3. časť

21.3K 910 16
                                    

Ráno som sa zobudila a myslela som si, že je ešte skoro. No keď som otvorila oči a pozrela do mobilu, uvedomila som si, že som zaspala.

"Do riti," zamrmlala som. Bolo 10 hodín, mala som 7 zmeškaných hovorov od Michaela a už 2 hodiny som mala byť v práci.

Rýchlo som sa prezliekla, umyla zuby a vyrazila do práce. Do firmy som došla 10:45, pretože boli dosť veľké zápchy. Na recepcii som si odštikla kartu a rýchlo išla do svojej kancelárie.

Vlastne to nie je kancelária. Je to predkancelária. Do Michaelovej kancelárie sa dostanete cez moju. Hlásim mu návštevy a tak. Keď sa nad tým zamýšľam, nie je to bohviečo. Nick má pravdu, uňho by som sa mala lepšie. Pravá ruka!!

Na stole som si našla papier s Michaelovým rukopisom. Ak sa ti uráči prísť, príď do mojej kancelárie. Fajn, asi mám problém, pomyslela som si. Skvelé.

Zaklopala som a keď sa ozvalo "ďalej," vošla som dnu. "Ahoj," pozdravila som sa mu.

Ani nezdvihol hlavu a nahnevane povedal: "To, že si moja snúbenica neznamená, že môžeš chodiť do práce, kedy sa ti uráči."

ČOŽE??? Veď sa mi to stalo prvý krát, pomyslela som si, no nič som nepovedala. Mlčky som naňho hľadela.

Po chvíli sa postavil a prešiel bližšie ku mne. Pozrel na mňa. "Nech sa to neopakuje, toto robiť nemôžeš. Ostatní si budú mysleť, že si tu len kvôli nášmu vzťahu. Nikdy nepletiem prácu a súkromie."

"Prepáč, zaspala som. Neboj, nemám v pláne chodiť neskoro vždycky," povedala som podráždene. 

"Dobre, tak prepáč, že nemám rád, keď moji zamestanci chodia neskoro. Meškala si skoro 3 hodiny," prebodol ma pohľadom.

"Povedala som, že ma to mrzí. Včera som mala ťažký deň, domov som sa vrátila neskoro a ešte bol u mňa Nick," odvrkla som.

"Nick?" zbystril pozornosť a už som vedela, že som ho spomenúť nemala. "Nie je náhodou vo Francúzsku?"

"Asi nie, keď bol u mňa," povedala som ironicky, no potom som mierniejšie dodala: "Včera ráno sa vrátil."

"Aha," odmlčal sa. "A čo u teba robil tak neskoro večer?" spýtal sa podozrievavo.

Nenávidím tento tón. Michael ho vždy používa, keď je reč o Nickovi. "Ja som rada, že prišiel. Dobre sme si pokecali. Už mi začínal chýbať jeho humor," odpovedala som. "Ale ak dovolíš, idem pracovať."

Otočila som sa na odchod, no Michael ma rýchlo zachytil a otočil k sebe. Chytil ma za ruky a chcel ma pobozkať, no vytrhla som sa mu. Prekvapene a nechápavo na mňa pozeral. "No tak pán Scott, čo by povedala vaša snúbenica na to, že bozkávate svoju sekretárku?"

"Lucy..." začal, no nestihol dopovedať a bola som vonku z jeho kancelárie.

Sadla som si za stôl a zapla počítač. Chvíľu som na niečom pracovala a potom som počula ženský hlas: "Už sa ti uráčilo prísť?" Zdvihla som hlavu a videla Kat. 

"Čo tak ahoj?" spýtala som sa podráždene.

Usmiala sa takým protivným úsmevom a spýtala sa: "Je Michael u seba?"

Prikývla som. "Poviem mu, že si tu."

Pokrútila hlavou. "Netreba, čaká ma."

"Je to moja práca," odvrkla som.

Mykla plecami a prešla k Michaelovým dverám. "Malú chybičku ti určite odpustí. Po tom neskorom príchode určite." Vošla do kancelárie a mňa tam nechala samú a nahnevanú.

Friends with benefits (SK)Where stories live. Discover now