„Sledovala si mě sem, že Okami?" zachechtal se alfa a vyšel ze své skrýše.
Okami ztuhla. Nevěděla, co se s ní teď stane. Nejen, že porušovala pravidla, ale taky to vypadalo, že stojí proti alfě a chtěla se přidat ke svým. K Seveřanům.
„Ne, jen jsem prostě běžela...a zastavila jsem se někde" šeptla stále hledajíc odvahu se mu podívat do žhnoucích červených očí.
„Ach, tak někde" zasmál se alfa a zezadu ji objal. Následně ji položil špičky svých drápů na krk.
„Nedělej ze mě tupce, Okami. Vím, že jsi tu byla. Poznám tvůj pach i poslepu" zasmál se tiše.
Okami polkla.
„Tstss... Zlobíš Okami. Lžeš mi, porušuješ mé pravidla...Poštváváš proti mně mou smečku..." řekl naoko smutně a lítostivě.
„To by si zasloužilo trest, nemyslíš?" zašeptal a pomalu jí zarýval drápy do masa. Okami se však držela a nevykřikla. Takovou radost by mu neudělala.
„Zabil si ji jen tak..." šeptla.
„Zabili mi ženu!" vykřikl a zaryl jí drápy do břicha. To už vyjekla. Nečekala takovou bolest.
„Měl jsem to nechat jen tak?!" zavrčel tiše a mrskl s ní o zem.
Okami zavrčela. „Nemáte jediný důkaz, že je zabil Seveřan..." šeptla, ale hned na to jí zalehla jeho váha. Jeho ruka obejmula její krk.
„Nemusím mít žádný důkaz. Vím to. Kdo jiný by to byl..." šeptl a chtěl jí začít škrtit.
Avšak najednou ho k zemi strhl bílý vlk.
Okami se zhluboka nadechla a prudce vstala.
Uviděla, jak kolem sebe oba dva vlci krouží. Jeden bílý, podle očí alfa a druhý byl právě přeměněný Gurg.
Chtěla je okřiknout, ale srazil jí k zemi další vlk. Překvapeně vyštěkla a přeměnila se.
Barva její srsti vlka výrazně zarazila.
Ty jsi Seveřan? Šéfe! Ubližoval Seveřanovi!
Vlk vyštěkl a podíval se směrem k jeho alfě. Okami se také koukla.
Alfy se zastavili a začali na sebe vrčet.
Je v mojí smečce, můžu té chudince ubližovat, jak budu chtít!
Vyštěkl a přeměnil se. Poté si stoupl vedle Okami a prudce škubl s její hlavou. Poukázal na kousanec na jejím krku.
„Vidíte?!" řekl posměšně a prudce jí od sebe odhodil, tak, že opět spadla na zem, kde radši i zůstala sedět.
Severské alfě se nejspíš nelíbilo jeho zacházení k dívce, a tak zavrčel.
„Divím se, že máš ještě tu drzost se mi po tom, cos udělal, ukázat na oči!" vyštěkl naštvaně a stoupl si vedle svého vlka. Ten tiše na Jižana vrčel.
„Co jsem udělal?" řekl Jižan posměšně a vzal Seveřanku za vlasy. Nevyjekla, jen se na něho podřízeně podívala.
„Co jsem udělal, Okami? Řekneš jim to?" zeptal se nevinně a vytáhl dívenku na nohy. Vlasy jí však nepouštěl.
Cukl s nimi, když se odpovědi nedočkal.
„Pomstil jsi svou ženu a jednoho z vlků" řekla přes zatnuté zuby.
Gurg se na Seveřana ušklíbl.
„Vidíš, Seveřane? Neudělal jsem nic špatného" usmál se na něho a pustil dívčiny bělostné vlasy.
„Vrať se do tábora, Okami. Zabít tě můžu i tam" zasmál se a nachystal si drápy.
Chtěl bojovat o tom nebylo pochyb. Dalo se mu to jednoduše vyčíst z zářících rudých očí.
Och ano, ráda se tam vrátím a řeknu všem, co jsi udělal... Do čeho si nás všechny dostal kvůli tvé pitomé hrdosti a nesnesitelné chuti po pomstě...
„Gurgu... Přišel jsem proto, abych ti řekl... Že tě přijdu zabít... A bude to v době, kdy to budeš nejméně čekat!" zavrčel naštvaně alfa, lítostivě se podíval na bělovlásku, a i se svým vlkem zmizel ke své smečce.
A v tu chvíli přistála na dívčině tváři facka.
Zavrčela na Gurga, ale to bylo jediné, co stihla udělat. Alfa ji totiž znovu zalehl a začal ji škrtit.
„Moje milá Seveřanko... " šeptl tiše Gurg a sklonil se k ní.
„Nejspíš tě budu muset naučit respektovat svého alfu..." šeptl a rukou jí začal šmátrat po těle.
Okami šokovaně vytřeštila oči. Bylo jí jedno, zda ji bil či ponižoval. Co jí jedno rozhodně nebylo, bylo její panenství, které nechtěla dát takovému vlku...
„Okamžitě ze mě slez! Nenechám tě, aby sis mě vzal jako moji kamarádku!" zaječela a začala se všelijak kroutit.
„Drž, děvko!" zavrčel a zaryl jí drápy do ramene.
V Okami jako by se něco probudilo, zlostně vyštěkla a škrábla ho drápy do oka. Gurg vyjekl a v momentě překvapení ho ze sebe skopla. Prudce si stoupla a zaujala bojový postoj.
„Stavíš se proti své alfě?!" řekl šokovaně Gurg a setřel si krev z obličeje.
„Ty nejsi má alfa! Neuznávám tě jako mého alfu!" rozkřila se a zavrčela.
Gurg též zavrčel, ale zachoval klidnou mysl.
„Tak tedy neuznáváš? Nuže dobrá... " odmlčel se a přistoupil k ní blíž.
Než se stihla vůbec nadechnout, jeho tesáky se jí zaryly do krku a vyrvaly kus masa. Okami se se šokovaným vydechnutím zhroutila k zemi.
„Tímto tě, Okami, vykazuji z mé smečky. Nechť je tvým osudem umřít jako omega" řekl tiše hned potom, co vedle ní vyflusl kus jejího krku.
Okami se klížili oči.
„Od tohoto okamžiku máš zakázáno vkročit do našeho tábora" řekl, otočil se na patě a ve vlčí podobě utíkal zpět do tábora.
A aniž by to Gurg věděl, těmito činy rozpohyboval kolotoč událostí, které zajistili, že nic nebude takové, jaké to bývalo předtím.
ČTEŠ
Život vlka
Werewolf„Život není lehký. Život vlka už vůbec ne. Musíš se smířit s tím, že si se narodil nenáviděn a umřeš ještě více nenáviděn. Tak to v našem světě chodí, víš?"