1.6

623 35 4
                                    

Bu akşam bir bölüm daha atabilirim. İyi okumalar.

Yarışmalar başlamıştı. İki grup vardı, biz sarı gruptaydık ve diğerleri pembe gruptaydı. İlk yarışma basketboldu, bizim takımda Jimin ve Yoongi olduğu için bizim kaybetmemiz yüzde eksi kırk falandı ki dediğim gibi oldu, pembe takıma baya bir fark atıp öne geçmiştik. Diğer yarışma ise koşu yarışmasıydı lakin bunu biz kazanamamıştık. Bir saniye farkla. Taehyung çocuğun üstüne yürüsede onu geri çekmiştim. Pembe takımın ponpon kızları dans ediyordu. -Takımda Eun da vardı.-

En son ki yarışa gelmiştik, yüzme. Yarışmada 5 kişi vardı. Sırasıyla; Taehyung-Jungkook-Soo kyung-Jaebum-Taeyang. Yarışmayı sunan adam konuşmaya başladı.

"Herkese merhabalar. Ben Soo Myung. Gelecek madalyayı kim alacak görelim bakalım. Bu yarışma kazananı belirleyecek. Hadi yarışmacıları çağıralım." Yarışmacılar gelince. "Hadi vücudunuzu sergileyin." dedi Soo Myung. Hepsi üstündekileri çıkarınca hepsinin kasları belli olmuştu. Bütün kızlarının ağzının suyu akmaya başlamıştı ama ben sadece Taehyung'a bakıyordum. O gerçekten, gerçek olmayacak kadar güzelliğe sahipti. Onu şuan kıskanıyordum. "Hadi hazırlanın. Onlara moral alkışı verelim!" Taehyung'un yanına gidip eline çaktım. 

"Başarabilirsin, TaeTae!"

Düdük çaldı. Hepsi yüzerken bazıları gerçekten geride kalmıştı. Sadece bir tur olduğu için kısa sürdü ve Taehyung kazandı. Ayakta zıplarken yanıma gelip bana sarıldı, bende ona sarılıp zıpladım. O sırada Jungkook orayı terk etmişti.

-

"Hepsi suya daldığı zaman tam bir rekabet içindelerdi." Akşam yemeği yiyorduk, Taehyung'da bizimleydi ve yine Jimin abartarak yarışmaları anlatıyordu. Babam da dinlemiş ayağına yatıyordu, gerçekleri tahmin etmek onun için zor değildi. "İkiside eşitti lakin ablam "Haydi Taehyung!" diyene kadar!" Gözlerimi büyüttüm o sırada Taehyung araya girdi. 

"Bunu duyduktan sonra, ekstra güç geldi bana. Bir sağ kolumu bir sol kolumu çırptım."

"Ve kazanan Taehyung! Ablamın yardımı sayesinde!" diye bağırdı bu sefer Jimin. Babam ayağa kalkıp meyve suyunu kaldırdı ve "Şerefe!" dedi. Hepsi meyve sularını birleştirdi. Bu da bizim sevinme şeklimizdi. "İşte kimin kızı. Tabii ki süper olacak." 

"Baba, süper olan ben değilim. Onu Taehyung'a söyle, yarışı ben değil o kazandı." Taehyung güldü. 

"Ae Ra, koçum olduğun için kazandım. Sen olmasan kazanamazdım." Yine kare gülüşünü sundu bana. Neden egomu yükseltiyorlardı ki? Bana aegyo yapmaya başladı, geriye çekilip sırıttım.

-

Okulda ki banklardan birine oturup sağıma soluma baktım. O sıra da Eun Soo gelmiş bana "Kime baktın, Ae Ra?" diye sormuştu. 

"Eun Soo, Jungkook'u gördün mü?"

"Neden onu arıyorsun? En son onu yüzme havuzunda gördüm."

"Ah pekala. Müsaadenle." deyip yüzme havuzuna adımladım. Jungkook diye bağırıyordum ama ses gelmiyordu. Havuzun başında durdum. "Burada mısın, Jungkook?" Kimseden yine cevap alamayınca arkama döndüm lakin 4 kişi önümde duruyordu ve benim arkamda sadece havuz vardı. Kaçamazdım. "Ne yapıyorsunuz?"

"Bu topları toplamayı hakediyorsun!" dedi uzun saçlı kız ve ellerinde ki topları bana doğru fırlattılar. 

"Neden bunu yapıyorsunuz?" dedim ellerimi yüzüme siper ederken. "Canımı acıtıyorsunuz!"

Bu sefer kısa saçlı olan konuştu. "Okula garip bir kutuyla geldin çünkü herkesin dikkatini çekmek istedin değil mi?"

"Başkasının sevgilisini çalmak için. Dikkat çekmek istedin değil mi?" Bir tanesi kameraya çekerken, "Kızlar itin onu!" diye bağırdı tekrardan uzun saçlı olan.

"Ünlü olmak istemedim!" diye bağırdım. Duraksadılar ama fazla uzun sürmedi. Arkaya bir adım atsam düşecektim. "Kimsenin erkek arkadaşını çalmak istemedim!" Kızlar iki, iki olarak ayrıldılar ve araya Eun Soo girdi. "Eun Soo..." tam önümde durdu. 

"Ae Ra..." İki omzumdan tutup beni havuza ittirdi. "Bunu hakettin."

"Yardım edin!" suya gömülürken tekrar yüzeye çıkmak için direniyordum. "Yüzemiyorum, yardım edin!" Ben çırpınırken hala kameraya çekiyorlardı. Burnuma su kaçtığı için yandığını hissettim. Kulaklarım tıkanmıştı ve iyi duyamıyordum.

ugly duckling don't | jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin