22.Bölüm: Rüya hakkında gerçekler

58 15 50
                                    


Multi: Rüya Atıf

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Multi: Rüya Atıf

    ''Bu aşk var ya: Dünyada cennete gittiğini sanıp cehenneme gitmekti.''

22.Bölüm: Rüya hakkında gerçekler

Rüya, elindeki bardağı tezgaha bırakıp Mehmet'e döndü. Belki de bu kadar canlı görmek Mehmet'i şaşırtıyordu. ''Acaba bu gün gelir mi?'' Mehmet'e olan biten her şeyi anlatmıştı. Ondan soruyordu ''Gelir son bir haftadır, her gün geldiği gibi. çocuk anlattığın kadar da çıkarcı  durmuyor. Ama boşuna dememişler ya sessiz insanlardan korkmalısın.'' Rüya güldü. Ama en azından denemeye başlamışlardı. Atıf her gece Rüya'yı almak için gelir barın önünde beklerdi. 

 ''En azından deniyor. Belki de düzelmek istiyordur.'' derken bulaşıkları yıkamak için musluğu açtı. Şu işi bile hevesle yapacağı aklına gelmezdi. ''Sanmıyorum da çıkmadık candan ümit kesilmeze dönüyor sizin bu iş. Ondan dolayı Atıf'tan ümidi kesmiyorum.''  Rüya'nın yıkadıkları bardakları durulamak için yanına gelince Rüya ellerine bakıp düşündü. ''Bu bile iyi değil mi?'' Mehmet bir süre karşılık vermedi. Hala sevmiyordu, ona göre Atıf çift karakterliydi. ''Yani hiç yoktan iyi.'' dedi. Belki de verecek cevap bulamadı. 

... 

Akşamın ilerleyen saatlerinde Atıf cafe-bara girmiş. Rüya'nın bulunduğu yerin karşısından bir masada oturmuş. Elindeki içeceği yudumlayıp Rüya'ya bakarken buldu kendini. Bir haftadır onun için uğraşabiliyordu. Fakat korkularını atlatmış değildi. Bu konuda çok sorunları vardı. Telefonuna gelen mesaja  baktı.  

Gönderen: Furkan

Abi bunun ikiniz içinde yanlış karar olduğunu bildiğin halde bunu Rüya'ya neden yapıyorsun. Onu yalnız bıraktım ki toparlasın, doğruyu yanlışı ayırsın. Sen ne yapıyorsun kıza resmen köstek oluyorsun abi. Sevdiğini bile bilmiyorsun. İlerde annen ve baban gibi mi olmak istiyorsun. Yapma abi. Rüya daha çocuk, yıpranır. Bırak onu. Kendi çıkarları için babası onu kullanarak yıprattı. Şimdide sen başlama abi. 

Atıf bir süre mesaja baktı. Kendi çıkarları için sevmiyordu. Hatta Rüya'yı bile sevmiyordu, sadece güveniyordu. Kendine iyi geldiğini biliyordu. Furkan'a söylemezdi aralarındaki ilişkiyi nedense bilmesi gerektiğini düşünerek yazmıştı. Biliyordu kendisi de Rüya'yı yıprattığını ama simdi daha iyiydiler. Hem baba konusunda ne olduğunu da merak ederek sordu. Genelde bu konuda Rüya'da demişti. 'Babam gibi olma Atıf, Furkan gibi ol. Göremediğim abim gibi.'  ögrenme zamanı gelmişte geçiyordu. Babasını sevmiyordu zaten ama abisini ve olayları merak etmişti. 'Kelebeği tanıyalım' diyerek içinden geçirdi. Sonrasında düşünerek mesajı yolladı.

Babası Rüya'ya ne yaptı da abisi gelmiyor Furkan? Ablalarıyla neden arası bozuk?

Diğer soruları  şu anlık cevaplandıramayacaktı. Mesajı beklerken içecekten bir yudum aldı. Karşısında kendini izleyen masal gibi kıza gülümsedi. Belki sevebilirdi, Furkan'ın dediği gibi olmazdı. Asla annesi ve babası gibi olmayacaktı. Kendisi babası değildi, Rüya'da annesi değildi.

Kelebek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin