''Hani bana siyah diyorsun ya sen. Siyahım tüm geceye hakimken niye gök kuşağının arasında bir yere ihtiyacım olsun ki.'
25.Bölüm: Yarış
Gönderen:Atıf
Gelince haber et.
Rüya, mesajı okuyup yanında oturan Furkan'a gülümsedi. Şimdi Furkan'da Atıf'ta yanındaydı en azından Furkan artık uzak dur demiyordu. ''Taha ?'' Furkan ilgisini arabayı süren Taha'ya yöneltti. ''Nereye gidiyoruz hala söylemedin. Beş dakikadır yoldayız.'' diyerek ikinci kez sordu. Taha bu soruyu yanıtsız bırakarak abisinin sözünü bir emir niteliğinde saydı. ''Az kaldı. '' dedi otoyoldan çıkıp kumlu yola saptığında açık camdan sesler duyulmaya başladı. Biraz ilerde de ışıklar gözükmeyen başlayıca Furkan''Hadi beee.'' dedi buraya çok çok önceden Atıf'la gelmişti.
''Bir ben mi bilmiyorum burayı. '' dediğinde Furkan heyecanla ''Sana anlatmıştım burada araba yarışı izlemeye gelmiştim. Antalya'ya tatile geldiğim de Atıf abiyle buraya gelmiştik. Rüya bu sefer daha çok merak etti. Taha alelacele almaya gelmiş. Erken çıktığı için bütün iş Mehmet'e kalmıştı. Suçluluk hissediyordu.
''Atıf yarış mı yapacak ?'' diye sorduğunda yaklaşan ışıkların araba farları olduğunu anladı. Bir kaç yer de yanan büyük ateşler vardı. ''Bu sefer ki araba yarışı değil.'' Taha'ya kaydı gözlerini dikiz aynasından göz göze geldiler. ''Ne yapacak izleyecek mi bizimle birlikte.'' dediğin de Taha başını olumsuz anlamda salladı. Rüya konuşmak yerine çoğalan uğultuya ve yaklaştıkları çevreye merakla göz gezdirdi. Yüksek sesle çalan yabancı müzik tipik amerikan vari yarış arabası modu verse de daha önce karşılaşmadığı için şaşkındı. O sırada yeni yeni gelen arabaların egzoz sesi de kulağına işiltildi. Taha arabayı park edince Rüya etrafa bakmaya bir süre ara verdi. Arabadan indklerinde üzerindeki siyah garson kıyafeti ve minik şorta baktı bir an. Şu an buranın hiç yabancısı değildi. Herkes sokak elbisesiyle gelmişti. Kızlar vardı çoğunlukla kızların sayısından fazla mı az mı çıkaramadığı erkeklerle doluydu. Pek yaşlı yoktu aslında hiç.
''Abim şu tarafta.'' dediğinde Rüya bir süre sonra algıladı Taha'yı. Furkan'ın koluna girdi, yabancısı olduğu ortama adım atarken tedirginleşmişti. Yol boyu bir çok insanla karşılaşırken büyük bir topluluğun arasına girdiler. Yanan ateşin solunda kalan gruba yaklaştıklarında Rüya sırtı dönük olan Atıf'ı tanıdı. Simsiyah motorsikletin yanında duruyordu çevresinde de bir kaç kız ve bir kaç erkek vardı. Erkeklerin arasında Egemen'i tanıdı Rüya daha sonra. ''Abi ?'' Taha abisine seslendiğinde Rüya Furkan'ın kolunu sıkarak dişlerinin arasında''Buraya çok yabancıyım.'' dediğinde Furkan döndü. Küçük bir hatırlatma yaparak Rüya'ya dokundu bu hatırtlatma. ''Müzik güzel.'' dedi. hatırlatmayı dinleyen Rüya biraz gevşeyerek gülümsedi. ''Kelebek gelsene buraya.''Atıf Rüya'dan beş altı adım ilerideydi. Furkan'la beraber ilerlediğinde ona bakan bir kaç meraklı gözle yüz yüze geldi.
Furkan'la Atıf'ın arasında duran Rüya meraklı gözlerle kendine bakanlara çekimserlikle karşılık vermişti. Hepsi Atıf gibi üst sınıftı. ''Merhaba sen Atıf'ın yeni kız arkadaşlarından biri olmalısın. '' dedi kendine yaklaşan zarif bir kızdı. Fakat sözleri iğneleyiciydi. Rüya, elini uzattı uzatılan kişiye ''Atıf'ın kız arkadaşı tek kız arkadaşı.'' dedi aynı iğneleyici tonda daha sonra gruptaki bir kaç erkek ve bir kaç kızla el sıkışıp kendilerini tanıttıklarında Furkan kulağına eğilip ''O kız Atıf abinin eski sevgilisi Betül. Hatta ilk sevgilisi.'' Rüya, az önce kendini iğneleyen kıza daha dikkatli baktı. Atıf diğer arkadaşlarıyla sohbet ederken ''Bu ilk sevgilisi mi ?'' diye Furkan'a soruyu yöneltti. Aslında kız Suzan'dan güzeldi belki kendisinden de güzeldi ama Atıf'a bakması bile Rüya'yı çileden çıkarırken Furkan ''Evet. '' dediğinde bakmayı kesip Furkan'a döndü. ''Gerildim.'' dediğinde bile tüyleri diken diken olmuştu. Burada ne işi vardı ya da Atıf'la neden yanyanaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek
RandomSize doğdunuzdan bu yana kadar iki seçenek aşılanmıştı. Ya iyi olacaktın, ya kötü olacaktın. Ya mutlu olacaktın, ya da mutsuz. Kimse size kendi seçeneklerinizi sunmadı. Size hep şunu aşıladılar çocukluktan başlayıp büyüdüğümüz zamana kadar geçen sür...