11. časť

16.6K 926 20
                                    

WAU, WAU a ešte raz WAU!!! :D 1112 čítaní, 106 votes a 38 komentov (áno, polovica moja, ale nevadí :D). Ja som bola tak šťastne prekvapená, keď som toto videla :D Veľmi pekne vám všetkým ďakujem za všetky voty, komentáre a za čítania :D Som rada, že sa vám moja story páči :3 Mám vás hrozne moc rada :3 Vaša Izzy :*

V kuchyni som sa ani trochu nevyznala. Nevedela som nájsť hrnce, varachy a ani jedlo. Hrabala som sa vo všetkých skrinkách, ale nikde nič. Ja vlastne ani neviem, čo budem variť, uvedomila som si.

Takto som všetko hľadala asi pol hodinu, keď prišla Jenn, moja záchrana.

"Čo robíš?" spýtala sa, keď vošla aj s taškou na chrbte a z misky si zobrala jablko, do ktorého kusla.

"Chcem navariť večeru, len neviem nájsť hrnce. Máte obrovskú kuchyňu," povedala som mierne fascinovane.

"A večera bude pre všetkých, či len pre teba?" vyzvedala zvedavo.

"Keď už niečo navarím, tak nech to bude  aj pre ostatných,"

"Takže si objednávam pizzu," oznámila akoby mimochodom.

Pozrela som na ňu. "Prečo?" nechápala som.

"Pretože si nemám v pláne pokaziť žalúdok."

Prebodla som ju pohľadom. Áno, Jennifer ma vždy provokuje a dáva nevhodné poznámky. Dosť ma to štve, veď má len šestnásť. Ja som o deväť rokov staršia, takže by mohla byť trochu úctivejšia.

"Ešte si nejedla moje jedlo," povedala som.

"Ani to nemám v pláne. Nechcem sa otráviť."

To už ma naozaj naštvalo. "Jennifer," zahriakla som ju, až nadskočila. "Prestaň, áno? Som staršia, takže by si mohla mať aspoň trochu rešpektu."

Síchla, no prebodla ma pohľadom.

"Ďakujem," povedala som rázne. "Môžeš mi pomôcť?" spýtala som sa.

"Fajn, s čím?"

"Zo začiatku mi povedz, čo mám navariť," navrhla som.

Nadýchla sa, chvíľu rozmýšľala a potom povedala. "Urob hovädziu polievku a lososa na bylinkách. To máme radi všetci."

"To by nemuselo byť také ťažké," skonštatovala som, aj keď som lososa ešte nerobila. "Pomôžeš mi aj variť?"

Prevrátila očami. "Fajn, i tak nemám čo robiť."

Takže s Jenniferinou pomocou sa mi podarilo navariť chutnú polievku a celkom dobrého lososa. O šiestej sa najedli Jenn, Jerry, Alice (matka) a Logan (otec). Ja som na nich pozerala a čakala Michaela.

"Je to vynikajúce," pocvhálil ma pán Scott.

"Áno, je to perfektné, hotové nebíčko v papuľke," pridal sa Jeremy.

Usmiala som sa. "Ďakujem. Jenn pomáhala," povedala som.

Jenn len hrdo prikývla a jedla ďalej.

Popritom, ako jedli, som sa rozhodla zavolať svojmu milovanému snúbencovi, ktorý sa na mňa očividne vysral.

"Prosím," ozvalo sa do telefónu.

"Ahoj, kedy prídeš?" spýtala som sa.

"Neviem, mám toho veľa. Daj mi ešte dve hodinky," odpovedal Michael.

"Tak fajn, čakám ťa o ôsmej," povedala som.

"Milujem ťa," povedal.

"Aj ja teba," odpovedala som, no on už zložil.

Friends with benefits (SK)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora