Rabok

1.8K 84 0
                                    

Ametis a szokásosnál hamarabb kelt, hogy beérjen a Minisztériumba. Még gondolni sem akart arra, hogy a Mágiaügyi Minisztériumban fog dolgozni, de meg kellett tennie. Bár a szíve azt súgta, hogy ne tegye, az esze mégis rávette, hogy azon a meleg nyári napon kilépjen a kúriából.

.

- Kisasszony, már várják. - szólitották meg azzonal, amint belépett a hatalmas ajtón. - Erre tessék.

A lány követte a hölgyet, aki túl idősnek tűnt, ahhoz hogy térdfölé érő szoknyát hordjon. 

Benyitottak egy ajtón, végighaladtak egy nagyon hosszú folyosón és végül ismét egy ajtó előtt állapodtak meg. Amestist egyáltalán nem emlékeztette egy irodára a helyiség, ahová beléptek, valamiért azt gondolta, biztosan valami irodai munkát kap majd. A kicsiny terem azonban inkább tűnt vallató szobának, mint kellemes munkahelynek.

A nő magára hagyta őt  a teremben, s azzal az ajtónyitással egy új ember lépett a szobába.

Kingsley Shacklebolt.

- Üdvözlöm, Miss Denem. - szólt nyájasan. 

A lány nem méltatta válaszra.

- Tudom, hogy magának mennyire nehéz lehet ennyi év után emberek közé menni, de azt elárulom, hogy szokás visszaköszönni.

- Nem illem órára jöttem, Mr. Shacklebolt. - mondta a lány.

- Helyes, mert én sem illemet tanítani jöttem. Sokkal különlegesebb dolgot szánok magának. 

Ekkor egy lány lépett be a terembe.

- Hadd mutassam be Hermione Grangert. - mosolygott a lányra.

- Már volt szerencsénk megismerkedni. - nézett Ametis a lányra.

- Nos, Miss Granger jelenleg a Varázslény-felügyeleti Főosztályon dolgozik, meg kell hogy jegyezzem, kiválóan. Mostantól munkatársak lesznek.

- Mi lesz a feladatom, ha szabad kérdeznem. 

- Óh, én sokkal jobbat tartogatok magának holmi papír halmoknál. Most szeretném áthelyezni Miss Grangert a Varázsbűn-üldözési Főosztályra, úgy hiszem maga kiválóan ért hozzá. Úgy hallottam ígéretesebb varázsló még a báttyánál is, talán taníthatna valamit a mi Grangerünknek. 

- Persze, szívesen, de még mindig nem értem, hogy mi lenne a munkám. 

Hermione is pont olyan értetlenül állt a Miniszter előtt, mint Ametis. 

- Majd közben minden kiderül. Most viszont  jobb ha megyek. - szólt a miniszter. - Hermione, kérem kísérje át miss Denemet a Varázsbűn-üldözési Főosztályra, ott már várják magukat.

.

Draco Malfoy csupán egy napja ült rács mögött, s a képzelete (vagy az erős szerek, melyeket nyugatóként adtak be neki) máris játszott vele. Ametist látta. De nem úgy, mint az álmaiban, most nem a ragyogó arca jelent meg előtte, hanem az ahogy egy díszmenet kíséretében egy cellába zárják. Még sikolyokat is hallucinált hozzá. Aztán Hermionét látta. A lány magabiztosan állt kezében egy jegyzettömbbel. Valamit éppen írt. Aztán mintha mondott volna valamit, de Dracot már elnyomta a sötétség. Biztos volt abban, hogy álmodta, de nem tudta kiverni a fejéből azt a borzalmas képet, hogy Ametist esetleg bántják miatta.

 Biztos volt abban, hogy álmodta, de nem tudta kiverni a fejéből azt a borzalmas képet, hogy Ametist esetleg bántják miatta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Az utolsóWhere stories live. Discover now