Semua raksasa yang serang bandar itu telah dihapuskan oleh Cerberus.Spirits Of Elementals dan tujuh gadis tu tak buat apa-apa langsung.
Mereka dihantar pulang ke pangkalan dengan menggunakan magik teleportasi Mia.Dan selepas itu,tujuh gadis itu menjalani rutin harian mereka dengan biasa.
Masa berjalan dengan cepat.Seminggu sudah berlalu selepas misi pertama mereka.Tujuh gadis itu sedang berlatih seperti biasa,tapi latihan mereka berlainan.Mereka semua dibawa ke gim.
"Baiklah,latihan kamu semua sekarang ni adalah tentang serangan.Hasil latihan kamu semua dalam masa 2 minggu,kami mendapati stamina kamu semua lemah kecuali Alina",kata Gempa.
"Jadi,apa perlu kami buat?",tanya Mel.
"Sebelum tu,pakai pakaian ni.Pakaian yang kamu semua pakai tak sesuai dengan latihan ni",kata Halilintar sambil menyerahkan pakaian pada tujuh gadis itu.Mereka bertujuh hanya mengikut arahan dan pergi menukar pakaian.
"K..kenapa kami kena pakai pakaian sukan ni?",tanya Zara.Ketujuh puteri tersebut memakai T-shirt warna hitam dan seluar sukan warna biru.
"Baiklah,kamu semua nampak ada banyak punching bag kan?",tanya Taufan.Tujuh gadis itu mengangguk serentak.
"Jadi,mulai hari ni,kamu semua akan meningkatkan stamina dengan menumbuk punching bag",kata Blaze.
"Ooh........",ketujuh gadis itu terdiam seketika.
"APA?!",jerit mereka semua kecuali Alina.
"Dan,sila pakai ini",kata Solar.
"Baiklah,cepat ambil tempat masing-masing.Latihan akan bermula sekejap lagi",kata Gempa.
"Ba-baik!",kata mereka bertujuh serentak.
"Tapi,sebelum tu..tolong ikat rambut kamu semua",pesan Solar.Mereka yang berambut panjang terus mengikat rambut ponytail.
"Urm...kami kena tumbuk berapa lama?",tanya Mel.
"Sampai Gempa tiup wisel",kata Halilintar.
"Mula!",kata Gempa lalu meniup wisel.
Ketujuh gadis itu terus mulakan latihan mereka.Sambil itu juga,Spirits of Elementals bersembang.
"Tapi,aku tak sangka mereka hanya ambil tempoh masa sehari untuk pulih selepas lihat kehebatan Cerberus",kata Halilintar.
"Betul,selalunya sesiapa yang melihat kehebatan mereka,akan mengambil masa sebulan untuk pulih dari kejutan",kata Taufan.
"Betul",kata Blaze.Ice tak ada bersama mereka kerana dia sedang tidur dibilik.
"...percaya tak aku cakap yang 'gadis tu' cakap mereka hanya akan mengambil tempoh 2 bulan untuk jadi kuat?",kata Solar.
"Kau jumpa dengan 'dia' ke?!",tanya Thorn.Solar mengangguk.Tumpuan ketujuh gadis itu tak terganggu langsung dengan suara mereka.
"Ya...'dia' jumpa aku semalam...Tapi dia tak lakukan apa-apa.Hanya beritahu benda itu sahaja",kata Solar.
YOU ARE READING
First Love:Seven Princesses,Seven Spirits Of Elementals [C]
FantasyPerkara yang tidak dijangka telah berlaku pada kerajaan Alveon.Majlis ulang tahun kelahiran para puteri musnah sekelip mata apabila kerajaan tersebut diserang.Kesemua ahli kerabat diraja mati dibunuh kecuali tujuh puteri.Mereka diselamatkan oleh sat...