16| Siktir, Jeon

3.1K 405 93
                                    

Three Days Grace- I Hate Everything About You

Üç.

"Bu son, Jimin. Anlıyor musun? Bu son yarışımız."

İki.

"Eğer devam edebilirsek hayatımıza, yıktıklarımızı toparlayacağız, sen yarım bıraktığın üniversiteyi tamamlayacaksın ve... normal, oldukça normal bir yaşantımız olacak."

Bir.

Düşünceler birbirini kovalayıp duruyordu, gereğinden fazla hızlı başlamışlardı. Kazanmak istemeyen birileri için fazla hırslı görünüyorlardı. Aslında biraz da hemen arkalarında kalan iki arabadan dolayıydı bu. Biri Hoseok'tu, diğeri de Tony.

"Sakinleş." Yoongi Jimin'in telkinlerine uymayı denedi.

"Sakinleş, hyung. Kazanmak zorunda değiliz. Kimseye bir şeyi kanıtlamak zorunda değilsin."

Hoseok'un kazanması için belki de, arabasını Tony'nin önüne çekti ve onun gibi hareket etmeye başladı. O sağa geçtiğinde sağa, sola geçtiğinde de sola çeviriyordu direksiyonu. Emin olduğu bir şey varsa da ona bir şans tanımayacağıydı.

*

"Sadece nerede olduklarını mı takip edebiliyoruz?"

Monitörün başında dikilen Taehyung ekrandaki noktalara bakarken iç çekti. Birkaç renk vardı, kırmızı olan Hoseok'tu, Jimin ve Yoongi de yeşildi, Tony de sarı renkliydi. Gerçi Taehyung Tony'yi görmemişti henüz. Sadece en öndeki yeşil noktayı izliyordu, hemen ardında sarı olan vardı ve birlikte hareket ediyor gibiylerdi. Gerilerinden gelen çok araba vardı ama yarış o üç araba arasında dönüyordu.

"Sakinleş, hyung. Yarışı Jung Hoseok kazanacak." Jungkook onun yanında dikiliyordu ve hafıf de gergindi. Kaybetmeleri gerekiyordu o ikisinin ama en önde gidiyorlardı. Bu yanlıştı. .

"Böyle olmasını istiyor gibisin?" Taehyung hala Jungkook'un burada oluşunu yedirememişti. Başka yerlerde yarışı izleyen başka insanlar da vardı ama o ikisi tek başına duruyordu orada.

"Elbette, Jimin'i destekleyecek değilim ya."

"Onunla sorunun ne, Jungkook?" Taehyung hafıf asabi bir şekilde konuşmaktan alıkoyamadı kendini, Jimin'den neden nefret ettiğini bilmiyordu onun ve söylediklerine göre Jimin ve Jungkook geçmişte en yakın arkadaşlardı.

"Sorunum falan yok... Sadece... Boş ver." Jungkook geçiştirmek ister gibi elini havada sallarken Taehyung onun bileğini tuttu sıkıca.

"Bu ne?"

Jungkook'un avcunun içi kırmızıya boyanmış gibiydi, boya olmaması dışında. Kan.

"Ö-önemli bir şey değil."

O sırada bulundukları çadırın tentesini kaldırdı birisi ve başını hafifçe içeriye uzattı. Yaşlı bir adamdı ve muhtemelen Haejin gibi, yarışta birileri onun adına yarışıyordu. Elinde tuttuğu tabanca pek iyi izlenimler vermese de zararlı biri gibi görünmüyordu.

"Evlat, Lee Haejin'i gördün mü?"

Jungkook hafıfçe Taehyung'un önüne geçti, aniden gelen koruma iç güdüsü gibiydi, ne yaptığının farkında değildi bile.

"Neden?"

"Yarışa koyduklarını kaybettiğinden geriye koyacak sadece hayatı kaldı ve bilirsin... eğer kaybederse diye göz önünde olması iyi olur diye düşündüm."

"Siktir." Taehyung'un fısıldamasını sadece Jungkook duydu.

"Hayır, efendim. Üzgünüz ama onu görmedik. Eğer görürsek onu size yönlendireceğime emin olabilirsiniz."

White Rabbit |vmin&yoonkook| ✓  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin