce, tak se mu to snažím všemi prostředky zpříjemnit. Což zahrnuje i dokonalou snídani, která ho nabudí do celého dne. Opatrně jsem se odekryla a zvedla se do sedu. Jenže pak se kolem mého pasu obmotaly dvě silné paže, které mě stáhly zpět pod peřinu.
,,Logane," zasměju se. Jeho odezvou bylo jen zabručení do mého krku, kde mi zanechával jemné polibky. ,,Chtěla jsem jít udělat snídani," zaprotestuji, i když to je celkem těžké, když mě stále líbá na krk a rukama hmatá po celém mém těle.
,,Děláš jí každý den. Jednou bychom tu mohli být o něco déle. Snídat můžu i v pracovně," zavrní svým sexy ranním hláskem a přesune se na mé rty.
,,Ale chtěla jsem posnídat s tebou," zamumlám mu do rtů. Hlasitě si povzdychne a odtáhne se ode mě.
,,Vezmu si tu práci k snídani. Jednou se nic přece nestane," protočí očima. Chvíli přemýšlím a hledím do jeho očí a nakonec se k němu natáhnu a vášnivě spojím naše rty. Logan ani chvíli neváhá a přetáhne si své tričko na spaní přes hlavu přes hlavu. Za ním letí i má noční košilka a jeho boxerky. ,,Všechno v pořádku?" pohledem sklouzne na mé už větší bříško. V poslední době je až přehnaně opatrný a neustále se ptá, jestli se cítím dobře nebo jestli je vše v pořádku. Jsem zvědavá, co bude dělat, až to mrně bude na světě.
,,Ano," přikývnu a dychtivě se natáhnu po jeho rtech, čemuž se Logan vůbec nebrání.
***
,,Tak prosím. Palačinky s ovocem, káva a jeden sladký polibek. Přesně, jak to má pán rád," postavím před Logana jeho snídani a věnuji mu jeden krátký polibek.
,,Děkuji ti, lásko. Mimochodem tohle ráno bychom mohli klidně zopakovat," uličnicky se usměje, nad čímž musím protočit očima. ,,Co si to právě udělala?" pozvedne na mě obočí a jeho koutky úst mu mírně cukají.
,,Ale nic," zahvízdám a sednu si na své místo.
,,Počkej večer. Já si tě vychovám," usrkne si kávy a já se hlasitě zasměju.
,,Brouku, to já naopak vychovávám tebe," uchechtnu se. ,,A brzy budu vychovávat i tvé dítě," pošlu mu vzdušnou pusu a on nade mnou pobaveně zakroutí hlavou. Když jsme v klidu dosnídali, Logan si posbíral své papíry a zavřel se v pracovně. Já jsem zatím uklidila nádobí a pak jsme si vzala další knihu ze seznamu To, co musím přečíst, jelikož jsem kvůli nějakému psychopatovi zavřená v domě uprostřed ničeho, kde se jinak k smrti nudím a s ní jsem se usadila do křesla. Když nastal čas, šla jsem uvařit oběd, který jsem následně zanesla Loganovi a já si ho sama snědla zase u své knihy. Pak jsem znovu poklidila nádobí a znovu jsem se vrátila ke své knížce. Pozdě odpoledne jsem jí dočetla a tak jsem šla dělat večeři. Přesně jako každý jiný den. Nebudu vám lhát, první týden mi to nevadilo, ale když už se každý den opakuje po celý měsíc, začíná mi to lézt krkem. Ale chápu, že je to pro naše bezpečí.
,,Bylo to vynikající," obejme mě Logan kolem pasu potom, co jsme dojedli a já odnesla nádobí do myčky. ,,Teď bych si dal nějaký zákusek," oblízne si dolní ret a pomalu se ke mně skloní. Ve chvíli, kdy spojí naše rty, jakoby ve mně vše explodovalo. Prohloubila jsme náš polibek a začala ho vézt k sedačce. Logan se mi nebránil. Naopak si začal pomalu rozepínat košili, kterou jsem mu následně sundala a odhodila bůhví kam. Za ní letěl i zbytek jeho oblečení společně s tím mým.
,,Co kdybychom zkusili něco nového?" odtáhnu se od něj a Logan trochu nechápavě zamrká. ,,Nech to na mě," zašeptám a mlaskavě ho políbím. Netuším, co mě to popadlo, možná ty těhotenské hormony, ale zkrátka jsem se nedokázala udržet. Ale myslím, že ani jednomu z nás to nevadilo...
Dobře, co byste dělali vy, kdybyste byli přes měsíc zavřeni v domě s takovým fešákem? :D