Dúfam, že sa vám bude ľúbiť :D Komentujte, dávajte voty a folowujte :D Vaša Izzy :*
Cez víkend mi volala Carly, moja sesternica a aj napriek ďiaľke a časovému posunu najlepšia kamarátka. Je to dcéra maminej staršej sestry Jenny a jej manžela Simona.
Teta Jenna a strýko Simon boli pre mňa aj pre ocka veľmi veľká opora po smrti mojej mamy. Mama aj ocko mali riskantnú prácu, boli vojaci. Keď sa to stalo, mala som trinásť. Rodičia boli na spoločnej misii. Neďaleko nich vybuchla bomba a mama dostala priamy zásah nejakou troskou do hlavy. Nezomrela hneď, ocko povedal, že bol pri nej až do konca. Keď som sa dozvedela o jej smrti, zrútila som sa. Veľmi dlho mi trvalo, kým som sa z toho dostala. A aj ockovi. Išiel do predčasného dôchodku, pretože aj on sa vtedy zranil a keďže bol na tom zle aj psychicky, stal sa z neho veterán. Pomohli nám práve teta Jenna a strýko Simon. Starali sa o nás, presťahovali sa k nám do domu a boli nám veľkou oporou. Ich jediná dcéra, hoci nie jediné dieťa, Carly Richardsová bola mojou najlepšou kamarátkou už od mala. Je odo mňa staršia iba o dva mesiace, preto sme si také blízke. Po maminej smrti sme sa trochu odcudzili, no potom sme sa opäť zblížili. No a len tak mimochodom, aj Carly sa kedysi vyspala s Nickom.
"Prečo mi, sakra, to, že sa budeš vydávať, oznámil tvoj otec a nie ty?" vyletela na mňa v nedeľu ráno, keď som jej ešte rozospatá zdvihla.
"Nebol čas," odpovedala som počas zívnutia.
"O ruku ťa požiadal v stredu a teraz je nedeľa! Aspoň u teba," rozčuľovala sa.
"Dobre, prepáč. Chcela som ti volať. Veď bez teba by svadba nebola možná," ubezpečovala som ju.
"Ešteže tak."
"Však mi pôjdeš za družičku?" opýtala som sa.
"Samozrejme," zapišťala od radosti a vedela som, že sa už nehnevá. "Mimchodom o mesiac idem do Pittsburghu, tak keď tak sa potom zastavím v LA."
"Alebo ja prídem do Pittsburghu," navrhla som, lebo som sa chcela vidieť nielen s Carlx, ale aj s ockom, tetou Jenn a strýkom Simonom.
V pondelok ráno som išla prvý krát do novej práce. Doobeda som spoznávala kolegov a poobede ma Nick zaučil do základných vecí.
"A výhoda je to, že hocikedy môžeš ísť do baru a dať si niečo," povedal Nick s úsmevom, akoby práve túto informáciu považoval za tú najlepšiu vec na svete.
"No keby si toto nepovedal, dala by som výpoveď," zasmiala som sa.
"Mimochodom, tá baba, čo mi v piatok otvorila, je Michaelova sestra?" opýtal sa nenápadne. Aspoň sa o to snažil.
"Na to zabudni," povedala som, pretože som dobre vedela, na čo myslí. "Má šestnásť."
"Škoda," povedal nakoniec. Preňho je to určite škoda, Jenn je naozaj pekná a aj zvodná, keď chce byť. Lámačka sŕdc, rovnako ako Nick. "A keby..." začal, no prerušila som ho.
"Nie," zamietla som rázne.
Okolo piatej som išla do baru urobiť si kávu. Nick s niekým telefonoval a uznal, že dnes mám informácii už dosť.
Za barom bola Mandy, zrejme mala poobednajšiu.
"Ahoj, Mandy," pozdravila som sa.
"Och, ahoj, nová šéfka," odzdravila s úsmevom. "Zatiaľ sa ti tu páči?"
"Áno, páči. Nie je to také ťažké pochopiť."
"No tak pre mňa by bolo," povedala.
Usmiala som sa a začala si robiť kávu. Mandy medzitým odišla do kuchyne a poprosila ma, aby som ju na 5 minút zaskočila.
YOU ARE READING
Friends with benefits (SK)
RomanceOd strednej boli najlepší priatelia. Ona a on. Ona pracuje ako sekretárka riaditeľa firmy. On je bohatý majiteľ celosvetovo známej reštaurácie, ktorá má pobočky po celom svete. Ona chodí so svojím šéfom. On je nenapraviteľný sukničkár. Prečo sa stan...