5.časť

18.7K 877 12
                                    

Ani neviem ako, z taxikára sa vyvinul veľmi dobrý poslucháč. Porozprávala som mu takmer všetko o Nickovi a Michaelovi. Taxikár Chulio, ako sa mi predstavil, bol veľmi milý a sľúbila som mu, že keď pôjdem taxíkom nabudúce, vychytím si jeho auto. Samozrejme som to myslela zo srandy, bola veľmi malá pravdepodobnosť, že sa stretneme znova.

O pol deviatej som vystúpila z taxíka a vošla do vily. Michael mi stihol dať kľúče, ja sama neviem kedy. Vošla som do haly a potom do obývačky, kde celá rodina pozerala nejakú reality show, ktorú výnimočne nevysielajú v nedeľu, ale v piatok. Dala som im vedieť, že som tu a potom som sa otočila, aby som si mohla v kľude ľahnúť do spálne.

Na schodoch ma dobehol Michael, z čoho som nebola veľmi nadšená. Nemala som náladu. Vlastne, keď sa pohádam s Nickom, nikdy nemám náladu. Chytil ma za ruku s otočila som sa. "Láska, čo sa stalo?" spýtal sa.

Inokedy by som sa mu aj vyspovedala, no hodinový rozhovor s taxikárom Chuliom bol dostačujúci. Len som naňho bezvýrazne pozrela a povedala som: "Pohádala som sa s Nickom."

Michael pretočil očami. "O čom zase?" spýtal sa znudene. Vždy ma síce vypočuje, no žiarli, že ma hádka sa ma hádka s Nickom tak dotkne.

"To je jedno. Aj tak ťa to nezaujíma," odsekla som.

"Ale zaujíma. Všetko, čo sa ťa týka ma zaujíma," tvrdil.

"Nechcem to riešiť," povedala som už miernejšie.

"Dobre, ako myslíš. Nepôjdeš do obývačky? S bratom ani otcom si sa ešte nezvítala."

Mykla som plecami a išli sme do obývačky. Sadla som si na gauč, Michael si sadol vedľa mňa.

"Hej, veď ja som ťa ešte neprivítal," ozval sa zrazu Jeremy Scott, alias Jerry, Michaelov brat a jediná osoba, ktorá ma má v tejto rodine rada. Ak nerátam Michaela.

Zasmiala som sa a Jerry sa postavil. Postavila som sa aj ja a Jerry ma objal svojím medvedím objatím.

"Vitaj u nás, budúca sestrička," zasmial sa.

"Ďakujem," usmiala som sa.

"Áno, vitaj," ozval sa hrubým hlasom Michaelov otec Logan Scott.

"Vďaka, pán Scott," nesmelo som sa naňho usmiala a on mi úsmev nasilu opätoval, asi na Michaelovu žiadosť. No aj to je pokrok. Jenn ma prebodávala pohľadom a pani Scottová si ma pre zmenu vôbec nevšímala.

Spoločne sme pozerali telku. Dva krát mi zavibroval mobil, volal Nick. No nechcela som s ním rozprávať, preto som ho ignorovala. Keď bolo niečo pred desiatou, ozval sa zvonček a keďže som bola najbližšie pri dverách, ponúkla som sa, že pôjdem otvoriť.

"Nie, to nie je treba, pôjde Jennifer. Aj tak to nebude pre teba. Bývaš tu len niekoľko hodín," povedala mi pani Scottová a kývla na dcéru, aby išla otvoriť.

Tá sa s frflaním nakoniec vybrala pred dvere, pretože sa zvonček ozval znovu. O chvíľu sme počuli, ako sa Jenn niekomu zvodným hlasom zdraví: "Ahoj."

Pani Scottová na mňa víťazoslávne pozrela. "Vidíš? Nie je to pre teba."

"Práveže je," povedala Jenn, keď sa vrátila a hodila sa na gauč.

"Naozaj? Kto?" Naozaj som nechápala, kto by ma tu hľadal.

"Nepredstavil sa, ale je veľmi sexy," odpovedala Jenn zasnene.

Postavila som sa a naznačila Michaelovi, nech ostane, pretože som tušila, kto by to mohol byť, aj keď to bolo veľmi nepravdepodobné. Vošla som do haly a zistila som, že som sa nemýlila. Pred dverami na mňa čakal Nick.

"Ahoj," pozdravil sa, keď ma uvidel.

"Čaw," odzdravila som chladne, keď som k nemu prišla. "Čo tu robíš?"

"Nemohol som ísť domov bez toho, aby sme sa udobrili. A keď si nezdvíhala, tak ma napadlo, že prídem," povedal ticho a hľadel mi do očí.

Uvažovala som, či sa mu vrhnem do náručia, alebo mu zatvorím dvere pred nosom, no nakoniec som sa  rozhodla, že sa s ním porozprávam. "Nick, prečo to vlastne robíš?"

Pozrel si na nohy a očividne rozmýšľal, čo mi povie. "Ja... Ja ťa proste nechcem stratiť. Asi žiarlim, alebo čo. Ty máš niekoho, koho miluješ a kto miluje teba a si sťastná. A ja... Ja som stále ten istý sukničkár, ktorý v živote miloval iba raz." Po tej vete sa na chvíľu odmlčal, akoby spomínal a potom na mňa pozrel. "Len ona nemilovala mňa. To je jedno. Proste sa bojím, že keď sa vydáš, tak ti Michael zakáže sa so mnou stretávať, pretože viem, že na mňa žiarli, aj keď nikdy nepochopím prečo, keďže sme len priatelia." Znova sa odmlčal. "Si moja najlepšia priateľka. Jediná osoba, na ktorú sa môžem stopercentne spoľahnúť. Nechcem sa s tebou hádať."

Bolo mi do plaču. Nick nie je osoba, ktorá sa nejako vyspovedáva zo svojich citov, preto ma jeho slová dojali. Usmiala som sa a pevne som ho objala.

"Ani ja ťa nechcem stratiť Nick. A chcem, aby si vedel, že hocijako sa Michaelovi nepáči naše priateľstvo, je to jeho problém. On nemá právo rozhodovať o mojom živote a ani o tom, s kým sa budem a s kým sa nebudem stratávať." Odtiahla som sa od neho a usmiala sa ešte viac, pretože sa usmieval aj on a jeho úsmev je nákazlivý. "Ideš ďalej?" spýtala som sa.

Pokrútil hlavou. "Nie, nie, do jamy levovej ja nevkročím."

Zasmiala som sa. "Ako myslíš."

"Fajn, tak v pondelok ťa čakám v práci," oznámil s predstieranou vážnosťou.

"Samozrejme, pán Brown," tiež som predstierala vážnosť.

Nick sa zarazil a potom pokrútil hlavou. "S tvojich úst to znie tak čudne. Už mi tak nikdy nehovor."

Zasmiala som sa. "Tak fajn."

Čakala som, kým nasadne do auta, ešte mi zakýval, ja som zakývala jemu a keď odišiel, vrátila som sa do obývačky.

"Kto to bol? A čo ste tam tak dlho robili?" vyzvedala Jenn zvedavo.

"Kamarát a rozprávali sme sa," odpovedala som.

"Nick?" spýtal sa Michael.

"Áno," prikývla som.

"A to je kto?" zaujímala sa pani Scottová.

"Môj najlepší priateľ od strednej a už aj môj šéf," odpovedala som.

"Šéf? To už nepracuješ u Michaela?" pridal sa do debaty pán Scott.

"Nie, rozhodla som sa odísť. Miesto sekretárky nie je bohviečo a i tak už nebolo vhodné, aby som ostala u Michaela."

"A čo budeš robiť u toho Nicka?" vyzvedal pán Scott. Čo sa týka pracovných záležitostí, zaujíma sa o všetko.

"Budem jeho pravá ruka. Moje slovo bude po jeho to najviac," odpovedala som a bola som rada, že sa o to pán Scott zaujíma. Možno sa zblížime cez takéto rozhovory.

"Akú firmu to vlastne ten Nick vlastní?" zapojila sa do toho Jenn.

"Vlastní reštaurácie. Brown restaurants," dodala som.

"Počkaj. Ty sa poznáš s Nicolasom Brownom, majiteľom Brown restaurants?" uisťoval sa pán Scott.

"Áno," prikývla som. "Poznáte ho?"

"Áno. Stále tam chodíme jesť. Kvalitný podnik," povedala pani Scotová. "A Nicolas je milý a sympatický mladý muž."

"A sexy," dodala Jenn.

Zasmiala som sa. Áno, je sexy, súhlasila som s ňou v duchu.

"Keďže do tejto debaty nemám čo povedať, tak zmením tému," rozhodol sa Jerry. "Mám novú priateľku," oznámil hrdo.

No a keďže ho všetci začali spovedať, využila som príležitosť a presunula som sa do Michaelovej, vlastne už aj do mojej spálne. V kúpelni som sa osprchovala a keď som už v pyžame vyšla von, čakal ma Michael. Postavil sa a prešiel ku mne.

"Mne sa neschováš," zašepkal a začali sme sa bozkávať.

Friends with benefits (SK)Where stories live. Discover now