DUYURU

554 12 0
                                    


Merhaba arkadaşlar. Belki fark ettiğiniz üzere duyuru kolay kolay paylaşmayan biriyim, hatta bu ilk duyurum. Sizden bir ricam olacak. Yeni hikayem Ay'ın Son Şarkısı'na bakabilir misiniz? Orası çok ıssız ve bu tuhaf hissettiriyor. Güzel yorumlarınızla bana destek olmak istersiniz diye düşündüm. Tanıtımı aşağıya bırakıyorum.

***

Yağmur damlaları asfaltı ıslatırken kısa saçlarım şakaklarıma yapışmıştı. Kollarımı iki yana açmış, gökyüzünün simli lacivert perdelerinin arasından sızan güzelliğini seyrediyordum. Günlerdir makyaj yapılmamış olan cildim olduğundan da soluk görünüyor olmalıydı. Sırtıma yapışan bluzum yolla aramdaki tek parçaydı, aldığım derin nefes ciğerlerimi yakarken olmam gereken yerdeymişim gibiydi. Yağmur damlaları yüzümden boynuma, oradan da göğsüme süzülürken rüzgar içimi ürpertmiş, içinde boğulduğum karanlık bu kez beni sarmalamış, gitmeme izin vermemişti.

Beni tepeden tırnağa aydınlatan ışığa bakmak için başımı çevirdiğimde saçlarım asfaltı okşuyor, gözümden süzülen bir damla yaş son öpücüğünü veriyordu. Işık yaklaştı, yaklaştı. Göz kapaklarım usulca kapanırken boş sokağı lastiğin sürtünüş sesi doldurdu. Ben de uyudum.

...

Her şeyi en baştan anlatmam daha doğru olacak sanırım. 13 Ocak 2017, saat 23.02. O gece olan şey ruhumla bedenim arasındaki o ince bağı parçaladı ve beni diğer insanların göremediği bir gerçekliğe sürükledi. Rüyalarımdaki aydınlık yere, bana ait olan o özel diyara hapsetti. Uyanmak istemediğim sabahlara çarşafımda boğuluyor, okula dahi gidemiyordum. Hayali dünyamda mutluyken, onunla tanıştım bir gün. Beni dansa aşık eden o adama. Parmaklarını ritimlere nazikçe dokundurduğu gibi gelmişti bana. Zamanla düşlerimdeki arkadaşlarımdan uzaklaşmış, onları yüz üstü bırakmıştım. Ve hayalle gerçekliğimin karışması ilk o zaman başladı.

***

Fantastik ve psikoloji karışımı hikayemde desteklerinizi esirgemeyeceğinizi umuyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fantastik ve psikoloji karışımı hikayemde desteklerinizi esirgemeyeceğinizi umuyorum. An itibari ile 12 bölümü bulunmakta. Farklı bir dünyaya kapılarınızı aralamak isterseniz, profilimden hikayeme girip bir şans vermeniz yeterli olacaktır. Şimdiden teşekkür ediyorum. 

SAPLANTI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin