41. časť

13.5K 819 24
                                    

Tak som unavená, ale konečne som tú časť dopísala :D Takže, táto časť je predposledná. Čaká nás už len posledná časť a epilóg. Snáď to so mnou ešte vydržíte :) Vaša Izzy :*

Prečo som si všetko musela uvedomiť až po rozhovore s Kat? Prečo nie skôr? Všetko mohlo byť úplne inak. Bola som tak slepá a hlúpa. Veď to bolo všetko také očividné. To všetko, čo pre mňa Nick robil, ako sa správal pri mojich chalanoch, to bolo z lásky. On ma miluje. Nick ma miluje. Toto poznanie mi prinieslo úľavu, ktorú som celé tie roky potrebovala cítiť.

On ma miluje. On ma miluje. Toto som si v hlave opakovala celý čas v aute, cestou k Michaelovi.

Zbalila som si všetky svoje veci a poriadne som dávala pozor, aby som si nič nezabudla. Už som sa tu nechcela vracať.

Keď som odchádzala, na chodbe som sa strela s Michaelovou mamou. "Takže, definitívne ste sa rozišli?" spýtala sa ma. Nevyznelo to radostne, ani smutne.

Prikývla som. "Boli by sme padnutý na hlavu, keby sme sa pokúsili udobriť," povedala som so smutným úsmevom.

"Konečne ste si to uvedomili," pousmiala sa.

"Prosím?" prekvapene zo mňa vyšlo.

"Bolo len otázkou času, kedy si konečne uvedomíte, že k sebe nepatríte," mykla plecami.

"Podľa vás k vášmu synovi nepatrí nikto," odvrkla som.

"To nie je pravda. Od začiatku som videla, že ty a Michael k sebe nepasujete. Stačilo mi vidieť, ako sa pozeráš na toho svojho kamaráta Nicolasa a ako sa on pozerá na teba. Aj Michael to videl, hoci si to nechel priznať." Jej pohľad bol milý, čo ma veľmi prekvapilo, čo si aj všimla. "Nepozeraj tak na mňa. Ja ťa mám rada. Len som nebola spokojná, že si s mojim synom. On by mal byť s Kat. Ty s Nicolasom."

Pousmiala som sa. Nečakala som, že by mohla byť taká milá. "Keby som si predtým všimla, čo ku mne Nick cíti, nikdy by som si s vaším synom nezačala."

"A on, keby nebol idiot a o Kat by bojoval, tiež by si s tebou nezačal," dodala s poloúsmevom.

Takže tento rozchod s Michaelom bol nakoniec asi tá najlepšia vec, ktorú som urobila. Udobrila som sa s pani Scottovou, dokonca to vyzerá, že aj s Kat budeme mať celkom dobrý vzťah. Už len si to vybaviť s Michaelom a s Nickom a všetko bude tak, ako má.

**********************************************************************************************************

Bol piatok, päť hodín poobede a ja som stále pracovala. Usporiadávala som dokopy nejaké dokumenty. Bola to strašne nudná robota, ale bola nevyhnutná, tak som ju robila.

Ozvalo sa zaklopanie na dvere a vošla Nickova sekretárka.

"Prišiel za vami pán Scott," oznámila mi.

"Nech vojde," odpovedala som jej bez toho, aby som na ňu pozrela.

Odišla a vošiel Michael. "Sadni si," povedala som mu, ale stále som neodtrhla pohľad od práce. "Len niečo dokončím a budem sa ti venovať."

"V poriadku. Môžem sa zastaviť aj inokedy, keď máš veľa práce," povedal.

"Nie, nie. Už to skoro mám," mrmlala som si a založila posledný dokument do karisbloku. "Ja toho Nicolasa zabijem, keď sa mi dostane pod ruky," zavrčala som sama pre seba. Povzdychla som si a pozrela na Michaela, ktorý sedel na gauči.

"Vidím, že máš naňho nervy," poznamenal s úškrnom.

"Ani si nevieš predstaviť aké," odpovedala som unavene. Postavila som sa a presadla si do kresla oproti nemu. "Dáš si niečo?" ponúkla som mu.

