A lány alig csukta be maga után a bejárati ajtót, máris kopogtattak rajta. a héten már másodjára történik ez, valahogyan rossz előérzettel fordult megint az ajtó irányába.
- Kinyitni! - dörömbölt valaki, a lány számára teljesen ismeretlen hang.
Ametis óvatosan nyúlt az ajtó felé, a küszöbön két alakot pillantott meg.
- Hozza ide Draco Malfoyt !- parancsolta az egyik.
- Tudjuk, hogy itt van! Ne is próbálja meg tagadni!- szólt bele a másik.
A lány hátán gyöngyözött a hideg veríték. Vajon honnan tudtám meg, hogy itt tartózkodik a fiú? Hirtelen olyan kétségbeesés lett úrrá rajta, hogy nagyon nagy önuralmába került megőrizni a hidegvérét.
- Kik maguk, ha szabad kérdeznem? Mit keresne itt Lucius Malfoy fia, hisz én is csak eléldegélek itt, nem kell több baj a fejemre. - a lány arca rezzenéstelen maradt.
- Nem sokkal ezelőtt látták, ebből a házból jött ki, és ide is ment vissza. Tudomásom szerint még mindig itt tartózkodik. Addja ki, a törvény nevében!
Ametis csak megrázta a fejét, mire a két idegen erősen megragadták a karját, és a háta mögé csavarták.
A fiú kilépett a szobából.
- Ne bántsák ! - szólt rájuk élesen.
- Neked ebbe semmi beleszólásod sincs.- mondta az egyik nyugodt hangon.
- Little Hangleton, a Denem birtok, érdekes választás.- hümmögött a másik. - És te kislány? Miért rejtegetsz egy bűnözőt?
- A nevem nem kislány. - nézet megvetően rájuk Ametis. - Ametis Jones. - szinte köpte a szavakat.
- Ametis Jones, szép név, bár nekem a Margret Denem jobban tetszik- nézett a lányra. A levegő mintha megfagyott volna a szobában. A lánynak fogalma sem volt, honnan jött rá az idegen fickó. Azt tudta, hogy a báttya miatt keresték, de azt nem, hogy ilyen részletesen utána néztek a dolgoknak.- Állnévnek persze tökéletes. Margret Denem, az utolsó, aki tovább viszi a Gomold vérvonalat. Ráadásul milyen fiatal. - néztek össze cinkosan a férfiak - Miért rejteget a cselédszállón egy bűnözőt, Margret kedves?
- Ő nem bűnöző! Nem tett semmit! - ordította a lány kétségbeesetten.
- A Sötét Nagyúrat szolgálta. - jelentette ki hűvösen az egyik.
- Biztosan, piros lézerkarddal, rohamosztagos sisakkal a fején, boldogan állt Darth Vader mellé a sötét oldalra.- gúnyolódott a lány. A szavai üres tekinteteket váltottak ki. Szóval, ezek a majmok nem vágták a Star Warsot.- Uraim! Aki maguk előtt áll, egy gyerek, akinek a szava fikarcnyit sem számított, és nem ölt meg senkit sem. Maguk biztosan öltek már, és mégsem kerültek a Azkabanba.
- Magából egyszer még kiváló ügyvéd válik, Margret. Csak vigyázzon a formás ki fenekére, mert most már biztosan tudjuk, hogy él, és azt is, hogy hol tartózkodik.- fenyegetően nézett a lányra- Hozzd a fiút!- szólt rá a másikra.
Az alak elindult Draco felé, de a lány nem hagyta ilyen könnyen magát. Tekintetéve szinte lyukatégetett a férfiak hátába.
- Exmemoriam!- ordította.
.
A két férfi elment. Elfeljtettek mindent, mintha semmi sem történt volna. Azonban Ametis tudta, hogy mostantól minden megváltozik majd.
- Miért mentél ki a házból?- kérdezte a lány kimérten.
- Miért titkoltad el, hogy a családneved Denem?- hallgatás volt a válasz.- Na pont ezért. Mert kiváncsi vagyok.
A lány kifújta a levegőt. Lerogyott a padlóra.
- Az idősebb Tom Denemet elcsábította Merope Gomold, egy szerelmi bájitallal. Amikor a nő tehetbe esett, arra számított, férje bájital nélkül is szeretni fogja, de az ott hagyta őt. Mikor megszületett a bátyám, azt mondták Merope belehalt a szülésbe, de ez hazugság volt. Elbújt.
- De te nem vagy vérszerinti Denem?
- Nem, csak anyám nem akarta a Gomold nevet, szégyelte magát a báttya miatt, akkoriban őt Denemnek hívták, szóval nekem is ezt kell viselnem. Nem tudom ki volt az apám. Anyám is hamar meghalt, sosem kérdezhettem meg tőle.
- Rowle.- szólalt meg a fiú. A lány nem tudta, hogy állítja vagy kérdezi. - Nem én találtam ki ezt a nevet álmomban.
- Tom Rowle Denem. A bátyám. Vagyis félig a bátyám.
- Azt mondtad, hogy pár éve meghalt.
- Számomra igen.
- Értem. Már csak egy kérdésem van.
- Csak egy?- hitetlenkedett a lány.
- Miért a cselédszállón lakunk? - lány annyira meglepődött, hogy elnevette magát a buta kérdésen.
- Mert túl feltünő lett volna, ha egy rohadt nagy házban ébredsz fel. Hamarabb kéredezősködni kezdtél volna. Mind kettőnknek vannak csontvázak a szekrényében. Ezért nem ítéltelek el téged.- elhallgatott.- Mellesleg, boldog születésnapot! - lepett a fiúhoz, adott egy gyors puszit az arácra.
YOU ARE READING
Az utolsó
FanfictionDraco Malfoy a csata után egy idegen házban ébred. Egy fekete hajú lány tornyosúl föléje. Hogyan alakul majd az ő történetük? És milyen titkok derülnek ki a lányról? Figyelem! Ez egy általam kitalált történet, szóval lehet, hogy pár dolog nem fog e...