Draco Malfoy nem volt benne biztos, hogy lehet-e valaki iránt szerelemnél többet érezni, de abban a pillanatban mintha földöntúlian többet érzett volna. Karjába kapta a lány és csak a hálószobában engedte el. De ott is csak azért, hogy egy pillanatra mélyen a szemébe nézhessen.- Jobban szeretlek téged, mint azt valaha is elmondhatnám vagy bebizonyíthatnám neked. - monda a fiú, majd ajkai lecsaptak a lányéira.
A testük összefonódott és együtt estek be az ágyba. A lány finom ujjai megtalálták a fiú még mindig véres ingjének szegélyét. Egy pillanattal később meg már a földre is dobták azt. Szenvedély és szerelem hajtotta a testüket és lelküket.
A fiú éppen a lányt szabadította volna meg a maradék ruhájától, amikor a lány vállán a csillag ragyogni kezdett. Ametis egész teste felforrósodott és halvány kék fényben világítani kezdett. Egy hirtelen energia löket falhoz vágta Dracot.
- Nem esett bajod? - szaladt a lány a fiúhoz.
- Hogy nekem esett-e bajom? Hiszen te ragyogsz! - nézett rá a fiú aggodalommal és zavartsággal.
A lányt még mindig derengő aura vette körül.
.
Messze tőlük, Mr. Rochester teste is felragyogott. A körülötte álló Hermione Granger és Kingsley Shacklebolt pedig nem tudtak mit kezdeni a helyzettel.
- Nem szabadott volna hallgatnom rád! A Denem lánynak maradnia kellett volna. - mondta kimérten a miniszter.
Miután Hermione levette róla az átkot, meggyőzte vagyis inkább megfenyegette, hogy beszámol az újságoknak s őt elítélik az ember kisérletek miatt.
- Nem ő tehet róla, maga is tudja, hogy ez a természet ellen való. Ha feltámasztat egy halottat, számolnia kell a következményekkel.
- Ha ilyen okos, Ms. Granger, akkor mondja meg, mit tegyünk? - a miniszter inkább tűnt kétségbeesettnek, mint fenyegetőnek.
- Nem tudom, Mr. Shacklebolt. - a lány hangja is olyan kétségbeesettnek hatott, mint a miniszeré. - Egyszer az életben nem tudom a választ.
Ezt csak úgy itt hagyom
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az utolsó
FanficDraco Malfoy a csata után egy idegen házban ébred. Egy fekete hajú lány tornyosúl föléje. Hogyan alakul majd az ő történetük? És milyen titkok derülnek ki a lányról? Figyelem! Ez egy általam kitalált történet, szóval lehet, hogy pár dolog nem fog e...