Vlci se šli zvědavě podívat do centra jejich tábora. Slyšeli flámu o tom, že jejich Prorok přinesl dítě. Zvědavě čenichali kolem a snažili se najít jakoukoliv cizí stopu ve vzduchu. Našli však jakýsi dávno zapomenutý, avšak známý pach.
Zvědavě přiběhli až k ohništi, kde Prorok držel jakousi bělovlasou dívenku v náručí.
Má bílé vlasy... Bílé vlasy! Cítíte ten pach?! Probíhaly řeči kolem Proroka.
„Co to má být?!" zahřměl najednou alfa, na což se ostatní vlci stáhli a uvolnili mu tak cestu.
Mocný, velký a zjizvený vlk tmavě hnědé barvy nakráčel těsně k Prorokovi, kde se proměnil do lidské formy. Jeho smečka ho následovala.
„Co si to sem přivedla, Chachak?!" zavrčel tiše alfa vlk a očichal si malou holčičku v jejím náručí.
„Chudinka malinká bloudila v lesech..." řekla smutně Chachak a pohladila její bělostné vlásky.
„Její vlasy.... Je to ona?" znejistěl vlk a zastříhal vlčíma ušima.
„Och ano. Musíš cítit jejich pach. Pach severních vlků..." řekla zamračeně.
Smečka, ve které Chachak působila jako prorok, byla smečka jižní a k severním vlkům měli jakýsi odpor, který kořenil již z dávných dob.
Alfa zavrčel a odhalil tak své tesáky.
„Tak jí pojďme zabít dřív, než vyroste a bude nás chtít zabít!" řekl a chystal se malou dívenku podříznout.
Chachak se napřímila, přitiskla si dívenku více k tělu a zlostně zavrčela.
„Opovaž se na ní jen sáhnout!... Tahle dívka je výjimečná...Změní naši budoucnost!" zavrčela a dala tím najevo, že se hodlá za dívenku bít.
Alfa, leč moc chtěl onu seveřanku zabít, se napnul a o kousek odstoupil.
Krom ní už neexistuj žádný vlčí prorok...
„Tohle ti nedaruju" zasyčel tiše.
„Nový vlk? Nový vlk?!" šeptali si vlci a zvědavě nakukovali na trojici u ohniště.
Chachak se usmála, stoupla a otočila se k vlkům.
„Představuji vám Okami! Naši novou vlčici ve smečce!" prohlásila Chachak pyšně avšak tak nahlas, že malou dívenku vzbudila.
Ta se ošila a zmateně k ní zvedla zlatavý pohled.
„Ahoj, maličká" řekla šeptem a políbila jí na čelo, načež dívenka znovu usnula.
„Budu jí vychovávat jako svou. Bude z ní skvělá vlčice" pousmála se.
°°°°°°
Chachak odnesla dívenku do své chatky, kde jí přikryla hned několika dekami.
„Štěstí, že nemáš chřipku, maličká. Ale jsi promrzlá až na kost" zanaříkala Chachak a rozdělala u ní menší ohýnek.
„Chachak?"
Jmenovaná zvedla svůj pohled ke dveřím chatky, kde nakukovala vlčice s pískovými vlasy.
„Tolo" uvítala mladou vlčici a pokynula, ať si k ní sedne.
„Copak bys chtěla vědět?"
„Je pravda, že patří k Severským?" zeptala se zvědavě a zastříhala písčitýma ouškama.
„Och... to se neví jistě, ale je to velice pravděpodobné. Je však divné, že žije. Myslela jsem, že lovci zabili poslední smečku, co zbyla" posteskla si.
ČTEŠ
Život vlka
Werewolf„Život není lehký. Život vlka už vůbec ne. Musíš se smířit s tím, že si se narodil nenáviděn a umřeš ještě více nenáviděn. Tak to v našem světě chodí, víš?"