BAB 26

866 29 6
                                    

********
     Setelah disoal siasat pasal kejadian sekolah harini oleh abahku sendiri serta abang-abangku,akhirnya baru aku berpeluang untuk merehatkan diri.

“haih..” keluh aku sambil membaringkan tubuh keatas katil beraduku.tiba-tiba aku terfikirkan kata-kata yang dilemparkan oleh Alia Sabrina sewaktu disekolah tadi.

Apa kau ingat Misya?

OK  Back.

memangla tapi cik ameliya nasuha kita mane pernah buat persembahan nyanyi-nyanyi ni dah.last time dia buat masa dia dengan Syafiq Iskandar dulu.tupun last kita dengar dia nyanyi time bulan 3 waktu form 2 kata Alia.

‘kiranya..dah 3 tahun aku tak pernah menyanyi depan audience la.lamanya....means dah 2 tahun 3 bulan aku break dengan dia.....hmm.cepatnya masa berlalu....’ gumam aku dalam hati.

Tetiba aku teringat memori indah dengan Syafiq Iskandar.

Flashback.

Seminggu selepas competition diumumkan~

Aku hanya duduk dimeja sambil mendengar perbualan six icons.tanpa disedari ahli bevy boys tengah menuju kearah kelas kami.

Aku memandang Syafiq yang memasuki kelasku dan tengah berjalan kearahku.selepas sampai dimeja,dia menegurku.

mel..cikgu ada bagitau yang ada competition minggu panitia muzik minggu depan.and temanya berduet.so,jom duet dengan Is nak tak? Is tengah offer Mel ni pelawa Syafiq.

Dia Pilihan Hati Aku ✔Where stories live. Discover now