Ďakujem za komentáre a voty :3 Ste úžasný :3 Dúfam, že vás táto story bude baviť aj naďalej :D Pomaly sa už blížime k výhodám :D Vaša Izzy :*
Uvedomila som si, že to, že Nicka milujem, vlastne viem po celý čas. Ja som ho milovať nikdy neprestala. Skôr som prestala dúfať, že ma raz bude milovať aj on a tak som samu seba presvedčila, že ho už nemilujem. Teda, skoro som samu seba presvedčila, že ho už nemilujem.
Viem, že som zaspala neskoro. Michae eštel stále nebol doma a tak si pamätám, ako mi bolo ľúto, že má tak veľa práce. Ráno som sa však zobudila po jeho boku.
Na raňajky som si urobila omeletu. Chcela som spraviť aj Michaelovi, no už som nemala čas a on stále spal. Odišla som bez toho, aby o tom niekto vedel.
Do práce som prišla skoro, no nie prvá. V kuchyni bol už zhon a išla odtiaľ úžasná vôňa, preto som sa rozhodla vojsť.
"Vitaj, ranné vtáčatko," privítal ma hlavný šéfkuchár Bob Page.
Usmiala som sa naňho. "Dobré ráno, Bob," odzdravila som.
Bob mi vie náladu zlepšiť už len tým, že sa na mňa usmeje. Je to jeden z najobetavejších ľudí akých poznám. Tiahne mu na šesdesiatku, rastie mu pupok, no je sympatický a vyžaruje z neho úžasne pozitívna energia. Všade, kde je aj on, sa proste musíte cítiť dobre. Poznám to na vlastnej koži. Poznám sa s ním už niekoľko rokov a pre mňa je niečo ako otec a ja mu vaj pripomínam jeho dcéru. Vždy, keď potrebujem rodičovské objatie, prídem za ním. Samozrejme keby ocko nebýval odo mňa tak ďaleko idem za ním, no delí nás aj niekoľko časový psun, takže keď mu chcem zavolať, musím rozmýšľať, či ho náhodou nezobudím.
"Ako sa máš? Vyzeráš, ako by si v noci nespala," povedal starostlivo.
Rozmýšľala som, že mu to poviem. Je zvláštne, že mu niekedy poviem viac, ako vlastnému otcovi. Teda nie viac, ale veci, ktoré by som ockovi na nos nevešala. Napríklad, kto sa mi páči alebo s korou kamoškou som sa pohádala.
"Spala som, neboje sa," upokojila som ho.
Zahľadel sa mi do očí a vedela som, že tuší, že sa niečo stalo. Potom sa usmial a ďalej to neriešil.
"Predpokladám, že si raňajkovala, že?" spýtal sa.
"Áno, prečo?"
"Skúšam nové raňajkové menu. Dnes by sme ho mali prvý kráť podávať."
"Určite bude skvelé, všetko, čo navaríte je skvelé," usmiala som sa.
"Ďakujem," poďakoval za kompliment. "Nechceš aspoň ochutnať?"
Keď som dala do úst prvé sústo, prebehli mnou endorfíny šťastia.
"To je úžasné," rozplývala som sa nad tým.
Bob vyčaroval šťastný úsmev a potom som sa zakecala s ostatnými kuchármi. Keď už bol čas na otváranie, odišla som do kancelárie.
Nick tam už bol a študoval nejaké papiere.
"Ahoj," pozdravila som ho. Bola som trošku napätá, aj keď mi to nedávalo zmysel, pretože sa nič nestalo.
Zdvihol hlavu a usmial sa úsmevom, nad ktorým som sa rozplývala. "Ahoj," odzdravil. "Kávu máš na svojom novom stole."
"Ja mám stôl?" Pozrela som za seba a videla krásny drevený stôl. Usmiala som sa. "Ďakujem."
"Neďakuj. Ako moja zástupkyňa predsa potrebuješ vlastný stôl, nie?"
Zložila som sa na stole a zobrala si kávu.
"Hmm, škoricové latté," povedala som, keď som ochutnala.
"Ako inak," zasmial sa. "Žiadnu inú kávu robiť neviem. Ak teda nie je z automatu."
Okolo desiatej mi zazvonil mobil. Volal mi Michael.
"Ahoj," ozvala som sa, keď som zodvihla.
"Ahoj, láska," odzdravil. "Už si v práci?"
"Už niekoľko hodín," odpovedala som podráždene. "Prečo?"
"No rozmýšľal som, že by si si mohla spraviť voľno a urobili by sme si pekný deň," navrhol.
"Som druhý deň v novej práci," pripomenula som mu.
"Ja viem, ale Nick je tvoj kamarát, tak by ťa určite pustil," tvrdil Michael.
"Možno, ale to neznamená, že sa teraz budem ulievať," odsekla som.
"Dobre, nemusíš sa so mnou rozprávať takým tónom," povedal tiež podráždene.
Povzdychla som si. Ani som si neuvedomila, že som naňho hnusná. Všetko kvôli Nickovi, pretože ma znervózňuje, ako na mňa pozerá, keď telefonujem s Michaelom. Vždy, keď s ním telefonujem sa na mňa takto pozerá. Pozerá a počúva, o čom sa bavíme.
"Prepáč, len som trochu podráždená," ospravedlnila som sa s mierlivým tónom.
"Prečo si podráždená?" spýtal sa starostlivo.
Pozrela som na Nicka a stretli sa nám pohľady. "Nerieš, nič vážne," povedala som stále hľadiac na Nicka a spomínala na včerajšok.
"A inak, ako bolo včera na pláži?" Čo my čítaš myšlienky? pomyslela som si.
"Fajn, bolo fajn," odpovedala som, keď už som uhla pohľadom, no stále som na sebe cítila Nickov pohľad.
"A čo ste robili?" vyzvedal Michael.
"Len sme sa kúpali v mori." Kútikom oka som pozrela na Nicka, ale okamžite som sa pozrela inam, lebo ma stále sledoval. Baví ho to? napadlo mi.
"A ako dlho ste boli?"
Tie otázky mi už začali liezť na nervy, preto som povedala: "Prepáč, musím isť, porozprávame sa doma."
"Dobre, milujem ťa, láska," povedal.
"Aj ja teba," odpovedala som, aj keď som vedela, že klamem.
Zložila som a povzdychla som si. Pokrútila som hlavou a potom sa bez komentára zažrala do práce. Potom som si uvedomila, že Nick sa odo mňa konečne odvrátil.
****************************************************************************************************
Po práci som sa doma išla kúpať do bazénu. Michael síce doma bol, no v tej veľkej vile som ho stratila.
Hodila som sa do teplej vody a na jeden nádych som preplávala takmer celý bazén. Milujem vodu a na strednej som aj súťažne plávala.
Keď som sa vynorila, za sebou som počula hlas môjho snúbenca: "Len prídeš a hneď do vody."
Otočila som sa. "To nie je pravda. Včera som vo vode nebola a ani cez víkend," obraňovala som sa s úsmevom.
"Včera si bola predsa na pláži."
Nekomentovala som to a priplávala som k nemu. "Nepridáš sa ku mne?" spýtala som sa zvodne.
"Rád by som, ale musím ísť do práce. Dnes som tam nebol a volali mi, že majú nejaký problém."
Poklesla mi nálada, ale nedala som to najavo. "Škoda, myslela som si, že by sme si mohli trohu užiť," povedala som s úsmevom a trošku od neho odplávala.
Videla som, že veľmi uvažuje, či nemá zostať. Nakoniec sa ozval. "Možno inokedy, prepáč, fakt musím ísť." Povzbudivo sa na mňa usmial a potom mi poslal vzdušný bozk. "Milujem ťa," povedal.
"Aj ja teba," odpovedala som a potom odišiel.
Podráždene som sa ponorila pod vodu. Poslednú dobu ho zaujíma len práca.
YOU ARE READING
Friends with benefits (SK)
RomanceOd strednej boli najlepší priatelia. Ona a on. Ona pracuje ako sekretárka riaditeľa firmy. On je bohatý majiteľ celosvetovo známej reštaurácie, ktorá má pobočky po celom svete. Ona chodí so svojím šéfom. On je nenapraviteľný sukničkár. Prečo sa stan...