"Nie, vďaka," pokrútil hlavou. "A prečo sa naňho hneváš?" spýtal sa zvedavo.

"Pretože je to idiot," odpovedala som jednoducho. "V pondelok mi oznámili, že si zobral voľno na dobu neurčitú a že mi nechal, čo mám v jeho neprítomnosti robiť. Volala som mu možno sto krá, doslova, a on vôbec nedvíha, neodpovedá na esemesky. Človek chce vedieť, či sa jeho šéf neprepadol pod zem a odpovede sa nedočká. Stačilo by, keby mi napísal, že žije."

"Možno je na teba urazený," mykol plecami.

"On na mňa? Nemá dôvod," odvrkla som.

"Myslíš?" nadvihol obočie.

Prekrížila som si ruky na prsiach. "Vieš niečo, čo ja nie?" aj ja som nadvihla obočie.

 "Nie. Len sa uisťujem," mykol plecami.

"Naozaj si nič nedáš?" spýtala som sa ešte raz.

"Nie, nezdržím sa. Len sa chcem porozprávať a mať to už za sebou. Náš vzťah," dodal na vysvetlenie.

Prikývla som. "Ako som povedala, nechcem sa rozísť v zlom a tak ti chcem všetko vysvetliť."

"Nemusíš," zastavil ma.

"Ale áno, musím," vravela som.

"Nie, nemusíš," tvrdil si svoje.

"Musím," presviedčala som ho. "Ty si mi to vysvetlil, tak by som mala aj ja. Aby si to pochopil."

"Ale mne nemusíš vysvetľovať nič. Ja to chápem." Vyvalila som naňho oči. Chápe? Čo chápe? "Vieš," pokračoval. "O sebe a o Kat som ti všetko povedal, lebo si nechápala, čo medzi nami bolo, respektívne je. A ja viem, že je medzi tebou a Nickom. Miluješ ho a on miluje teba, hoci si to navzájom neuvedomujete. Vedel som to od začiatku, no vy dvaja ste tvrdili, že ste kamaráti, tak som to neriešil. Ale mohol som čakať, že skôr či neskôr si to, čo je medzi vami, uvedomíte."

"Ľúbila som ťa, Michael. Naozaj. A chcela som si ťa vziať. Len sa stali všetky tie veci a proste viem, že by nebolo správne, keby sme sa snažili náš vzťah obnoviť."

Prikývol. "Máš pravdu. Zastávam rovnaký názor," povedal s miernym úsmevom. "Ale priatelia ostať môžeme," dodal ešte.

"To môžeme. A budem rada, keď aj zostaneme," odpovedala som mu s úsmevom.

Chvíľu sme na seba mlčky hľadeli a potom opäť prehovoril Michael. "Takže, teraz sa dáš s Nickom dokopy?" spýtal sa zvedavo.

"Neviem. Najprv mi bude musieť zdvihnúť telefón," povedala som a opäť myslela na Nicka. Neviem, koľkokrát mu musím ešte zavolať, aby mi dvihol.

"Neboj, udobríte sa," uistil ma s úsmevom. Bolo zvláštne počuť to práve od neho.

"Vážim si, že si taký optimistický," usmiala som sa. "A čo ty a Kat? Rozprávala som sa s ňou a začínam vám to priať. Vyzerá to, že ťa stále miluje."

"Hej, všimol som si," smutne sa usmial.

"Prečo ten výraz?" nechápala som.

"Keď sme sa rozišli, Kat na sebe nedala poznať žiadne znaky toho, že by jej to bolo ľúto a tak som myslel, že nemá cenu sa snažiť. Vtedy mi nejak nedošlo, že to bola len jej dobre nacvičená maska. A teraz nejak neviem, či by sme to s ňou ešte mali skúsiť."

"Podľa mňa mali. Za pokus predsa nič nedáš," mykla som plecami.

Ešte chvíľu sme sa rozprávali a potom Michael odišiel. Ja som ešte niečo v práci urobila a potom som odišla tiež. S dnešným dňom som bola spokojná. Stačilo mi vyriešiť už len situáciu s Nickom a bola by som úplne nadšená.

Friends with benefits (SK)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora