Tadáááá :D Ako som sľúbila, v dnešnej časti je aj Michael. Je tu vôbec niekto, kto ho má rád? :D Inak sa spýtam - koho okrem Nicka (predpokladám, že jeho milujete všetci :3) ako postavu máte radi, koho nie a prečo? Zaujímalo by ma to. Píšte do komentov :) Pekné čítanie. Vaša Izzy :*
Zvyšok týždňa ubehol až príliš rýchlo. V sobotu pri balení mi bolo veľmi smutno, že už musím odísť. Doma v Pittsburghu som na chvíľu zabudla na všetky svoje starosti, hoci aj tu ma trápila jedna vec. S Nickom som nemala príležitosť sa o tom bozku porozprávať. Mala som pocit, akoby sa mi vyhýbal. Vôbec sme spolu neboli sami a keď sme boli v spoločnosti ostatných, vyhýbal sa môjmu pohľadu.
"Budeš mi veľmi chýbať, dcérka," oznámil mi ocko, keď sme boli na letisku a ohlasovali náš let.
"Aj ty mne, oci. Ale vidíme sa na zásnubách, že?" uisťovala som sa. S Michaelom sme sa po telefóne dohodli, že zásnuby budú o dva týždne po mojom príchode.
"Samozrejme, prídeme všetci," prisvedčil.
Teta Jenna a strýko Simon sa s nami rozlúčili doma, Patrick a Jane včera a Jared s Carly odleteli do LA predvčerom. Carly mala prácu a Jared vraj niečo potreboval vybaviť, nikto nevie čo. Boli tu s nami len ocko a teta Erin, ktorá sa práve lúčila s Nickom.
"Dajte nám vedieť, keď pristanete," požiadala nás teta Erin.
"Jasné, mami, dáme," sľúbil Nick.
"Sme radi, že sme tu boli. Obaja," usmial sa na nás ocko.
"Uvidíme sa na tvojich zásnubách, Lucy," rozlúčila sa so mnou teta Erin a objala ma.
Nastúpili sme do lietadla a usadili sme sa, ja k oknu a Nick vedľa mňa. Letuška k nám prišla a spýtala sa nás, čo si želáme na občerstvenie. Nick poprosil kávu a ja len čistú vodu. Nemala som chuť na nič iné.
Po dlhej dobe som bola s Nickom sama. Cítila som pri ňom zvláštne napäto, no chcela som riešiť ten bozk. Lenže po tých dňoch mi to už prišlo irelevantné. Zároveň ma na to prešla chuť, zakaždým, keď som naňho pozrela. Vyhýbal sa mi a zrejme sa o tom rozprávať nechcel a ja som zas nechcela, aby sa cítil nepríjemne. Proste som to nechala tak, hoci ma to škrelo.
S Carly som sa o tom rozprávala. Je toho názoru, že ten bozk bol dôkaz toho, že ma Nick miluje, len čaká, čo urobím ja. Myslí si, že to medzi nami nechce pokaziť. Hádala som sa s ňou o tom, dokým neodišla.
Ja som si bola istá jedným - akonáhle pristaneme v LA, už nebude na tento rozhovor možnosť. To, čo sa stalo v Pittsbutghu aj v Pittsburghu ostane. Niektoré veci by proste mali ostať tajomstvom.
O niekoľko hodín sme pristáli na letisku, kde nás čakali Michael s Kat. Kat sa vrhla Nickovi do náručia a začali sa bozkávať. Z nejakého dôvodu mi to prišlo umelé. Teraz som ich vlastne videla prvý krát spolu a podľa môjho názoru sa k sebe nehodili. Ja som si s Michaelom dala krátky bozk a objali sme sa.
"Chýbal si mi. Ani si nevieš predstaviť, ako," povedala som mu v jeho náručí. Neklamala som. Ja ho napriek všetkému veľmi ľúbim. A v lietadle som si povedala, že by som mala začať byť poriadna snúbenica a neskôr aj manželka. Len to povedať Nickovi.
"Aj ty si mi chýbala," povedal. Odtiahla som sa od neho a usmial sa na mňa.
"Ahoj, Kat," pozdravila som sa jej len čo sa od Nicka odtrhla a pozrela na nás.
"Ahoj, Lucy," odzdravila chladne.
Prebodávali sme sa pohľadmi a celá hala musela cítiť tie blesky, čo medzi nami sršali. Michael s Nickom na seba pozreli a obidvaja sa tvárili, že nevedia, čo robiť. Nakoniec sa ozval Nick. "Poďme už. Neviem ako vy ostatný, ale ja som hladný."
Prerušila som očný kontakt s Kat a pozrela som na Nicka. "Ty si hladný stále," zasmiala som sa. Pripomenul mi večer, keď sa rozhodol urobiť v mojej izbe piknik.
"Ja viem. To je moja najlepšia vlastnosť," žmurkol na mňa.
"Tak poďme," zavelil Michael, chytil ma za ruku a aj s batožinami sme sa vybrali k autu.
Michael dával moje tašky do kufra svojho auta a Nick zase svoje tašky do auta Kat. My dve sme tam stáli a sledovali svojich chlapov. Sem tam som na ňu pozrela, no ona mi nevenovala žiadnu pozornosť.
Zrazu mi niečo napadlo. "Čo keby sme večer išli na spoločnú večeru?"
Nick si udrel hlavu o strechu auta, keď tak rýchlo zdvihol hlavu, Michaelovi zabehlo a Kat vyzerala, akoby jej išli vypadnúť oči z jamôk.
"Čo na mňa tak pozeráte? Myslím, že je to dobrý nápad," obraňovala som sa.
"Láska, nič v zlom, ale ty s Kat by si nevydržala v jednej miestnosti, ani keby tá miestnosť bola atómový úkryt," povedal Michael opatrne.
"Mám na to dôvod," povedala som potichu a prebodla ho pohľadom.
"Lucy, to naozaj nie je dobrý nápad," pridal sa Nick. Toto bolo asi prvý krát, kedy s Michaelom s niečím súhlasil.
"Ale no táááák. Ja viem, že ju nemám rada a pochybujem, že sa to tak skoro zmení," prebodla som ju pohľadom, "ale chcela by som to aspoň skúsiť." Pozrela som na ňu. "Si priateľka môjho najlepšieho priateľa a dobrá kamarátka môjho snúbenca. Okrem iného," neodpustila som si dodať. "Myslím, že by sme sa my dve mali aspoň skúsiť spoznať, kedže sa v budúcnosti pravdepodobne budeme stretávať."
Kat pozrela na Michaela a potom na Nicka. Ten mierne prikývol. Svoj pohľad opäť upriamila na mňa. "Dobre. O siedmej v Nickovej reštaurácii. Vieš, kde to je," povedala s falošným úsmevom a nastúpila do auta.
"Tak večer," kývol na nás Nick, nastúpil na miesto vodiča a o chvíľu ich už nebolo.
"Nie je to dobrý nápad," opakoval Michael celú cestu domov.
"Prečo by nebol? Podľa mňa bude len dobré, keď s Kat zblížime," obhajovala som sa. "Nebudem sa s Nickom o nej toľko hádať, zvyknem si na ňu a možno si Nick časom zvykne aj na teba. Robím to kvôli nám," presviedčala som ho. V podstate som to robila aj kvôli sebe. Bola som v tom, že ak sa s Kat ako tak udobrím, budem sa cítiť lepšie.
Michael ma odniesol k nim. Dnes som sa rozhodla spať u neho, keďže sme sa dlho nevideli. A zároveň som potrebovala hovoriť s jeho mamou.
"Vitaj, Lucy," privítala ma pani Scottová nie zrovna prívetivo, ale aspoň sa snažila usmievať.
"Vďaka," usmiala som sa. Počkala som, kým Michael odíde z miestnosti odniesť kufor a potom som sa obrátila na jeho mamu. "Viem, že ma veľmi nemusíte-"
"Tu nejde o to, že nemusím teba," prerušila ma. "Ja nemusím teba so svojim synom."
"To je jedno. Ale jeho máte rada a ja by som vám bola veľmi vďačná, keby sme sa kvôli nemu správali viac priateľsky. Preto mi napadlo, že by ste mi možno chceli pomôcť zo zásnubami a celkovo aj so svadbou."
Premýšľala a potom prikývla. "Samozrejme, že ti pomôžem. Budem rada," úprimne sa usmiala a ja som jej úsmev opätovala.
Išla som sa prezliecť a pripraviť sa na večeru s Nickom a Kat. Celá situácia mi prišla absurdná. Normálne som mala pocit, že som hlavná postava v romantickom filme.
ESTÁS LEYENDO
Friends with benefits (SK)
RomanceOd strednej boli najlepší priatelia. Ona a on. Ona pracuje ako sekretárka riaditeľa firmy. On je bohatý majiteľ celosvetovo známej reštaurácie, ktorá má pobočky po celom svete. Ona chodí so svojím šéfom. On je nenapraviteľný sukničkár. Prečo sa stan...