"Stefan! Pauline!"
Parasjagu käis koolilõuna ja ma väljusin koos Stefaniga sööklast, kui kuulsime Nathanit meid hüüdmas.
"Mida tema veel tahab?"küsis Stefan pahaselt.
"Me ei peaks teda kuulama."
"Vaatan, et te kaks olete päris õnnelikud."kommenteeris Nathan, kui ta meie juurde jõudis.
"Mida sa tahad?"küsis Stefan vihaselt.
"Mitte midagi. Lihtsalt küsida, kuidas teil läheb."
"Nathan, jäta meid rahule. Sa said eelmine kord juba selle, mis tahtsid. Mu süda sai haiget ja sa peaksid vist selle üle õnnelik olema."
Nathan muigas. "Mis sa sellest arvad, kui ma su sõbranna Emmeliele külge lööks?"
"Jäta Emmelie oma mängudest välja."
"Oota vaid, Pauline. Mul on sinu jaoks uued plaanid."
Sellel hetkel sai Stefanil poisist villand ja ta lõi teda otse näkku. Nathan ei osanud seda oodata ning kukkus peaaegu pikali.
"Hoia Paulinest eemale ja tema sõbrannadest ka."sisistas Stefan.
"Stefan, tule, ta tahab meiega lihtsalt manipuleerida."ütlesin ma. Võtsin Stefanil käest kinni ja vedasin ta eemale.
"Jah, manipuleerimises on ta väga osav."sõnas Stefan vihaselt.
"Ma ei tea, miks ta seda kõike teeb, aga ta ei saa mulle enam midagi teha. Mulle on ta mängud juba selged."
"Lubad, et hoiad temast eemale?"
Noogutasin. "Luban. Miks ma üldse peaksin temaga suhtlema?"
"Ma lihtsalt tahtsin kinnitust."
"Ära muretse. Ma püüan temast mitte välja teha."
"Nojah, ma üritasin ka, aga näed. Ta teab, kuidas inimesi närvi ajada."
"Unustame selle ära. Praegu on jõuluaeg, me ei tohiks lasta sellistel asjadel ennast mõjutada."
"Sul on õigus nagu alati."
"Ma tean."vastasin ma muiates.
Stefan kummardus mulle lähemale, et mind suudelda. Unustasin kõik mured, mis mul olid alles viis sekundit tagasi.
"Me peaks tundidesse minema."ütlesin ma, kui meie suudluse katkestas kellahelin.
"Tegelikult ei pea. Tule, lähme."
"Mis mõttes me ei pea?"
"Mina ei taha minna matemaatikasse ja sina ei taha inglis keelde minna, ega ju?"
"Eriti mitte, aga peaks."
"No näed. Mis sa arvad, teeme pausi ja lähme minu poole?"
"Ma ei tea, miks ma seda teen, aga olgu."
Võtsime garderoobist oma joped ja sõitsimegi Stefani poole.
ESTÁS LEYENDO
Eelmised Jõulud[Detsembri Armastus 2]
Novela JuvenilEelmistel jõuludel ei läinud kõik nii hästi nagu Pauline oli lootnud. Kuid kas nüüd läheb paremini ja Pauline annab Stefanile uue võimaluse?