22. Päev

356 46 0
                                    

Laupäeva hommikul ootas mind ja Bellat ilus üllatus. Leidsime köögist ema ja isa, kes naersid millegi üle. Ema tegi samal ajal pannkooke.

"Ema? Isa? Mis toimub?"küsisin ma hommikuse tervituse asemel.

"Tere hommikust ka, kullakesed."ütles ema naeratades.

"Tulge istuge siia. Meil emaga on teile üks jutt."lausus isa. Istusime Bellaga laua taha, vaadates üksteisele küsivalt otsa.

"Nii, kas see on see, mida mina ja Bella oleme lootnud?"küsisin ma otse.

"Jah, nii see on. Me otsustasime uuesti proovida."

"Oh, see on nii tore!"kilkas Bella ja läks isa sülle istuma.

"Kust te nüüd sellise idee peale tulite?"küsisin ma imestunult. Muidugi olin ma nende üle rõõmus, kuid tahtsin ikkagi teada.

"Mõtlesime, et äkki lahutus käis meie jaoks liiga kiiresti. Me ei andnud teineteise jaoks aega."

"Mul on hea meel, et kodus tagasi oled, issi."ütles Bella isa kallistades.

"Minul on ka hea meel tagasi olla."sosistas isa vastu.

"Nii, kallikesed, pannkoogid on valmis. Võtke omale taldrikud. Kapis on maasikamoosi ka."

Veetsime kõik koos ühe toreda hommiku. Meenutasime aegu, kui mina ja Bella olime veel väiksed. Meil oli lõbus ja ma armastasin seda, et mu pere taas täiuslikult koos on.

***

Õhtul helistas mulle Stefan, kes mind jalutama kutsus. Olin muidugi nõus.

"Tead, Pauline, ma olen terve tänase päeva sellele hetkele mõelnud."alustas Stefan. Jalutasime taas vanalinnas, jõime kuuma kakaod ja hoidsime kätest kinni.

"Millele sa oled mõelnud?"

"Ma soovin, et sa oleksid minuga koos. Päriselt koos. Soovin, et oleksid mu tüdruksõber."

"Tõesti soovid seda?"

Stefan noogutas. "See oleks minu jaoks imeline jõulukink."

"Mina soovin seda ka."

"Päriselt?"küsis poiss naeratades.

"Kas ma valetaksin sulle?"küsisin ma vastu.

"Ei."

"No näed. Ma tahan sinuga koos olla, Stefan. Ma tean, et sa oled teinud kõik, et ma sulle andestaksin."

"Ma vist olen oma andestuse saanud."

"Just."

Stefan tõmbas mu endale kaissu. Tema lõhna sisse hingates tundsin end nii hästi ja turvaliselt. Selle aastased jõulusoovid olid minul täitunud: minu pere oli koos ja mina olin taas koos Stefaniga.

Eelmised Jõulud[Detsembri Armastus 2]Where stories live. Discover now