A fiú rengetegszer megfordult már a konyhában, de még sosem látta azt a pici, zöldre fetett ajtót, ami az asztallal szembe volt. Emlékei szerint ott eddig egy festmény árválkodott. érdekes módon most is csak akkor tűnt fel neki, amikor már egészen közel volt hozzá.
- Ametis?! Mi az az ajtó ott?- érdeklődött, miközben a serpenyőért nyúlt.
Ametis olyan gyorsan pördült meg, hogy a fiú azt hitte elszédül. Ha lehet még sápadtabbá vált az arca, mint korábban.
- Mi az az ajtó, Ametis?- Draco hangjából kihallatszott az idegesség.
- A pincébe vezet... - próbálkozott a lány.
- Hogyan került így hirtelen elő?
- Reggel, amikor zuhanyozni mentem, akkor vettem el a festményt. Szükségem volt pár dologra odalentről. - minden idegére figyelt közben, nehogy egy is elárulja, mekkorát hazudik éppen.
A fiú fontolgatta, mennyire lehetséges ez, aztán mégis úgy döntött igazat ad a lánynak.
- Te nem is akarsz elmenni innen?- kérdezte kisvártatva a fiú, közeben kezébe fogott egy hagymát.
- Néha eljárok, de sosem megyek messzire. Sok idő telt el azóta, de attól tartok még most is veszélyben vagyok- sóhajtott egyet.- Egész gyerekkoromban utaztam. Végigjártam a világ minden kontinensét. Sose jártam iskolába, volt időm rá. Körülbelül hat éve költöztem ide, egy kis nyugalomra vágytam.
- Sose jártál iskolába? De hát, annyi mindent tudsz. - lepődött meg a fiú.
- Az utazásaim alatt megtanultam mindent, ami szükséges. Imádtam felfedezni új dolgokat. Egyedül tanultam írni és olvasni, majd később más nyelveket is. - mesélte Ametis.
- Azért utaztál annyit, mert...
- Menekültem, miután anyukád segített, sokkal könnyebb volt, de így sem maradhattam sokáig egy helyen. mikor elég idős lettem, elszöktem a mugli családtól. Annyira megszerettem őket, nem akartam bajba sodorni. Kaptam egy új nevet, kaptam egy új lehetőséget.
- Hogy hívtak azelőtt?
- Margret. - mondta a lány.
- Tudod, te mindent tudsz rólam, én meg semmit rólad.
- Talán ez jól is van így. - mondta a lány inkább magának.- Egyébként azt is tudom, hogy holnap van a tizennyolcadik szülinapod. Június 5.-e Igaz? Meg kell ünnepelnünk.
JE LEEST
Az utolsó
FanfictieDraco Malfoy a csata után egy idegen házban ébred. Egy fekete hajú lány tornyosúl föléje. Hogyan alakul majd az ő történetük? És milyen titkok derülnek ki a lányról? Figyelem! Ez egy általam kitalált történet, szóval lehet, hogy pár dolog nem fog e...